Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

ATTx - Steve Neville converter

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

ATTx - Steve Neville converter Empty
BerichtOnderwerp: ATTx - Steve Neville converter   ATTx - Steve Neville converter Icon_minitimevr jan 07, 2011 9:08 am

In de loop van april komt ATT met een nieuwtje op de markt dat heel handig kan zijn voor de mensen die het oud model van de Steve Neville buzzers gebruiken (niet de nieuwe Neville remotes).

Als ge met deze buzzers een zender wilt gebruiken, kunt ge bijna niet anders dan het ATTx systeem gebruiken, met die kleine dongles die ge moet inpluggen op de achterkant de buzzers.
Met die dongles zijn al wat problemen geweest in 't verleden, dus heeft Tom van ATT een achterkantje voor de Nevilles ontworpen waar een zendertje in zit dat compatibel is met de ATTx V2 zender.
Het zal dus min of meer zaak zijn van het oude achterkantje los te vijzen, weg te nemen, het nieuwe erop te zetten en ge zijt vertrokken.
Heel handig, en ge zijt van die dongles verlost!

Hier een fotoke van de ATT achterkant met ingebouwd zendertje, en rechts de originel Neville back plate.

ATTx - Steve Neville converter Nevbk1
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: ATTx - Steve Neville converter   ATTx - Steve Neville converter Icon_minitimevr jan 07, 2011 5:32 pm

Das wel een goed uitgedacht idee. Die neville artikelen , daar is over nagedacht blijkbaar.
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: ATTx - Steve Neville converter   ATTx - Steve Neville converter Icon_minitimedo sep 08, 2011 7:23 pm

Jips gasten ...
Gisteren ben ik bij Depoortere mijn setje nieuwe achterkantjes weest halen voor op mijn Steve-buzzers.
Je moet deze monteren aan de hand van bijgevoegde handleiding.
Je hebt 2 uitvoeringen de digitale en de niet digitale, beide buzzers zijn bijna identiek maar hebben een verschillende uitvoering van montage.
Er moeten in de nieuwe plaatjes ook batterijen geplaatst worden om de zendmodulle te voeden.
Als je een beetje een handige mens bent met soldeerbout lukt dit zeker.
Ik heb er al 2 gedaan nu nog mijn derde en ik ben vertrokken ,...

Dus stukken goedkoper dan de originele nieuwe Neville centrale en buzzers .
Met mijn Gardner centrale heb ik ook een perfect systeem , en doet heel goed zijn werk.

Thanks and Greetz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: ATTx - Steve Neville converter   ATTx - Steve Neville converter Icon_minitimevr sep 09, 2011 6:34 am

Aha das goe nieuws Barre! Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ATTx - Steve Neville converter   ATTx - Steve Neville converter Icon_minitime

ATTx - Steve Neville converter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Steve Neville alarms
» Steve Neville carbon bars
» Probleem met gardner att-zendmodule voor op Steve Neville beetmelder
» Optonic's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-