Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Harrison Torrix of Free spirit HI S

Ga naar beneden 
+8
Kevin Richez
Bart Debosschere
Gregory Depoutre
Ed van Os
Wesley Mast
christoph segers
pascal waltenier
Robby Malfliet
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 7:05 pm

kleen schreef:
Robby Malfliet schreef:
Wesley Mast schreef:
Waar ergens in BE zijn de hengels van Century te bezichtigen/voelen ?

Bij Deconinck in Warneton denk ik Wes.

zorg da ge vooral tijd hebt als ge er naartoe gaat..pfff

Waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin Richez

Kevin Richez

Man Aantal berichten : 202
Leeftijd : 41
Hobby’s : vissen en vogelen
Registration date : 13-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 7:15 pm

nummertje trekken en in de rij wachten.

grts kevin.
http://www.karp.be/v5/
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 7:20 pm

exos schreef:
Kijk mannen ik heb de century's focal systems........
Je betaald er een prijsje voor maar het zijn wereldstokken .
Ik heb ze in 12feet 3,50 lb = stevige rug , lekker om te smijten , met een semiparabool topdeel waarbij het nog eens lekker drillen is .
Levenslange garantie , en bovenal mooi afgewerkt , met nog eens een schitterende blank.
Zelfs ben ik van plan om nog 2 Fat-boy slims te kopen in 2,25 lb om in de beek in het kantje te vissen .

Vraag dit maar eens aan Patje , hij heeft er ook gekocht en hij smijt een stuk verder dan met zijn Hoogendycks.

Tis u eigen keuze dat je moet maken Tim maar ik ben content van mijn stokken .

Greetz & succes in u zoektocht.

Je koopt beter lichte NG's of FG's ipv fat boy slims... Over de fat boy slims nog ni veel goeds gehoord eigenlijk

Grtzz
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 7:33 pm

Foxie heeft die fbs en is er toch tevreden over

Enkele kenissen en ikzelf hebben de ng's en zijn er allen unaniem tevreden over
Patrick Arteel

Patrick Arteel

Man Aantal berichten : 164
Leeftijd : 60
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 19-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 7:40 pm

ik heb de Centyry FS 3,5lbs gekocht op aanraden van onze vriend Exos, en beklaag het mij zeker niet,
want nu gooi ik nog verder dan ooit, zo'n 120 à 140m cheers , en dat kon ik toch niet met mijn Leon Hogendijk stokken. Sad
Alvast bedankt Exos voor de info, Very Happy
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 7:57 pm

patje schreef:
ik heb de Centyry FS 3,5lbs gekocht op aanraden van onze vriend Exos, en beklaag het mij zeker niet,
want nu gooi ik nog verder dan ooit, zo'n 120 à 140m cheers , en dat kon ik toch niet met mijn Leon Hogendijk stokken. Sad

Geen probleem maatje , heb je toch gezegt dat je daar content ging van zijn....
Bij deze heeft Patje Hoogenduyks: te koop = lol! .
Greetz Wink
Patrick Arteel

Patrick Arteel

Man Aantal berichten : 164
Leeftijd : 60
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 19-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 8:02 pm

Elaba manneke hij nie zulle, Laughing
ben daar ook tevreden van hoor, maar voor verre worpen komen ze iets te kort.
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 8:10 pm

exos schreef:
patje schreef:

Geen probleem maatje , heb je toch gezegt dat je daar content ging van zijn....
Bij deze heeft Patje Hoogenduyks: te koop = lol! .
Greetz Wink

Wahahah , nice tried Exos

Vraag het is aan foxken hier denk dat ie er nog staan heeft dat ie waarschijnlijk wel wegdoet

Heeft em ook ng's gekocht

Laatst aangepast door pascal waltenier op ma apr 19, 2010 8:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimema apr 19, 2010 8:11 pm

patje schreef:
Elaba manneke hij nie zulle, Laughing
ben daar ook tevreden van hoor, maar voor verre worpen komen ze iets te kort.

