Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 10:07 am
Bij deze wil ik toch nog even vermelden,na al dat gezaag en gekwaak hier dat ik dit veruit nog steeds het beste forum vind van België,waar ik graag vertoef!!zeker qua beleid,niveau,omgang met mensen,enz,enz!!Is ondertussen een dagelijks ritueel(als ik niet vissen ben )geworden om hier een langs te komen en alle onderwerpen eens onder de loep te nemen. grtzzzzzzzz van een zeer tevreden carpsaloongebruiker !!!
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 10:42 am
idem , vindt het hier ook de max
bocken roel
Aantal berichten : 60 Leeftijd : 42 Woonplaats : limburg Hobby’s : vissen vissen en vissen Registration date : 29-11-09
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 10:48 am
100% gelijk. Ik zou zeggen doe zou verder allemaal.
Greetz
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 10:57 am
Idem dito!
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 11:21 am
voor Decarpsaloon !!!!
michel huygens
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 49 Woonplaats : aarschot Hobby’s : fitness,muziek en karperen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 11:40 am
Wat kan ik hier aan toevoegen?alles wat ik wil zeggen staat hier al geschreven!!!!super goed forum,het is hier een toffe bende,de moderatoren zijn zeer bekwaam en veel interessante onderwerpen!!!!Doe zo verder!!!!
greets michel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 11:55 am
idd mooi forum en dagelijks ritueel om te komen inspecteren! maar je kan nooit voor iedereen goed doen! gezeik is er altijd! laat de moed niet in de schoenen zakken!
keep up the good work!
grtz jan
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 1:04 pm
De boel is hier dik in orde En wrevel,gezeik en wat weet ik allemaal, das op elk forum zo hoor, zelfs op het bloembindforum lopen ze al eens te zeiken tegen elkaar, dat mag, zo lang het maar de spuigaten niet uitloopt en het niet zeiken puur om het zeiken is. Moest het constructief "gezeik" zijn, mag het van mij gerust.
Dus, keep up the good work en vang ze iedereen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 1:14 pm
doet mij eigenlijk veel plezier te zien/lezen dat er toch enkelen zijn die waarderen wat wij hier proberen te doen (Zors, Ik, Robby en Tom) tis niet altijd even gemakelijk, om voor iedereen goed te doen, maar het forum komt op de eerste plaats!! dus ook de belangen van ons forum en de leden, dus als er iets is (wij zijn er om een woordje uitleg te geven indien nodig, en doe dit via pm) is niet leuk voor de andere leden als er woorden zijn (op het scherp van de snee) om iedereen daar bij te betreken!!
we doen ons best (maar we zijn ook maar mensen) en maken dus ook af en toe is een fout. zij die daar niet mee kunnen leven, wel dikke pech!! verder wil ik iedereen die de saloon een warm hart toe draagt bedanken voor de steun!! thx gasten ...
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 1:23 pm
hier ook een trouwe bezoeker Ik zoe zeggen doe zo voort grtzzzzzzz
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 2:29 pm
Keep up the good work boys. Ik vind het hier echt wel super. En discusies worden er overal gevoerd, daar moeten niet van waker liggen zenne.
Grts Wim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 2:51 pm
Ik vind het hier ook nog altijd top en zoals Bart zegt het beste form van Belgie . En dat er soms discussies ontstaan moet kunnen , maar dat moet dan ook als grote mensen weer opgelost worden . Chapeau voor de moderators voor de tijd die ze er allemaal insteken en het forum op hoog niveau te houden !
Grtz waldo
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 2:55 pm
Prima forum, werkt goed maar er wordt volgens mij iets te snel gecensureed.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 3:09 pm
TOP (forum)!...
Toffe mensen (lees; collega's)..goede en intressante onderwerpen en weinig bullshit/gezeik. Het is ook een forum waar men daadwerkelijk mekaar helpt en niet andersom.
