Aantal berichten : 173 Leeftijd : 40 Woonplaats : kluisbergen (ruien) Hobby’s : vissen, feesies doen,... Registration date : 19-05-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 3:44 pm
die bijft ook ma zwaarder worden die vis
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 4:17 pm
Aan mij niet besteed ! Geen targetvissen en zeker geen records ! Vissen is een hobby en geen fanatieke bedoening !
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 4:18 pm
Daar heeft ieder zijn eigen gedacht over hé JP. Elk diertje zijn pleziertje.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 6:07 pm
Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
Aan mij niet besteed ! Geen targetvissen en zeker geen records ! Vissen is een hobby en geen fanatieke bedoening !
Ik zou er toch nie vies van zijn.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 6:12 pm
Perfect gebouwde schub, mijn gedacht..
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: mary vr dec 03, 2010 6:32 pm
ieder zijn ding zou ik zeggen.ik heb het persoonlijk ook meer op target vissen de rede waarom is omdat een big waar je veel moeite voor moet doen ,mij gewoonweg veel meer voldoening geeft.ik vis minimum zo een 50 nachten per jaar dit voor een kleine 25 vissen per jaar .mijn motto is hoe moilijker hoe liver ik het heb.en blanken hoort daar nu eenmaal bij .ik ben dan ook ni verlegen om te zeggen dat ik al eens 18 nachten na elkaar geblankt heb maar de negentiende was het wel raak den top van t'water en dan is alles snel vergeten ook stel ik mij elk jaar een doel pb proberen te verbreeken ,plus zo veel mogelijk 20+ vissen vangen.zo blijf je scherp aan het water.ieder zijn ding dus
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 7:21 pm
het is en blijft indeed ,nen unbelievable schub ...prachtig zelfs... ma,kem azu een ,wrang gevoel,hierover... assek mis ben excuus... ma,die vissen zwemmen rond op een klein waterken,wa,aleen maar 1 bepaald gezelschap(kdacht broers of zoiets) meugen visken...pas op,da peisek hé tja,..tein zeggek ik,vangt zo nen vis op pakweg,Hombeek,(zoals Tino daar zijnen bak gecatched heeft)....en da geeft toch een ander/gevoel/waardering...vinnek ik toch.. grtzzzzzzz
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: mary vr dec 03, 2010 7:37 pm
das ook wa belly groot gelijk.vo mij komen rekords enkel van openbaar water.en voor de discusie op gang komt inderdaat ik vis ook op betaal en syndicaat waters.maar voor mij is hombeek geen betaal of syndicaat water.want als je echt wil kan iedereen er vissen.ma vangen das iets anders
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 7:41 pm
michel v schreef:
das ook wa belly groot gelijk.vo mij komen rekords enkel van openbaar water.en voor de discusie op gang komt inderdaat ik vis ook op betaal en syndicaat waters.maar voor mij is hombeek geen betaal of syndicaat water.want als je echt wil kan iedereen er vissen.ma vangen das iets anders
indeed michel kem respect veu de doorzetters,zoals o.a. in hombeek
verlinden michel
Onderwerp: mary vr dec 03, 2010 8:01 pm
da is zo belly bij ons is er ook zo ne vis .niemand kan hem vangen iedereen weet dat hij er zit en toch word hij ni gevangen ma als ge aan iedereen vraagt voor wa komt ge .zegt iedereen voor ... te vangen.en ik geef toe ik wil hem ook .
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! vr dec 03, 2010 8:30 pm
Inderdaad Michel, voor diene vis zit ik er ook nog.
Al geef ik mijn kaart nooit op daar zene, alleen voor de sfeer al.
Gast Gast
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! za dec 04, 2010 8:10 am
zo gaat dat dan op die syndicaat wateren ... wat wel te verstaan is e wanneer er een hechte band gegroeid is onder de vissers, maar zo hebben andere vissers natuurlijk het spek aan hun kloten e lol
no hard feelings !!
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! za dec 04, 2010 9:47 am
sfeer is enorm belangrijk, kheb de sfeer op hombeek altijd mega gevonden (min enkele etters die er viste) waar ik dit na jaar viste was de sfeer ook heel goe ... (locals waren daar echt super!! en daardoor ook weer enkele toffe gasten leren kennen) ...
ik ben ook opgeschreven (op een wachtlijst) voor zo een water ... maar tis echt tof dat er een gemoedelijke sfeer hangt aant water, en da ge is kunt buurten ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! za dec 04, 2010 10:08 am
Inderdaad Tommy, daar waar ge dit najaar gevist hebt is de sfeer ook altijd goed geweest onder de vissers, op een enkele uitzondering na. Het is nog altijd mijn all time favoriet water, en ik ga er volgend jaar ook naar terug.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! za dec 04, 2010 11:03 am
ja ik ga ook nog terug ... (vant jaar is moeilijk vrees ik) had een weekje gepland (maar das in de sneew gevalen, jammer genoeg) maar normaal staat er nog één trip opt prog dit jaar, als de weer goden het nog toelaten ...
maar volgend jaar staat het ook op het programa (maar ook enkele andere waters .... in belgié)
verlinden michel
Onderwerp: schub za dec 04, 2010 6:55 pm
voor mij een van de mooiste waters die ik ken tommy.zeer mooi om te zitten ,prachtige vissen,goeie sfeer ni te druk wa wil je noch meer.hopelijk blijven de bewoners er rond zwemmen want er zijn er al een paar verdwenen de laatste jaaren.heb er spijtig genoeg dit jaar maar drie nachten gevist.vorig jaar rond de 40 nachten maar ja dit jaar andere prioriteid .volgend jaar gegarandeert terug min 20 nachten naar ginder samen met mijne vaste maat.ik zie jullie daar wel verschijnen
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! za dec 04, 2010 7:07 pm
ik denk persoonlijk, dat er van die verdwenen vissen al enkele terug boven water zijn gekomen, op hetzelfde water .... dus omdat somige vissen nie gevangen worden (zijn ze daarvoor niet gestolen he) tis er idd leuk zitten .... tot mss volgend jaar daar (als er bij mij niets anders tussen komt, ander water mss) ...
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! zo dec 05, 2010 6:59 pm
Vermits ik het liefst een schub vang en of zie, vind ik dit een prachtbeest. En dan nog op zo'n gewicht... onvoorstelbaar dat die er nog zo gaaf uit ziet?
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: mary de schub uit duitsland!! di dec 07, 2010 10:08 am
Echt ne bak van een schub!!!!Mag hier trouwens ook keer passeren.......