Heb zelf ook jaren met de leons gevist , ook prachtige hengels maar idd voor krachtige worpen iets minder
http://www.thecompleatebroangler.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 11:48 am

mss moet je eerst de vraag stellen, waarvoor moet de hengel dienen?? (ja om te vissen da weet iedereen) maar voor welke situatie??

heb je een hengel nodig voor ver mee te gooien en die nog lekker aanvoeld bij het drillen van gewichtige sterke vissen, of heb je liever een bezem steel/pook waar ge bomen mee uittrekt en geen krimp geeft, allemaal belangrijke punten bij het kopen van nieuwe hengels.

en dat voelen, kweet nie ze (ge zou als het om prijzige hengels gaat) is moeten kunnen testen vind ik (is mee gooien en een visje mee drillen en even voelen wat dat zegt) want is echt iets heel persoonlijks zo een hengel ...

maar heb vandaag met een Century consultant gesproken via facebook
en die rade me de FG (fast tapper, nice allround rod aan) of the NG´s (waarbij hij zij, het neusje van de zalm) ...
maar bon het blijft persoonlijk natuurlijk ..
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 3:13 pm

voor mij de ng ....
drilt goed ,is geen pook
http://www.thecompleatebroangler.com
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 3:30 pm

Blackwater schreef:
maar heb vandaag met een Century consultant gesproken via facebook
en die rade me de FG (fast tapper, nice allround rod aan) of the NG´s (waarbij hij zij, het neusje van de zalm) ...
maar bon het blijft persoonlijk natuurlijk ..

Een fast taper is normaal gezien een door en door afstandshengel hé Tommy zoals ge zelf wel zult weten. De FMJ en SP zijn een voorbeeld van fast taper afstandskanonnen. Dus als de FG ook een fast taper is (heb ze nog nie gezien of vast gehad) dan kunt ge die moeilijk all-round noemen denk ik. Maar ik kan mis zijn.
De NG's zijn medium tapers, dus de ideale all round stok, zeker in de 2.75lbs versie.
Heb met de NG's al verschillende vissen gedrild en da zijn inderdaad echte "players-rods".

Langs de andere kant heeft ne maat van mij ook de 13ft 3lbs NG's en die knalt daar nogal mee op 't Waesmeer zene! Shocked

Laatst aangepast door Robby Malfliet op di apr 20, 2010 5:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 3:37 pm

All depends on what you want from the rod.
I love my FG's, use them a lot. Also have the new NG's and they are a bit special, but in my opinion very different to the FG. The NG is a great performer though.
Suppose it all depends on if your casting distances, using heavy bags / leads.
The FG is more fast tapered, so its all the tip, the NG is more through action, but has the back-bone to smash a lead out.

da zijn de worden van mijne maat (century consultant) ...
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 3:49 pm

Ok, kheb nie gezegd dat die mens geen gelijk heeft hé Tommy. Wink

Kzeg alleen dat ge ne fast taper hengel moeilijk all-round kunt noemen omdat dat over 't algemeen afstandshengels zijn.

Ik heb het nie voor fast tapers omdat ze iets te stijf zijn. Ik prefereer een compound (ofmedium) taper. Die zijn zacht in de top maar hebben genoeg ruggegraat om toch nog serieus te "kletsen". Min of meer de actie van de NG's dus.

Binnen 2 à 3 weken heb ik mijn nieuwe Cotswold Rods 2.75lbs Viii hengels (exclusieve Harisson blank), en de actie van deze hengels is ook vergelijkbaar met de NG's.
Afgebouwd met oldschool full duplon handvaten, alles in 't zwart zonder enige franje.

Maar zoals ge zelf al gezegd hebt, alles hangt af van de visserij waarvoor ze moeten dienen hé.
Als uw budget toelaat dat ge voor elke verschillende situatie (kortbij vissen, lange afstand, penvissen,...) een verschillend stel stokken kunt aanschaffen dan is dat heel leuk en gemakkelijk natuurlijk.
Maar als ge maar 1 set kunt of wilt aanschaffen om volledig uw visserij te coveren dan wordt het al wa lastiger om te kiezen natuurlijk.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 3:51 pm

ik heb het verkeert geschreven (sorry) Embarassed Embarassed
de pauw david

de pauw david

Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 4:51 pm

voor mij ook geen andere stokken dan NG's, zoals eerder vermeld een allround stok die je op ieder type water kan inzetten zonder problemen.
grtzzzzzzz
http://www.dreambaits.be
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 5:17 pm

