Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tegen Brug

Ga naar beneden 
+5
Guy Michiels
vanderzanden wim
Robby Malfliet
Patrick Arteel
geen lid meer
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 8:20 am

jaren lang op het kanaal gevist (dit jaar weer gestart) en je ziet heel zelden activiteit op het water!! en als ge iets ziet (of hoord) is het meestal snachts ..
kanaal vissen is super tof, heb het altijd heel graag gedaan (en nog) ..
ik ben deze week ook weg, voor enkele nachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven meirlaen

steven meirlaen


Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 46
Woonplaats : sint-martens-latem
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 12:20 pm

persoonlijk heb ik het meer voor rivieren, ik vind kanalen nogal saai.
meestal hebben rivieren zo'n prachtige kronkelingen, en de natuur man.

als ik eraan denk, nog zolang eer ik nog eens de franse grens mag oversteken.

greets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 12:26 pm

om die natuur moet ge de franse grens nie over ze Wink Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
steven meirlaen

steven meirlaen


Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 46
Woonplaats : sint-martens-latem
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 12:42 pm

ja dat weet ik, maar voor de mentaliteit.....

tegenwoordig is het verschrikkelijk moeilijk geworden om een plaatsje te vinden waar je echt nog rust kan vinden.
vandaar dat mijn voorkeur toch wel in Frankrijk ligt.
ik ga liefst met ne kameraat gaan vissen, maar dan wel met de mogelijkheid dat we elk ons ding kunnen doen zonder dat we echt rekening moeten houden met anderen.
daarnaast ben ik het beu om steeds maar het gezaag van anderen te moeten aanhoren op piet en pekje die 2km verder zitten. dat intreseert mij geen bal, zeker als ik pietje en pekje niet ken. dat kunnen evengoed twee aangename gasten zijn.

enfin. weer eens mijn gal kunnen spuwen. Wink

back on topic zou ik zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
geen lid meer

geen lid meer


Man Aantal berichten : 159
Leeftijd : 44
Woonplaats : f
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 1:50 pm

stek nummer 2 mag ondertussen na 2 weken voorvoeren ook in de vuilbak ;
kwam iemand van groen langs voor te zeggen dat het hier een paaizone is en er mag niet gevist worden. Shocked

*zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
steven meirlaen

steven meirlaen


Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 46
Woonplaats : sint-martens-latem
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 2:28 pm

staat het aangeduid???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 2:34 pm

steven, makker ik weet stekjes zijn waar ge nog heel rustig kunt vissen ze Wink Wink
geen last van de rotte mentaliteit die hier in vlanderen op veel waters heerst ...
Terug naar boven Ga naar beneden
steven meirlaen

steven meirlaen


Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 46
Woonplaats : sint-martens-latem
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 20, 2010 3:02 pm

langs hier zijn enkele mooie plekjes natuur hoor. alleen je mag er niet nachten.
de waters waar je dan mag nachten spreken mij niet aan.
watersportbaan bv. ooit eens de bedoeling gehad om er een nachtje te doen. ik ben er rond elf uur vertrokken met een ei in mijn broek. als je daar alleen zit en er komen rond half elf enkele wagens toe die op 10m van je tent bezig zijn met zaken die niet gezond zijn en daarnaast u te zitten uit te dagen. dan het ik het gehad jong.

dan zijn er de blaaremeersen, mooi water. maar, niet nachten. veel vissers ( geen rust naar mijn zin) plus al teveel verhalen gehoord van zwemmers, duikers, gasten met surfplanken. ook niet iets voor mij.

de leiemeanders,
astene, das een watertje waar ik graag vertoef voor een avond sessietje. ken er ook de plaatsjes waar het rustig is.
helaas hebben de oostblokkers deze plaatsjes ook al gevonden.
gelukkig hebben de vissen daar al het een en ander gezien en kan je ze gemakkelijk wegjagen. Very Happy

grammene, ook een leuk watertje, maar ( het is nu wel al een tijdje geleden dat ik er geweest ben) sederd dat er daar eens een leuke vis is uitgekomen ook behoorlijk druk geworden en vooral outsiders die de boel verzieken met het vaste stekken gezever.

enfin vele leuke watertjes met leuke visjes maar geen nachtwaters é.

