Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: parallelium wo jan 12, 2011 7:16 pm
dan is die duurder dan den technium.voor mij den technium 30 mm is een kwestie van vertrouwen .heeft mij noch nooit in de steek gelaten.heb mij is een maal laten verlijden door draad van pb te kopen niks dan mizerie mee gehad.kninken,rond het top oog draaien,...
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 7:35 pm
Via ne maat van mij heb ik daiwa sensor leren kennen. Vis hier nu enkele jaren mee en ben er eigenlijk zeer tevreden over. Akkoord fluorocarbon lijn zinkt als een baksteen, maar dit kan ook nadelig zijn soms. Enfin die sensor bestel ik gewoonlijk online in engeland en kost iets van een 7a8 pond voor een 900m. Voor deze prijs/kwaliteit kan je niet sukkelen. Deze sensor lijn is vrij populair in engeland maar hier vrij onbekend.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 8:39 pm
karpersky schreef:
Leggen jullie de spoelen vol men deze draad of eerst met een goedkopere nylon of koord? Heb de grote LC 's van shimano.Dus hier kan wel een dikke 300m op per molen.
Kan wel meer dan 300m op de LC's, hangt natuurlijk af van de diameter van de draad...
250m goedkope nylon + 250m fluorocarbon
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 9:30 pm
Die 20lbs Paralellium Hybrid lag een maand op mijn molens toen alles gestolen werd vorige zomer. Dus echt veel kan ik er nie over zeggen. Een ding was wel duidelijk, en dat was dat gooien ermee wel wa tegen viel. Maar da is geweten van lijnen waar fluorocarbon in verwerkt is.
Op mijn nieuwe Shimano molens die ik deze week aangeschaft heb komt er de nieuwe Technium Invisitec lijn.
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon za jan 15, 2011 12:30 am
Chiepe schreef:
Nja, deze wil ik ook wel eens testen.... Ga bij mn volgende bezoek bij Kim eens kijken.... Tnx voor de info! Wish you tight lines...! Dada Chiepe
Draait toch is man , 45€ voor een rol nylon
Persoonlijk kan ik het me laten en zeer tevreden gebruiker van nylon dat 1/3 kost