Jip ,...
Indien je een aantal stokken wil testen is dit zeker geen probleem , bij Deconink in Waasten neemt de Century consulent ruim de tijd voor u .
Ik wil gerust meegaan hoor , ben goed gekend bij deze persoon...
Tommy indien je de trein tot in Kortrijk neemt kan ik je gerust doorvoeren tot daar .....
Mijn keuze is gemaakt geweest door daar een vis op te drilllen op deze focal systems, ook had ik een deftig stokske nodig om de nodige meters te maken op Ghow.
Maar met de sterfte daar , .....
Ik ben een gelukkig gebruiker ....;;
Greetz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 5:53 pm

thx Exos voor het aanbod, maar ik koop ze daar niet (heb een beter adres, en prijs natuurlijk)
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 6:12 pm

Gratis is ideaal hé... Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 6:15 pm

zoals verwacht veel centuryfanaten... ook in Uk is dat blijkbaar zo.
Zonder enige afbraak te doen aan eender welke century.... heb ik toch al links en rechts mensen gehoord die overgaan naar een torrixblank van harrison en deze blijkbaar toch verkiezen boven een century.

Ik ga alleszins voor een torrix 3 1/4lbs gaan.

thx voor de reacties mannen!

grtz

Tim
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 9:42 pm

Tommy,
Die FG-blank is volgens mij niet vol autoclave gebakken (heeft niet dat kleine autoclave stickertje) en heeft daarom niet die kwaliteit zoals de overige in de range. Vandaar dat ie ook wat voordeliger is.
Ik vind de FBS en NG wat meer drilhengels en in de zwaardere lbs kun je er ook nog aardig mee gooien. Wil je echter wat makkelijker ver gooien dan de FS (3,5lbs). Voor het echte knalwerk is er maar 1 hengel en dat is de FMJ. Heb ik toevallig nog een leuk tipje Very Happy http://link.marktplaats.nl/339981623 Razz (Voor de CarpSaloon boarders die geinteresseerd zijn maak ik een leuke prijs voor de FMJ uit de advertentie!)
Mocht je nieuwe willen pm me maar. (check de levering aan Patje maar ...Wink )
Vrgr
Rob

Laatst aangepast door robby op wo apr 21, 2010 5:32 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 21, 2010 10:10 am

robby schreef:
Tommy,
Die FG-blank is volgens mij niet vol autoclave gebakken (heeft niet dat kleine autoclave stickertje) en heeft daarom niet die kwaliteit zoals de overige in de range. Vandaar dat ie ook wat voordeliger is.
Ik vind de FBS en NG wat meer drilhengels en in de zwaardere lbs kun je er ook nog aardig mee gooien. Wil je echter wat makkelijker ver gooien dan de FS (3,5lbs). Voor het echte knalwerk is er maar 1 hengel en dat is de FMJ. Heb ik toevallig nog een leuk tipje Very Happy http://link.marktplaats.nl/339981623 Razz
Mocht je nieuwe willen pm me maar. (check de levering aan Patje maar ...Wink )
Vrgr
Rob

Wat is er dan beter in kwaliteit door autoclave te bakken? Volgens mij zorgt dit enkel voor langere houdbaarheid maar ik kan mis zijn...

Grtzz
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 21, 2010 10:40 am

Goei vraag
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 21, 2010 10:52 am

ja eigenlijk heel goeie vraag, want hengel (FG´s) zijn direct een stuk minder in prijs (maar wel century) ...
maar eigenlijk ziten we hier ferm aan topic chrashing te doen, mss beter verder doen in het century topic???
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 21, 2010 12:19 pm

Hier de speciale technology van Century voor het maken van blanks http://www.century.gb.com/technology.php
gr
rob
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Harrison Torrix of Free spirit HI S   Harrison Torrix of Free spirit HI S - Pagina 2 Icon_minitime

Harrison Torrix of Free spirit HI S
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Harrison torrix
» Free spirit 2011 Zwolle
» leuk filmke : winter spirit
» free dvd vol 3 Korda

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-