Onderwerp: Mijn Sticky stick mix do maa 27, 2008 12:11 pm
Ik gebruik al jaren een stick, en heb dus al verschilende mixen gebruikt. En super mee gevangen!! Maar dit jaar word iets anders waar ik enorm veel vertrouwen in heb omdat de ingredienten super zijn, Crustacean & Freshwater Bag & Stick en Triple "S" Groundbaits is een geweldige combinatie + nog Triple S Pellet 4mm en Bloodworm Extract Pellet 2.3mm om het geheel compleet te maken is dit een onweerstaanbaare stick mix geworden
Er zijn nog enkele andere dingen in deze mix gedaan, zoals chrushed hemp (gemalen kemp) en Activ feast van CCmoore
En als toevoeging gebruik ik deze twee, om de mix lekker sticky te maken
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix za maa 29, 2008 8:37 pm
Ziet er smakkelijk uit. Ik ben nog op zoek en aan het experimenteren met sticks. (ingredienten en lokstoffen...) Ik heb enkel nog maar brasem's kunnen overhalen om zelfs een aangeboden tijgernoot te consumeren. Een vraagje. Zijn er produkten die je moet mijden om zo geen brasem's te vangen?
Mvg Kurt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix za maa 29, 2008 8:45 pm
Brasem kun je niet vermijden, als ze er al zitten op het water waar ge vist! Das het enige probleem van het gebruik van sticks, maar ik zal het in 90% van mijn visserij gebruiken. Brasem of geen brasem, en trouwens eens de karper het int snuitje krijgt dat er te bikken valt zal hij de brasem wel weg duwen.
Ik persoonlijk heb er enorm veel karper mee gevangen
Tommy als je met een stick vist gebruik je dan alleen een single hookbait of gaan daar nog eens een aantal free offerings rond? ik vis met de stickmix van cc moore(de meteor) die word aangemaakt met de lipuid liver extract maar heb tot nu toe niet veel verschil gemerkt
Peter ik gebruik redelijk veel singel hookbaits, vooral op momenten dat het niet echt goed loopt!! omdat ik er van uit ga dat ik ze wil vangen en niet voeren (eten wil geven) maar het stick vissen gebeurt ook met bollen er rond. De stick word meestal gebruikt om karper (en andere vissen) attent te maken dat er aas in de beurt is, en dan voer ik ook mijn bollen, niet allemaal op één hoop! Ge moet de vissen het ook niet te gemakelijk maken, laat ze maar wat werken voor hun eten. en zo voeren (versprijd) verkrijg je veel minder vlug aas of stek dressuur.
Merci Tommy Zal nog wat vertrouwen moeten zien te vinden in deze mannier van vissen maar alle beetjes helpen wanneer iemand je op de goede weg zet met een paar tips. Zal ze eens laten werken he'
Idd Peter, en de mix die je gebruikt is (van CCmoore) is heel goed, dus daar ligt het niet aan hoor.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix za mei 17, 2008 5:49 pm
ik vis ook altijd met een stickje of een pvatje. ik blijf erbij dat zo een dingen de vissen echt wel overhalen om toch de stofzuiger aan te zetten. vis ook graag single en instant en dan heb ik dat er altijd aanhangen. wat groundbaits, minipellets, gerboken boilie wat sausjes erbij en int water ermee waar de viskes vertoeven.
Jorit Houpline
Aantal berichten : 173 Leeftijd : 40 Woonplaats : kluisbergen (ruien) Hobby’s : vissen, feesies doen,... Registration date : 19-05-08
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix di mei 20, 2008 2:52 pm
ik beging ook wel vertrouwen te krijgen in zo'n stick, heb begin april in frankrijk al mijn vissen zo gevangen. twas wel geen stickmix, ik deed er kleine pellets in en wat gebroken boillies! het geeft een extra iets dat bij je haakaas ligt en daar gaat het om vind ik.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix do mei 22, 2008 3:43 pm
Vrij dure stickmix,maar vangen zal ie wel (of beter gezegd,doet ie wel hehehe )
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix do mei 22, 2008 4:04 pm
Er zijn andere dingen die ook duur zijn, die we niet echt nodig hebben (maar we kopen dat ook) Ik heb enkele stick mixen, waar ik enorm goed mee scoor ........
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix do mei 22, 2008 4:10 pm
Blackwater schreef:
Er zijn andere dingen die ook duur zijn, die we niet echt nodig hebben (maar we kopen dat ook)
Jep,heb je 100% gelijk in,..die tackle tarts in ons bv.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix do mei 22, 2008 4:14 pm
om bang van te worden he
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Ik doe er graag grote stukjes boilies bij, eventueel lekker gesoakt...of zelfs gehele bollen als ik grotere stick's maak! Kan je eigenlijk eindeloos mee experementeren.