Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Sonik vanaf nu in de Benelux

Ga naar beneden 
+3
Robby Malfliet
Jeffrey Benoot
Dennis de Wilde
7 plaatsers
AuteurBericht
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

Sonik vanaf nu in de Benelux Empty
BerichtOnderwerp: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:06 pm

Het aanstormende merk Sonik beleeft zijn Benelux primeur op Carp Zwolle. Een groot deel van het assortiment zal te bewonderen zijn op de stand van Solar Tackle. Voor meer info kijk maar eens op www.soniksports.com
Sonik biedt de zeer interessante deal van "3 rods for the price of 2". Je zult nog veel gaan horen van dit merk!!

Laatst aangepast door dutchdennis op vr jan 14, 2011 7:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:11 pm

dutchdennis schreef:
deal van "2 rods for the price of 3". Je zult nog veel gaan horen van dit merk!!

Zo'n deal...je zal er idd nog veel van horen, of het positief zal zijn...? Razz

Grtzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:18 pm

Mijn reserveset is van Sonik Zors.
Ik heb de SK4's.
Geen slecht stokske voor die prijs (weeral).
Valt in de klasse van de Chub Outkast, of misschien net een tikje hoger.
Blanks van Aziatische makelij.

Laatst aangepast door Robby Malfliet op vr jan 14, 2011 7:21 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:19 pm

Zors schreef:
dutchdennis schreef:
deal van "2 rods for the price of 3". Je zult nog veel gaan horen van dit merk!!

Grtzzzzz

hahahahaa....ach wil even snel posted... Scherp gezien Zors, ik pas het aan.. Embarassed
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:27 pm

Mijn SK4's.

Sonik vanaf nu in de Benelux 001-10
Steve Maes

Steve Maes

Man Aantal berichten : 297
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:48 pm

Eens een paar keer mee uitgesmeten met die sk4, degelijk gerief !
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:51 pm

dutchdennis schreef:
Zors schreef:
dutchdennis schreef:

Grtzzzzz

hahahahaa....ach wil even snel posted... Scherp gezien Zors, ik pas het aan.. Embarassed

Kon het niet laten Dennis.... Razz

Grtzzzzzzzzz
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimeza jan 22, 2011 1:05 pm

Robby Malfliet schreef:
Mijn reserveset is van Sonik Zors.
Ik heb de SK4's.
Geen slecht stokske voor die prijs (weeral).
Valt in de klasse van de Chub Outkast, of misschien net een tikje hoger.
Blanks van Aziatische makelij.

Robby,
Aziatisch hoeft niet altijd negatief of minder te zijn. (Toyota en Mazda behoren tot de betrouwbaarste auto's in de wereld)
Valt idd zeker wel een stukje hoger dan Chub Outkast e.d.
Sonik kan zich zeker meten met de absolute top qua kwaliteit, no doubt about that! De prijsstelling is zeer compitatief en door de productie en afbouw bewust niet in de UK te doen voorkom je onnodig hoge uurlonen en hierdoor onnodig hoge prijzen.
Alles uit Azië over 1 kam scheren is te gemakkelijk...Alles uit de UK is ook niet automatisch top(de engelse auto industrie is ook niet voor niets bijna uitgestorven). En als in de UK het werk gedaan wordt door Polen kun je het net zo goed in Oostblok of in Azië laten doen hahaha!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimeza jan 22, 2011 4:27 pm

Het gaat nu puur over carbon blanks Dennis nie over auto's of God weet wat, en dan is het een publiek geheim dat de Aziatische blanks spotgoedkoop zijn.
En ik heb nie gezegd dat ze niet goed zijn, maar ze moeten zich op de lange termijn nog bewijzen qua duurzaamheid.

Nogmaals, ik heb zelf een set sk4's en ben er heel tevreden over, en ga ze waarschijnlijk zelfs laten ombouwen naar full cork. Wink

Laatst aangepast door Robby Malfliet op za jan 22, 2011 4:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
De Poorter Kim

De Poorter Kim

Man Aantal berichten : 144
Leeftijd : 39
Hobby’s : Vissen, poker, Dj
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimeza jan 22, 2011 4:34 pm

Ik heb deze set gezien op tackle & guns in engeland. Ziet er mooi uit met niet teveel tra lal la aan. Alles hangt af van de verkoopprijs (zeker bij ons in de winkel) Vele kijken eerst naar de look en de prijs enweten nog niet eens of het een goede is.

Ik zie je wel op Zwolle Dennis.

