Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

gepakt op nachtvissen staatswater

Ga naar beneden 
+2
bocken roel
verhofstadt kristoff
6 plaatsers
AuteurBericht
verhofstadt kristoff

verhofstadt kristoff

Man Aantal berichten : 129
Leeftijd : 48
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 13-10-08

gepakt op nachtvissen staatswater Empty
BerichtOnderwerp: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 1:21 am

kan me soms iemand iets zeggen wa de sancties zn als ge gepakt word op staatswater voor het nachtvissen .
krijg je een boete of word u materiaal en auto in beslag genomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 7:41 am

Ik heb al dikwijls horen zeggen dat ge de eerste maal een verwittiging krijgt en bij herhaling een boete of word je hengelmateriaal in beslag genomen . En ja zelfs je auto !
Maar ik denk dat het ook afhangt van de controleur of hij in een goede of slechte bui is ...

Grtz waldo
bocken roel

bocken roel

Man Aantal berichten : 60
Leeftijd : 42
Hobby’s : vissen vissen en vissen
Registration date : 29-11-09

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 9:14 am

Volgens mij hangt het af van de controleur en hoe jij je als visser tegen hun opstelt. Ne maat van me is vorig jaar ook gepakt op nachtvissen en is vrijgesproken. Twee jaar terug ben ik zelf ook gepakt geweest op nachtvissen ( paalse plas ) en ben er toen vanaf gekomen met een boete van 20euro Very Happy .

Greetz
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 9:25 am

waldo schreef:
Ik heb al dikwijls horen zeggen dat ge de eerste maal een verwittiging krijgt en bij herhaling een boete of word je hengelmateriaal in beslag genomen . En ja zelfs je auto !
Maar ik denk dat het ook afhangt van de controleur of hij in een goede of slechte bui is ...

Grtz waldo

Ook al geregeld gehoord ... enja,hangt natuurlijk ook af welke controleur en/of hij een goede of slechte dag heeft.
Allemaal risico's é!

cheers
Wes (de lange)
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 5:21 pm

veel controle is er niet, dus meestal als ze komen, is het 9 op de 10 verade spel!!
kheb zelf al heel veel nachtgevist waar het niet mocht (wat doede eigenlijk verkeerd vraag ik me dan af??) ...
ze zouden beter de grote criminaliteit aanpakken inplaats van vissers die het goed voor hebben te fucken!!
maar we zijn een gemakelijke prooi he, ik ben nog nooit gepakt geweest (wel al gecontroleerd) en met sterke argumenten heb ik er me altijd al kunnen uit lullen.

nog nooit heb ik boete gehad, of iets inbeslag genomen ...
doe gewoon je ding, stel je een beetje discreet op (niet open en blood, met veel licht en lawaai)
maar discreet, en ge komt een heel eind vind ik persoonlijk ...
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 5:36 pm

De minimum boetes tegenwoordig zijn 100 euro ( doe dit bedrag maal 5,5 opdeciemen). Toch veel geld als je t mij vraagt.

Op het vlak van inbeslagnames, dit is iets wat binnenkort kan veranderen.
Binnen ANB vindt men de huidige boetes reeds hoog genoeg zijn. Een overleg op niveau van procureurs zal moeten uitwijzen of de hengels,materiaal nog in beslag moeten genomen worden bij overtredingen of niet.
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 5:38 pm

Verraden spel daar moet ge niet aan twijfelen (zo zijn we ni Niel ook al tegen de lamp gelopen, door ne collega-visser). En als ge gepakt wordt, dan hangt het voor een deel af hoe je je gedraagt én wat de verzwarende factoren zijn he. Vrienden van me moesten eens een 25€ + de gerechtskosten betalen, een kennis betaalde eens 1250€ !!! Bij hem was het uiteraard niet de eerste keer, het aantal hengels was overschreden én hij gebruikte een Zodiac met naftmotor om zijn stek te bereiken/bevoeren etc Shocked
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitimezo maa 14, 2010 5:58 pm

Ben dit jaar ook ergens verraden geweest door ne collega-visser, maar de controleur heeft het voor 1x zo gelaten.
Ik weet wie geklikt heeft, en ik pak die nog wel eens aan (mijn gedacht ies zeggen, meer nie zene).
Maar mijn wraak zal zoet zijn... 'k Zal er dit jaar eens een paar dagskes legaal doorduwen. Twisted Evil
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: gepakt op nachtvissen staatswater   gepakt op nachtvissen staatswater Icon_minitime

gepakt op nachtvissen staatswater
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nachtvissen verboden!!!
» De Link naar Franse waters waar nachtvissen mag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: