Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Vissen met het vrouwke zo feb 14, 2010 11:41 pm
Hallo iedereen,
na jaren van zagen of ze eens geen zin heeft om mee te gaan vissen heb ik het vrouwke dan toch zover gekregen dat ze het ziet zitten om eens mee te gaan voor een korte sessie. Ze heeft natuurlijk wel een paar eisen gesteld, zo zou er een deftig toilet moeten zijn en propere douches. Had in gedachten van een nachtje of drie te doen, kwestie dat ze er niet meteen haar buik van vol heeft hé. Nu mijn vraag, weet er soms iemand een water zijn die niet te ver is (daarvoor is de sessie te kort) en die proper sanitair heeft. Mijn dank zou groot zijn. Grtz.
Peter.
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Vissen met het vrouwke ma feb 15, 2010 8:13 am
weet niet of ge op betaal water dan wel openbaar water wilt gaan, maar als ge btw wilt gaan Les etangs de l'abbaye voldoen perfect aan uw eisen. Enige voorwaarde is dat ge geen hond(en) hebt want die zijn er helaas niet welkom. Anders ging ik er zelf terug heen.
Vanuit Antwerpen is dat een 270km, ge kunt er per 24u "boeken", sanitair is ( was alleszins zo de keer die ik geweest ben) zeer proper, ge kunt er ook nog iets nuttigen én de vissen zijn er (lees 60+). Nadeel, ge moogt wel niet vies zijn van 'wiervissen'
Wilt ge er 400 rijden, ga dan zeker eens naar "Pascalleke" Goncourt
Qua properheid valt het openbaar altijd af te wachten he, heb dat al veel meer weten tegenslagen dan meevallen (toch zeker als het een familievisvakantie is moogt ge toch iets hebben he).
Rudi Bru
Aantal berichten : 29 Leeftijd : 55 Woonplaats : Zandhoven Hobby’s : vissen, vissen, vissen Registration date : 22-04-09
Onderwerp: Re: Vissen met het vrouwke ma feb 15, 2010 9:44 am
@ Peter,
is er meer info over welk van de waters je best kan bevissen? Er liggen er daar wel enkele bijeen heb ik gezien.
Heb al veel gehoord van Fox en Heron, maar niet van de andere.
Alvast bedankt,
@ Piere, ik denk dat onze vrouwkes zich daar wel gaan goed voelen aan de waterkant ;-)))
Greetz.
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Vissen met het vrouwke ma feb 15, 2010 10:13 am
yow rambo,
kijk is op volgende site en je zal alle info vinden die je zoekt over de betreffende wateren; www.karpervijver.nl ik heb er al een drietal keer geweest en idd zoals de peter zegt,je mag ni vies zijn van wiervisserij voor de rest leuk domein en knappe vissen groetjes marco ccmoore team benelux
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Vissen met het vrouwke ma feb 15, 2010 10:45 am
Rambo schreef:
@ Peter,
is er meer info over welk van de waters je best kan bevissen? Er liggen er daar wel enkele bijeen heb ik gezien.
Heb al veel gehoord van Fox en Heron, maar niet van de andere.
Greetz.
Fox en heron zijn de interessantste voor de karpervisser (qua gewicht is het daar dik in orde) de anderen zijn ofwel echte runslakes of meervalplas. Uiteraard zitten ook daar gewichtige karpers op, alleen zal het gemiddelde er pakken lager liggen dan op heron en fox.
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Vissen met het vrouwke di feb 16, 2010 8:19 am
Thnx voor de info mannen. We houden jullie op de hoogte van wat er uit de bus valt. Grtz.
Peter.
Rudi Bru
Aantal berichten : 29 Leeftijd : 55 Woonplaats : Zandhoven Hobby’s : vissen, vissen, vissen Registration date : 22-04-09
Onderwerp: Re: Vissen met het vrouwke vr maa 05, 2010 2:57 pm
Voila het is Croix Blanche geworden,
De Piere en de Rambo met de grieten op avontuur, benieuwd wat dat gaat geven...
Mocht er iemand tips hebben, altijd welkom. We gaan van 5 tot 8 Juni, en we hebben stekken 11 en 12.
Dus alle info is welkom, en we brengen verslag uit als het gepasseerd is, he Piereke?