Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Hengels ombouwen wo okt 07, 2009 8:17 pm
Hey gasten. Ik heb al ies ergens vernoemd dat ik Chub Outkast 50 hengels gebruik. Maar ik zou die graag omgebouwd zien naar duplon handvaten, want da's hoe ik mijn hengels het liefste heb. Is er hier iemand die nen hengelbouwer/hersteller kent die da zou doen? Hij moet wel goeie kwaliteit afleveren natuurlijk hé. En voor alle gemak zou ik het liefst hebben dat het iemand uit "de Vlaandersch" is. In Engeland ken ik volk genoeg, maar de verzendingskosten zijn veel te hoog.
Thanks in advance.
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen wo okt 07, 2009 8:47 pm
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen wo okt 07, 2009 8:49 pm
Falcon rod design , denk wel dat ze in Nl zitten . Volledig duplon Zoals op de cover van het boek " Savay " van John Harry . Vind dat gewoon het van het . Maar heb het helaas nog nooit laten doen Old school he Robby . Grt
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen wo okt 07, 2009 8:53 pm
Mijn Bruce Ashby Perimeters heb ik een jaar of 5 geleden ook laten ombouwen (in Engeland) naar full duplon Jerry, en ik mis da nu wel heb ze vorig jaar verkocht). En ge weet dak zo nen old school boy ben hé.
Bedankt voor al de reacties.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo okt 07, 2009 8:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen wo okt 07, 2009 8:55 pm
Nostalgie Robby , nostalgie Grt
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 7:17 am
Falcon Rod Design is in Belgie hoor, das die link die Fishinphil geplaatst heeft...waarvoor dank trouwens, moet dringend mijn pensluiting laten nazien! Dat is het enigste die aan mijn hengels mankeert, en dan hoef ik ook geen nieuwe te kopen, gebruik ze nu al zo lang, wil er geen afstand van doen...
Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 8:16 am
"Falcon" zal hoogstwaarschijnlijk wel voor zijn familienaam Valcke staan hé...
Is inderdaad in Belgie. In Kuurne. Kga die mens eens een mailtje sturen ze.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:05 pm
Yepse.
Ik laat nu momenteel ook Mijn Bruce Ashby herlakken bij rik. En die gast is zeker nen krak in zijn vak ze!!!!!
GREQ.
PS: ik weet nu nie of ik zijn nummer mag plaatsen op het foruim?
@robby anders je hebt pm met zijn nummer
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:11 pm
natuurlijk mag je dat Greq
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:14 pm
OK bedankt.
Dus rik de hengelbouwer : 056/32.08.29. Best is hem bellen na 19.30u.
Je zijt u stokken ongeveer 1 week kwijt naargelang zijn werk!
GR. GREQ
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:16 pm
Merci Greq...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:20 pm
jammer dat het zo ver is, want zit ook al lang te denken aan full duplon handels voor men outkastjes en in de winter staan ze toch hier ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:24 pm
zeg zo ver is da nie ze!!
Leuven naar korteijk 1uurke."wa is da". Anders tommy ik kom veel in leuven voor mijn werk , ik wil geust eens afspreken met u ik neem ze mee en doe ze binn,zijn ze klaar kom jij eens naar kortrijk of ik breng ze terug als ik in leuven ben.
Voor mijn werk doorkruis ik vaak belgie.
GREQ
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:26 pm
das nen toffen deal ze makker, eerst is horen wa me da zou kosten (de Robby zal da wel laten weten hier hoop ik) merci alvast makker ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:27 pm
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:29 pm
Op dieje Robby moet ge niet rekenen ze Zoveel zal dat wel niet kosten zeker ? En anders zwieren we allemaal tegelijk ons stokken erbinnen en vragen we groepstarief Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:29 pm
Robby Malfliet schreef:
Ik maak er werk van Tommy.
thx super ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:32 pm
jerry1974 schreef:
Op dieje Robby moet ge niet rekenen ze Zoveel zal dat wel niet kosten zeker ? En anders zwieren we allemaal tegelijk ons stokken erbinnen en vragen we groepstarief Grt
Das ook wel een goe idee eigelijk hé...
Straf dat da van de Jerry komt...
En in Engeland zou ik £15 per stok moeten betalen om een duplon handvat te laten steken. Das ong. 18eu per stok.
Ik wil ze gerust allemaal weg doen en gaan halen zene.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 2:57 pm
eind November dan alst kan, want men grief staat niet thuis nu (heb het nog nodig om te vissen) ..
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 3:09 pm
No problem Tommy, dan spreken we samen met Jerry wel iets af.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 3:20 pm
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 3:21 pm
Pm mij maar vanaf dat uw stokskes terug in 't land zijn.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 3:40 pm
komt inorde makker
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen do okt 08, 2009 5:17 pm
Zeker doen gasten bij den Falcon Rik. Hij is een krak en zeer propper in zijn werk. Heb mijn eerste Bifa karperhengels in glasvezel laten herdoen,.... ze zijn prachtig,. De stokken zijn geen bal waard maar voor mij persoonlijk heel grote emo-waarde , ... Echt waar die man geeft oog voor detail, het zal jullie niet spijten.... Greetz
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Hengels ombouwen za okt 10, 2009 12:39 pm
Hoi,
Ik heb enkele jaren geleden eens 3 Rod Hutchinson IMX hengels op de kop kunnen tikken voor een prikje. Alleen was de lak wat beschadigd van de hengels en ik heb ze binnen gedaan bij Rik en hij heeft ze machtig schoon opgeknapt, het zijn juist gelijk nieuwe . Ne maat van mij heeft ook enkele jaren geleden z'n Perimeters binnen gedaan bij Rik om ze te laten herdoen en hij heeft tevens het achterste deel van de hengel volledig in de foam gezet echt proper gedaan. Ik kan u zeker Rik aanraden om hengels te laten herdoen/ afbouwen.