Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: parallelium fluorcarbon wo maa 31, 2010 4:56 pm
hey gasten ,
heb me vndg laten overhalen de nieuwe lijn van parallelium te kopen. Is 95procent fluorcarbon zeer weinig kinkgedrag soepel (verre afstanden) zeeeer sterk na bewezen test! ...
kben benieuwd. Wordt blijkbaar veel over gesproken want ik was de enige niet die deze heeft meegenomen..der was duidelijk vraag naar!
ik wist er allesins niets van. Liggen reeds te weken nu en straks es opspoelen se..
grt
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo maa 31, 2010 6:27 pm
Ik heb hem pas ook gekocht. Zeer goede lijn vind ik!
Met vriendelijke groet,
Tim
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo maa 31, 2010 6:40 pm
Wat is de kostprijs?
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo maa 31, 2010 6:42 pm
bart polyn schreef:
Wat is de kostprijs?
Bart,
-----> PM
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo maa 31, 2010 7:48 pm
Polyvilon stond 2 jaar geleden met een stand op de VBK-meeting. Daar heb ik er toen mee kennis gemaakt, en gebruik deze lijn (naar tevredenheid trouwens) sindsdien regelmatig > http://www.parallelium.com/polyvilon-hybrid.php
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo maa 31, 2010 9:12 pm
Vis daar ook al een jaar mee, zeer tevreden over. Had hem geprobeerd omdat de ultima power carp toen niet op voorraad was, maar heb het me nooit beklaagd. Heb er nog geen negatieve ervaringen ermee, dus ben een zeer tevreden gebruiker van deze fluorocarbon lijn
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon do apr 01, 2010 5:39 pm
We verdelen die nu al een jaar of twee in de winkel en al veel positieve reactie's over gekregen. Het is zeker geen bekend merk maar dat kan volgens mij nog komen. De verdeler komt trouwens naar de opendeurdag in mei een woordje uitleg geven over de Nylon's van Parallelium.
Grtz
Kim
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
De rek in de polyvilon-hybrid is volgens de site van Parallelium 23% ! Lijkt me erg veel. Zo ja,is de FHP Fluohybrid Pro dan geen betere keus? En hoe is het met de zinkeigenschappen?
Have a nice day,Ed.
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
De rek in de polyvilon-hybrid is volgens de site van Parallelium 23% ! Lijkt me erg veel. Zo ja,is de FHP Fluohybrid Pro dan geen betere keus? En hoe is het met de zinkeigenschappen?
Have a nice day,Ed.
Nice one Ed, Het rekvermogen dat je reeds aangeeft is een van de hoofdredenen waarom ik binnenkort overstap naar de Hybrid Pro!
Grtz Ivan
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon za apr 03, 2010 6:01 pm
Deze namiddag binnen gesprongen bij hengelsport De Poorter en ik heb mij de parrallelium fluorohybrid-pro aangeschaft. Ik ging mij normaal gezien terug Ultima Power Carp op mijn molens spoelen maar na een gesprek met Kim z'n vader heb ik besloten om deze eens te proberen. Alleen heb ik nog een vraagje aan de andere gebruikers van deze draad hoe spoelen jullie deze op ?
Greetz Wesley
Gast Gast
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon do mei 27, 2010 8:50 am
niemand reacties naar het opspoelen van deze draad? kzou ook wel eens jullie gedacht willen weten
grtz
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon do mei 27, 2010 11:00 am
kleen schreef:
bart polyn schreef:
Wat is de kostprijs?
Bart,
-----> PM
Is de prijs een geheim ofzo?
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon do mei 27, 2010 11:00 am
De Hybrid pro ligt er nu enkele maanden op, ben er tevreden over. Ik heb de klos in mijn tuinvijver gegooid, en opspoelen maar.
@daTom : De kostprijs van de hybrid pro is zeker geen geheim, maar ik heb er helaas geen idee van, heb eerder dit jaar enkele spoelen gekregen van de Benelux verdeler. Enkele jaren geleden heb ik me wel eens een spoel parrallelium nylon gekocht, en dat was toen 30 a 35€ als ik het me goed herinner. De Hybrid zal wel meer kosten vermoed ik.
Grtz Ivan
Gregory Depoutre
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon do mei 27, 2010 11:33 am
DaTom1980 schreef:
kleen schreef:
bart polyn schreef:
Wat is de kostprijs?
Bart,
-----> PM
Is de prijs een geheim ofzo?
heb bewust een PM gestuurd om de ene reden dat ik niet zeker wist of Kim hiermee zou knn in de problemen geraken!!!! Kwestie dak nie weet of et goedkoper of duurder was.. Kim kan jullie misschien de prijs mee delen !
Ik heb mijn spoelen een nacht laten weken in een emmer water en dan zo opgespoeld !Perfect !!
grtn
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon do mei 27, 2010 12:10 pm
[
Ik heb mijn spoelen een nacht laten weken in een emmer water en dan zo opgespoeld !Perfect !!
grtn[/quote] Aha.. das guud 2 know.. gracias grtzzzz
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon ma jan 10, 2011 9:44 pm
wa kost diene draad? ik ga hem ook aanschaffen grtz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon ma jan 10, 2011 10:01 pm
ik heb hem op de vbk meeting €42 betaald (als ik het goed heb ...)
Verbrugge Steve
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon ma jan 10, 2011 10:05 pm
ik heb hem vorige week 45 betaalt bij de poorter
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon ma jan 10, 2011 10:10 pm
top spul,de hybrid heb vandaag de oude van men spoelen gehaald en de nieuwe opgespoeld.en ik was er vorig jaar ook al zeer tevreden over....... de marco
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon di jan 11, 2011 8:49 pm
Ik vis nu al een heel jaar met deze draad en ben zeer te vrede er over . Ook zeer scheurvast!
Stefan cc
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 12:14 am
45€ , ik neem dan toch aan dat we wel degelijk over een 3km spoel spreken ?
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 11:03 am
Zover ik de prijzen weet zal dat over een 1000m spoel gaan Pascal.
Grtz, Ivan
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 11:14 am
Parallelium fluorohybrid pro (gele sticker) kost 46€/1.000m
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 2:24 pm
Kdenk dak maar ga verder doen mee de 2 nylons waar ik al jaren tevreden van ben bij 12.95€ en 15€ per 1000m zijnde berkley big game en fox barbuster
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: parallelium fluorcarbon wo jan 12, 2011 7:00 pm
Leggen jullie de spoelen vol men deze draad of eerst met een goedkopere nylon of koord? Heb de grote LC 's van shimano.Dus hier kan wel een dikke 300m op per molen.