Keep up the good work y'all !
cheers Wes (De Lange)
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 3:28 pm
Is de enige site waar ik nog iets post of foto's doorstuur hier,simpel omdat het de beste is! Over dat gezever,ja dat zal altijd wel eens voorvallen maar laat jullie niet ontmoedigen want jullie zijn goed bezig in mijn ogen en kunnen natuurlijk niet alles zien.. de meeste hebben nog een leven buiten vissen en forums!
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 5:23 pm
De CarpSaloon is gewoon TOP. als ik mijn pc opzet is dit het eerste waar ik naar moet kijken. er zijn leuke onderwerpen. toffe mensen doe zo verder
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 5:29 pm
Beste forum hier, waar je iets kan leren nog
Mark Hoedemakers
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 44 Woonplaats : Kinrooi Hobby’s : Karpervissen Registration date : 25-05-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 5:54 pm
Ook ik bezoek DC dagelijks, als ik niet vissen ben.
Doe zo voort, mannen!!!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 6:29 pm
Hey ,... Het Saloon is top , dat is zeker . En dat er eens wat gezaag of geklaag opkomt is niets aan te doen , dit hoord erbij zeker ? Dat dan de Mod's er een mouw aanpassen , daar moeten we dan maar mee leven. Het is hun bedoeling om het forum op hoog niveau te houden , waarvoor dank als je ziet wat voor zever er allemaal op andere fora staat . Het is ook altijd mijn eerste bezoek op de Saloon als ik mijn pc opzet. Indien ik het maar bull-shit zou vinden , zou ik ook zoveel niet posten , heb het hier naar mijn zin . Mod's bedankt , al is het niet altijd even makkelijk ..... Greetz
Laatst aangepast door exos op ma apr 26, 2010 7:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt
angelo vervaeke
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 7:39 pm
ook hier als ik mijne laptop aanzet is het eerste wat ik doe saloonen het beste belgische forum en het enige dak nog lees respect voor de mensen die er hun tijd insteken en voor de leden die hun info delen
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! ma apr 26, 2010 7:50 pm
een top forum hier. en het is er ook aan te zien dat het grootste deel van de leden bijna elke dag "actief mee doen" of toch zekers een bezoekje brengen aan het forum.
grts kevin.
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! di apr 27, 2010 9:01 pm
... Ook van mij één en al lof voor het forum en de Mod's.
Enkel heb ik een kleine verzuchting : velen onder ons gebruiken op en top materiaal , en de tackle-tarts hebben toch een groot materiaalverloop , en ik zou het interessant vinden als er voor ons een soort van matriaal ruil en/of te koop item zou in het leven geroepen worden. We kunnen problemen en verwikkelingen bv. vermijden door enkel de goederen te vermelden en alle correspondentie te verplichten via pm of email. Ik weet dat sommigen er tegen zijn , misschien een referendum houden of de leden dit idee delen of toch liever weglaten ?
Grtz , Sun.
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! di apr 27, 2010 9:32 pm
dik in orde doe zo verder grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! di apr 27, 2010 10:02 pm
Hi,
Ik kom niet alle dagen langslopen, maar veel zal het niet schelen.
Ik post bijna nooit op een topic waaraan ik eigenlijk niks zinnigs toe te voegen heb.
Maar hiervoor (ook al is het meeste al geschreven) wil ik toch graag even een uitzondering maken:
Ik voel me hier op m'n gemak en als onder vrienden, en dat op het meest volwassen karperij-forum dat ik ken.
IMHO, Y'ain't perfect, but U guys R Aces, so up Yer volumes coz' this is 4 Y'all . . .
Greetz
Michel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tevredenheid over dit forum!! wo apr 28, 2010 6:49 am
sun makker, zoals vanin het begin gezegt is geweest (geen verkoop!!) ik en zors hebben dat zo afgesproken, maar mss moeten we dit is bekijken (lukt het niet kan het nog terug weg gehaald worden) ik ben er niet echt voor te vinden (maar wie ben ik he ... )