Grtz

Kim
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimeza jan 22, 2011 6:28 pm

Robby Malfliet schreef:
Het gaat nu puur over carbon blanks Dennis nie over auto's of God weet wat, en dan is het een publiek geheim dat de Aziatische blanks spotgoedkoop zijn.
En ik heb nie gezegd dat ze niet goed zijn, maar ze moeten zich op de lange termijn nog bewijzen qua duurzaamheid.

Nogmaals, ik heb zelf een set sk4's en ben er heel tevreden over, en ga ze waarschijnlijk zelfs laten ombouwen naar full cork. Wink

Aziatische blanks hebben zich al vele jaren bewezen. Denk dat je zult verschieten als je weet wie blanks vandaar betrekken. Ook de absolute top merken met de daarbij behorende prijzen.
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimeza jan 22, 2011 7:03 pm

De Poorter Kim schreef:
Ik heb deze set gezien op tackle & guns in engeland. Ziet er mooi uit met niet teveel tra lal la aan. Alles hangt af van de verkoopprijs (zeker bij ons in de winkel) Vele kijken eerst naar de look en de prijs enweten nog niet eens of het een goede is.

Grtz

Kim

Even off topic, ik zag net het stukje over karpervissen op plattelandstv, mooi gedaan Kim!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimeza jan 22, 2011 7:08 pm

Ik ben ervan op de hoogte dat er enkele grote merken in Azie shoppen voor hun blanks Dennis. Wink
Maar iedereen is "Free" (sic) om te doen en laten wat ze willen. Laughing

Maar ze draaien bijlange zo lang nog nie mee als Century en Harrison bijvoorbeeld.

We wijken eigelijk af van de topic hé.
Voor de derde en laatste maal, de Sonik hengels zijn zeker de moeite waard voor hun prijs, eender waar ze gemaakt worden. Cool
De Poorter Kim

De Poorter Kim

Man Aantal berichten : 144
Leeftijd : 39
Hobby’s : Vissen, poker, Dj
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimeza jan 22, 2011 11:53 pm

Tony schreef:
De Poorter Kim schreef:

Grtz

Kim

Even off topic, ik zag net het stukje over karpervissen op plattelandstv, mooi gedaan Kim!

Dank u. Ik heb er al veel positieve commentaar van gehoord. Dat doet deugd...

Wij hopen dit jaar een vervolg te maken. Hopenlijk in France. Ik zou eigenlijk graag terug iets basic maken. Gewoon voor de jeugd. Want vele flippen bij het zien van andere dvd's.

Wordt hopenlijk vervolgd.....

Grtz

Kim
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimezo jan 23, 2011 4:57 am

De Poorter Kim schreef:
Tony schreef:
De Poorter Kim schreef:

Grtz

Kim

Dank u. Ik heb er al veel positieve commentaar van gehoord. Dat doet deugd...

Wij hopen dit jaar een vervolg te maken. Hopenlijk in France. Ik zou eigenlijk graag terug iets basic maken. Gewoon voor de jeugd. Want vele flippen bij het zien van andere dvd's.

Wordt hopenlijk vervolgd.....

Grtz

Kim

Heb ik ook gezien, er werd een zeer goed beeld geschetst! Er kwamen geen monstervissen uit waardoor de nieuwe karpers verblind worden. De echte goede basics zoals de karper behandelen kwamen zeer goed in beeld. Keep up the good work!

Wat aziatische blanks betreft: ik heb eens een doos stokken zien toekomen met grote chinese tekens op de doos, als ik mij goe herinner waren het stokken van nash.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitimevr jan 28, 2011 5:59 pm

Enkele de besten Blanks kwamen uit Azie. Shimano Diaflash, Free Spirit Blanks, e.a. Japan en Korea zijn bekend voor top prepeg carbon.
Ik heb een Sonik Fly rod (SK3) en ik ben Flyfishing rookie en werp gewis vals, blijf almaar plakken, ect. Al bij al is mijn omgang niet zuinig met de hengel.
Een fraanse friend heeft de SK4 12' 3,5lb sinds invoering en is extreem tevreden.

Ik denk de prijs / prestatie is excellent.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sonik vanaf nu in de Benelux   Sonik vanaf nu in de Benelux Icon_minitime

Sonik vanaf nu in de Benelux
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sonik hengels...
» Nieuw Benelux record 2011
» Nieuw Benelux record: 18/10/11
» 01-12-2011: Benelux record schub voor Geert Ooms!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: