Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: hengels euh renoveren do nov 25, 2010 8:08 am
Vrienden,
kan er iemand mij eens een woordje uitleg verschaffen omtrent volgende zaken ? Ik ben nog in het bezit van een serie Sportex FBC karperhengels in zeer zwaar gebruikte, mishandelde staat. Ik blijf dit echter echte superhengels vinden en zou ze graag (laten) herstellen. Ik zie 2 mogelijkheden; 1 ik probeer dit zelf (maar dat gaat wsl met een sisser aflopen), 2 ik zoek iemand die dit kan voor een aanvaardbare prijs. Ik zou bv wel de hengels in hunnen blote kunnen zetten alvast (ogen verwijderen, foam eraf halen ed)
Dus, terug lakken, versleten ogen vervangen én ik zou graag kurken handvatten hebben...
Wie oh wie heft er enige ideeen ???
merciekes
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: hengels euh renoveren do nov 25, 2010 8:22 am
Voor een redelijke prijs en goede bediening , moet je bij Rik Valcke zijn in Kuurne .......
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: hengels euh renoveren do nov 25, 2010 2:24 pm
Makker, Stuur ze op naar CR...
Gast Gast
Onderwerp: Re: hengels euh renoveren do nov 25, 2010 2:58 pm