Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Tevredenheid over dit forum!!

Ga naar beneden 
+19
Pol Geens
Kevin Richez
angelo vervaeke
Bart Debosschere
Mark Hoedemakers
christoph segers
jean-claude francois
Tino Musschoot
Wesley Mast
Jean-Pierre Ketelslegers
vanderzanden wim
de pauw david
peter himschoot
michel huygens
Steve Maes
Arnaud Castel
bocken roel
geen lid meer
bart polyn
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 28, 2010 6:56 am

te gewoon een goed foruim ze!

ik ben maar op 1 foruim lid en da é op de saloon!

als mijn pc aan ga is het eerst piepen op de saloon en dan de rest.
Mo ik kweet ook da ik ier nie de grootste poster ben moja hé.

Ale hoppelijk nog wa jaren erbij cheers

GREQ Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 28, 2010 8:53 pm

Blackwater schreef:
sun makker, zoals vanin het begin gezegt is geweest (geen verkoop!!)
ik en zors hebben dat zo afgesproken, maar mss moeten we dit is bekijken (lukt het niet kan het nog terug weg gehaald worden) ik ben er niet echt voor te vinden (maar wie ben ik he ... )

Mss toch eens een optie op nemen makker? Er is al regelmatig vraag naar geweest, mss loopt het hier, via goeie begeleiding, wel nog goed ook...en indien niet slopen we de handel.

@ De leden...bedankt mannen, dergelijke topic's doen wel eens deugd, wij doen enkel ons best... Wink

Grtzzzzzzzzzz
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 28, 2010 9:19 pm

...
Alvast bedankt Zors en Tommy ,
Het gaat er hier toch behoorlijk gedisciplineerd aan toe dus ik denk dat dit topic geen problemen zou mogen geven .

Grtz , Sun.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 29, 2010 7:45 am

Sunshine schreef:
...
Alvast bedankt Zors en Tommy ,
Het gaat er hier toch behoorlijk gedisciplineerd aan toe dus ik denk dat dit topic geen problemen zou mogen geven .

Grtz , Sun.

soms toch he Sun Wink
maar er kan wel is over gepraat worden denk ik en zoals Zors ook al zij we doen ons best gasten ...
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 30, 2010 2:00 pm

Merci voor al de reacties gasten.

Ik persoonlijk kon wel een beetje postivieve commentaar gebruiken op 't moment na een paar stevige uithalen van enkele mensen naar mijn persoon vorige week.

Ik weet dat ik soms wel al eens vrij kort reageer, maar da zal alleen maar gebeuren tegen mensen waarvan ik merk dat ze al meermaals minder goede bedoelingen hebben gehad in hun berichten, of dat ze wat komen stoken.
Dat ze dan een tegenbots nie kunnen verdragen is niet mijn probleem, wel dat van hun.

Maar dan nog wat gaan natrappen en iemand slecht maken sorry, daar heb ik het moeilijk mee. En dat terwijl die mensen mij helemaal niet kennen!
Zij die mij persoonlijk kennen weten hoe ik in mekaar zit.
En ik maak ook fouten, net als iedereen. Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 30, 2010 2:29 pm

je werk word ten zeerste geapprecieerd makker (van mij altans!!!!)
en zoals ik in een ander topic al heb gezegt, als ge een geschil met iemand hebt, los dat op via pm en niet op open forum ... respect aan iedereen die het verdiend!!
Stefan Dhondt

Stefan Dhondt

Man Aantal berichten : 49
Leeftijd : 53
Hobby’s : vissen en vissen
Registration date : 30-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 01, 2010 7:00 am

Ik zou zeggen doe zo verder gasten.Spijtig van de laatste tijd , maar overal is er wel eens iets he. Wink en voor iedereen kunde niet goed doen.Maar doe echt zo verder Proficiat aan het hele team cheers cheers cheers

Stefan cc
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 01, 2010 10:53 am

zeker en vast een goed forum waar ik bijna dagelijks op vertoef , en ja sommige mensen hebben geen respect maar dat zijn enkel de mensen die niet weten hoeveel werk zo een forum is.
doe zo verder
greets fastietje
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!!   Tevredenheid over dit forum!! - Pagina 2 Icon_minitime

Tevredenheid over dit forum!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezien op Italiaans forum : Uw gedacht ervan .....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: