Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 9:58 am
Robby Malfliet schreef:
Ik ben nie tevreden over de polo's en t-shirts. 3 gekocht vandezomer (1 polo en 2 t's). Die polo heb ik maar 2x kunnen aandoen en ik kon hem aan mijn zoontje geven. Gewassen op 40 graden maar trouwens. En 1 van de 2 t's was helemaal vervormd na het wassen. Mijn vrouwke wast altijd perfect, dus daar kan 't nie aan gelegen hebben.
Ben nog in twijfel of ik 2 Cargo joggers ga aanschaffen. Maar kijk eerst uit naar een ander alternatief.
Ik heb het zelfde aan de hand met ne polo van diem, ook goed voor iemand met een maatje kleiner nu.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 11:21 am
Ja Wes da moogt ge wel eens vermelden aan die mannen zene...
Gast Gast
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 11:47 am
Wat kosten die atb boots.Ziet er mij goe stuff uit om op de crossen te tjolen .Die gaan wel nie krimpen zeker
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 12:16 pm
Robby Malfliet schreef:
Ja Wes da moogt ge wel eens vermelden aan die mannen zene...
'k zalt nekeer zeggen tegen Mark als ik hem hoor/zie makker ...
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 6:56 pm
Wesley Mast schreef:
Robby...,heb nog nooit probs gehad mé de kledij makker ivm het wassen en doe de de was ook veel zelf (alst vrouwke is gaan werken ).
Pascal...,heb graag ne patattezak,draag bijna niets anders dan hiphop kledij (voel me daar goed in en luister enkle naar rap/hiphop dusja) en das allemaal 3xl,4xl en groter Beroepsmisvorming denk ik (b-ball) lol
hahaha,azu hebbek het nognie bekeken ....kwordt nen hiphopper!! gistren de 'pattattenzak' in de droogkast,vollen tuub,en tis al beter of...kem eergistren gezwommen,efkes een toelichtingk(kwam daar toe,alle banen volzet,.. ...na 5 min haddek een paar banen vrij..... ...kzennekik pertang nen braven duts....,en kstonk nie, ,twas daar wel een skuuun redsterken ,kem nekeer gedaan dak verdronk ,ma tlukte nie..ze lachte wel isj skuun, ) awel,en da kan uk de reason zijn,dak beter in my pants kan,...afgetraind ya,hav' a cigar,my friend(zeggek tegen mijn eigen jawadde.....
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 8:59 pm