voor echte nacht waters die mij aanspreken moet ik al een eindje rijden en dan ga ik liever richting Frankrijk.
je moet er wel meer werken voor de vis maar de voldoening is des te groter vind ik.

zelf heb ik mijn hoofd nu op de leie gezet die hier voorbij passeerd. ik zit er voorlopig nog op een leuk plekje maar weeral geen nachten toegelaten. en vanals het goed weer is word je gekloot door de latemse tieners met hun bootjes.
nu ja, effe de cobra of de katapult erbij en ze zijn ook pleite hoor. en ne keer dat ze weten wie ik ben zijn ze ook braaf uit schrik dat ik eens met mama of papa ga praten.

ik ben nu aan het uitkijken om mss eens de dender te bezoeken, alhoewel ik het gevoel heb dat het daar ook al vrij druk is. T'is nog wat zoeken waar ik hier in de buurt een leuk watertje kan vinden om te nachten.

ik weet dat ik nogal specifiek op zoek ben naar waters waar nachten is toegelaten, dit is enkel en alleen omdat ik dan met een echt voldaan gevoel terug naar huis toekeer. das zo effe 24u voor mezelf. je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.

greets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 02, 2010 7:50 pm

Yvoshkiro schreef:
tnxz voor de tips !

maar euh ik heb al nachten opgebleven starend naar het water en is heel moeilijk te onderscheiden welke beweging door een karper veroorzaakt wordt.

het water is overal heel troebel (kanaal) . als je karper zie springen is het meestal in de dag.
savonds zie je wel bellen en luchtkringen maar is dat nu brasem, witvis of ontsnapte lucht uit de bodem?

aan wat specifiek kunnen jullie de aanwezigheid van karper herkennen?


+ Als een boot voorbijkomt sleurt die een deel van het voedsel de vaargeul in, is het dan niet aangewezen juist in/tegen de vaargeul te vissen ipv in de kant?
https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/jiku90.png
ja zeker ene in de vaargeul legge ;-) het voer wordt daar volgens mij ook ingezogen..en wie weet tot waar het gaat ...kvraag me da echt af waar die bolle eindigen voor ze opgegete worden...ikzelf vis nu op een smal kanaalke (zuidwilems) en als daar zo ne dieplader afkomt...man man da water trekt dan ....:-)ik zelf vis er zelf twee keer door de week na het werk tot smorgens en dan ga ik weer werke..int weekend ga ik er niet zo veel viss..en voeier per keer +- 2kg ..der zijn drie vissen uitgekome tot nu toe ..waar ik zelf ma ene van gevange heb ..die ander twee hebbe kameraden gevange die met mee gaan vissen maar niet voederen en minder uren make als mij :-) maja ik gun ze het ook hoor :-)jha nie gemakkelijk een plekje vinden waar niemand vist psss der zijn te veel vissers he :-) maja begrijp ze wel ze :-:-)succes nog grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 17, 2010 11:14 am

steven meirlaen schreef:
langs hier zijn enkele mooie plekjes natuur hoor. alleen je mag er niet nachten.
de waters waar je dan mag nachten spreken mij niet aan.
watersportbaan bv. ooit eens de bedoeling gehad om er een nachtje te doen. ik ben er rond elf uur vertrokken met een ei in mijn broek. als je daar alleen zit en er komen rond half elf enkele wagens toe die op 10m van je tent bezig zijn met zaken die niet gezond zijn en daarnaast u te zitten uit te dagen. dan het ik het gehad jong.

dan zijn er de blaaremeersen, mooi water. maar, niet nachten. veel vissers ( geen rust naar mijn zin) plus al teveel verhalen gehoord van zwemmers, duikers, gasten met surfplanken. ook niet iets voor mij.

de leiemeanders,
astene, das een watertje waar ik graag vertoef voor een avond sessietje. ken er ook de plaatsjes waar het rustig is.
helaas hebben de oostblokkers deze plaatsjes ook al gevonden.
gelukkig hebben de vissen daar al het een en ander gezien en kan je ze gemakkelijk wegjagen. Very Happy

grammene, ook een leuk watertje, maar ( het is nu wel al een tijdje geleden dat ik er geweest ben) sederd dat er daar eens een leuke vis is uitgekomen ook behoorlijk druk geworden en vooral outsiders die de boel verzieken met het vaste stekken gezever.

