Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Mijn Sticky stick mix

Ga naar beneden 
+2
Igor Van Waesberghe
Kurt Glorie
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Mijn Sticky stick mix Empty
BerichtOnderwerp: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo maa 27, 2008 12:11 pm

Ik gebruik al jaren een stick, en heb dus al verschilende mixen gebruikt.
En super mee gevangen!!
Maar dit jaar word iets anders waar ik enorm veel vertrouwen in heb omdat de ingredienten super zijn, Crustacean & Freshwater Bag & Stick en Triple "S" Groundbaits
is een geweldige combinatie + nog Triple S Pellet 4mm en Bloodworm Extract Pellet 2.3mm
om het geheel compleet te maken is dit een onweerstaanbaare stick mix geworden

Er zijn nog enkele andere dingen in deze mix gedaan, zoals chrushed hemp (gemalen kemp)
en Activ feast van CCmoore

Mijn Sticky stick mix Themix

Mijn Sticky stick mix Thestickmix

Mijn Sticky stick mix Thepellets

En als toevoeging gebruik ik deze twee, om de mix lekker sticky te maken Wink

Mijn Sticky stick mix TripleSliquid

Mijn Sticky stick mix Tunachunksliquid
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimeza maa 29, 2008 8:37 pm

Ziet er smakkelijk uit.
Ik ben nog op zoek en aan het experimenteren met sticks. (ingredienten en lokstoffen...)
Ik heb enkel nog maar brasem's kunnen overhalen om zelfs een aangeboden tijgernoot te consumeren.
Een vraagje.
Zijn er produkten die je moet mijden om zo geen brasem's te vangen?

Mvg Kurt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimeza maa 29, 2008 8:45 pm

Brasem kun je niet vermijden, als ze er al zitten op het water waar ge vist!
Das het enige probleem van het gebruik van sticks, maar ik zal het in 90% van mijn visserij gebruiken.
Brasem of geen brasem, en trouwens eens de karper het int snuitje krijgt dat er te bikken valt zal hij de brasem wel weg duwen.

Ik persoonlijk heb er enorm veel karper mee gevangen Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo apr 17, 2008 5:27 pm

Tommy
als je met een stick vist gebruik je dan alleen een single hookbait of gaan daar nog eens een aantal free offerings rond?
ik vis met de stickmix van cc moore(de meteor) die word aangemaakt met de lipuid liver extract maar heb tot nu toe niet veel verschil gemerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo apr 17, 2008 7:40 pm

Peter
ik gebruik redelijk veel singel hookbaits, vooral op momenten dat het niet echt goed loopt!!
omdat ik er van uit ga dat ik ze wil vangen en niet voeren (eten wil geven) maar het stick vissen gebeurt ook met bollen er rond.
De stick word meestal gebruikt om karper (en andere vissen) attent te maken dat er aas in de beurt is, en dan voer ik ook mijn bollen, niet allemaal op één hoop!
Ge moet de vissen het ook niet te gemakelijk maken, laat ze maar wat werken voor hun eten.
en zo voeren (versprijd) verkrijg je veel minder vlug aas of stek dressuur.

mijn ondervinding in ieder geval .......
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimevr apr 18, 2008 5:20 am

Merci Tommy
Zal nog wat vertrouwen moeten zien te vinden in deze mannier van vissen maar alle beetjes helpen wanneer iemand je op de goede weg zet met een paar tips.
Zal ze eens laten werken he'
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimevr apr 18, 2008 6:53 am

Idd Peter, en de mix die je gebruikt is (van CCmoore) is heel goed, dus daar ligt het niet aan hoor.
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimeza mei 17, 2008 5:49 pm

ik vis ook altijd met een stickje of een pvatje. ik blijf erbij dat zo een dingen de vissen echt wel overhalen om toch de stofzuiger aan te zetten. vis ook graag single en instant en dan heb ik dat er altijd aanhangen. wat groundbaits, minipellets, gerboken boilie wat sausjes erbij en int water ermee waar de viskes vertoeven.
Jorit Houpline

Jorit Houpline

Man Aantal berichten : 173
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen, feesies doen,...
Registration date : 19-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedi mei 20, 2008 2:52 pm

ik beging ook wel vertrouwen te krijgen in zo'n stick, heb begin april in frankrijk al mijn vissen zo gevangen. twas wel geen stickmix, ik deed er kleine pellets in en wat gebroken boillies! het geeft een extra iets dat bij je haakaas ligt en daar gaat het om vind ik. Wink
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo mei 22, 2008 3:43 pm

Vrij dure stickmix,maar vangen zal ie wel Wink (of beter gezegd,doet ie wel hehehe Laughing )
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo mei 22, 2008 4:04 pm

Er zijn andere dingen die ook duur zijn, die we niet echt nodig hebben (maar we kopen dat ook)
Ik heb enkele stick mixen, waar ik enorm goed mee scoor ........
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo mei 22, 2008 4:10 pm

Blackwater schreef:
Er zijn andere dingen die ook duur zijn, die we niet echt nodig hebben (maar we kopen dat ook)

Jep,heb je 100% gelijk in,..die tackle tarts in ons bv. Laughing
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo mei 22, 2008 4:14 pm

affraid affraid affraid om bang van te worden he scratch
Tim Lomans

Tim Lomans

Man Aantal berichten : 195
Leeftijd : 36
Hobby’s : Karpervissen, drummen.
Registration date : 01-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo jul 17, 2008 3:17 pm

Hallo,

Ik vis ok al enkele maanden met mijn stickmix (op een hengel) maar het heeft nog minder opgeleverd met stickmix als zonder (op de andere hengel)

Mijn mix:
Dynamite baits groundbait Swimstim amino black (15%)
Dynamite baits groundbait Swimstim method mix (15%)
Dynamite baits swimstim feedpellets amino black (3 en 6 mm) (40%)
Dynamite baits meaty Tinned groundbait (30%

En fossoil

Hebben jullie nog op of aanmerkingen? Iets anders erbij? iets weg? Helemaal andere mix?

Roept u maar.

Met vriendelijke groet.

Slow
http://www.skv-karpertrips.nl
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitimedo jul 17, 2008 10:50 pm

Ik doe er graag grote stukjes boilies bij, eventueel lekker gesoakt...of zelfs gehele bollen als ik grotere stick's maak!
Kan je eigenlijk eindeloos mee experementeren.

Grtzzzzzzzzzzzzz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Mijn Sticky stick mix   Mijn Sticky stick mix Icon_minitime

Mijn Sticky stick mix
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk aas gebruiken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: