Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: nachtvissen verboden!!! ma sep 20, 2010 6:01 pm
volgend jaar is er op de stadsgrachten te ieper en dikkebussevijver een volledig verbod op nacht visserij!! ik weet er het fijne niet van ,maar op eens beslist er iemand dat het niet meer mag en zijn wil is dus wet (een groene) . ik durf wedden dat er nog maar zeer weinig mensen op de hoogte zijn en dat ze het maar volgend jaar zullen te weten komen wanneer ze hun vergunning zullen willen verlengen (te laat dus). ook vind ik het erg dat wij de karpervissers er weinig tegen in kunnen brengen. het net als of wij geen rechten hebben en de groene jongens daar tegenover alle rechten hebben. het probleem zal zich mee verhuizen op de omligende openbare wateren, deze worden dus drukker bevist , en de rest moet ik er niet meer bij vertellen.
kevin.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: nachtvissen verboden!!! ma sep 20, 2010 8:16 pm
Eerlijk gezegd zat dit er toch al jaren aan te komen hé... Het is zelfs een wonder dat het nog zo lang geduurd heeft! Jammer voor de mensen die er graag visten, weeral een veldslag voor de groenen...
Grtzz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: nachtvissen verboden!!! ma sep 20, 2010 10:12 pm
eigenlijk heb je daar een dubbel gevoel bij als ge groene zegt he, langs den ééne kant hebben we ze nodig om het behoud van onze natuur en langs den andere kan staan ze nie aan onze (vissers) zijde, al zien wij de natuur ook graag heel dubbel ... stem er dus niet op ... (ik persoonlijk dan toch niet)
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: nachtvissen verboden!!! ma sep 20, 2010 10:33 pm
tja, je hebt goene en groene é, de ene groepering is iets meer ruimdenkender dan de andere spijtig genoeg zijn het meestal de verkeerde groene die het meest in de pap te roeren hebben.
alles boven water telt, wat erin zit.....zeikers zijn het en zullen nooit mijn stem of steun krijgen tenzij ze eindelijk eens opstaan voor een redelijke discutie zonder belachelijke argumentatie's
greets
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: nachtvissen verboden!!! di sep 21, 2010 11:04 am
Die vorte groene hebben hier in de buurt ook al een water naar de knoppen geholpen!!! Door 2 scheldearmen te verbinden zodat er ruimte is voor de vogeltjes Dus kmoet er geen tekening bij maken waar alle vissen zitten, lees mooie vissen zitten.
Het zijn altijd de extremen die aan het woord komen, diegene met de grootste mond!