enfin vele leuke watertjes met leuke visjes maar geen nachtwaters é.

voor echte nacht waters die mij aanspreken moet ik al een eindje rijden en dan ga ik liever richting Frankrijk.
je moet er wel meer werken voor de vis maar de voldoening is des te groter vind ik.

zelf heb ik mijn hoofd nu op de leie gezet die hier voorbij passeerd. ik zit er voorlopig nog op een leuk plekje maar weeral geen nachten toegelaten. en vanals het goed weer is word je gekloot door de latemse tieners met hun bootjes.
nu ja, effe de cobra of de katapult erbij en ze zijn ook pleite hoor. en ne keer dat ze weten wie ik ben zijn ze ook braaf uit schrik dat ik eens met mama of papa ga praten.

ik ben nu aan het uitkijken om mss eens de dender te bezoeken, alhoewel ik het gevoel heb dat het daar ook al vrij druk is. T'is nog wat zoeken waar ik hier in de buurt een leuk watertje kan vinden om te nachten.

ik weet dat ik nogal specifiek op zoek ben naar waters waar nachten is toegelaten, dit is enkel en alleen omdat ik dan met een echt voldaan gevoel terug naar huis toekeer. das zo effe 24u voor mezelf. je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.

greets


Zeg steven loetje kom eens kijken achter mijn deur man

Heb hier wa schoon stekjes op de ringvaart nachten geen probleem en als je geen schrik hebt van een wandelinkske zit je er dagen moederziel alleen op u gemak.

Het is niet direct een makkelijk en of runwater maar er zijn toch her en der wat mooie vangsten gedaan op de vaart.

Ik ga binnenkort eens het ganse stuk hier vlak bij gaan uit peilen. om een potentiele degelijke stek te vinden.
als je goesting hebt moet je maar eens komen piepen.

grtz daf

ps wat vissen aan brug betreft van waar komt de stroming ten opzichte van waar jij zit.

en zou zeker ook nie langs brug gaan zitten , veel te weinig controle mogelijkheden over de vis
Terug naar boven Ga naar beneden
geen lid meer

geen lid meer


Man Aantal berichten : 159
Leeftijd : 44
Woonplaats : f
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 17, 2010 11:47 am

hey Daf,

is dat de vaart langs de R4 waar ge het over hebt . Groot slok water en nooit een visser gezien langs die kanten.
ben benieuwd naar de vangsten daar.


over brugstek ;

stroming door langsvarende tankers, die sleuren alles wat eetbaar is mee de dieperik in.

langs de brug zitten was idd een probleem , ondanks toch goede vangsten gedaan.

ondertussen deze stek opgegeven, die brug werkt als een magneet voor karpervissers.

heb ondertussen eens stuk kanaal gevonden waar geen kat komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnaud Castel

Arnaud Castel


Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 36
Woonplaats : Kortrijk
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 17, 2010 1:56 pm

Is de ringvaart dat hij bedoelt Wink Is prachtig stuk water!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 17, 2010 3:13 pm

Yvoshkiro schreef:
hey Daf,

is dat de vaart langs de R4 waar ge het over hebt . Groot slok water en nooit een visser gezien langs die kanten.
ben benieuwd naar de vangsten daar.


over brugstek ;

stroming door langsvarende tankers, die sleuren alles wat eetbaar is mee de dieperik in.

langs de brug zitten was idd een probleem , ondanks toch goede vangsten gedaan.

ondertussen deze stek opgegeven, die brug werkt als een magneet voor karpervissers.

heb ondertussen eens stuk kanaal gevonden waar geen kat komt.

idd langs r4 maar hier aan mijn deur kan ik op een schoon stuk wel eindje lopen.

zoals ik zei moederziel alleen vangsten zal afwachten worden

grtz daf
Terug naar boven Ga naar beneden
steven meirlaen

steven meirlaen


Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 46
Woonplaats : sint-martens-latem
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 17, 2010 8:39 pm

Jo Dafke,

hier hou ik je aan, ik heb er al veel aan gedacht om er eens langs te lopen maar het is er nog nooit van gekomen.
Hou die telefoon maar in de gaten.

greets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tegen Brug - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen Brug   Tegen Brug - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tegen Brug
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chip tegen diefstal...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: