Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 4:11 pm
Ik zou hier graag ook een paar dingen van kopen, sjiek gerief. Heeft depoorter veel op stock daarvan?
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 4:14 pm
Heb al mijn Diem kledij al meermaals gewassen en nog nooit probs mee gehad...
@ David; DP heeft wel wa liggen alsook CTS (lily & Joris),anders in UK bestellen,ook een optie.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 4:21 pm
Online bestellen zou ik willen doen, maar tprobleem is dak zo nie echt weet of ik dan medium of large heb in die kledij. Zit er tussenin ...
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 4:23 pm
Beter altijd een maatje groter nemen want zijn ni van de grootste
david deman
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 4:32 pm
oké thanks ! kga keer online shoppen denk ik vanavond
Wesley Mast
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 5:14 pm
Was geen moeite makker... succes!
david deman
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 5:40 pm
Elke hoodie dat ik mooi vond is out of stock en is niet te bestellen
Wesley Mast
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 10:31 pm
Via de site van Diem zelf David ? Je kan indien gewenst ook via andere UK tackle shops bestellen hoor,bv. JRT (johnson ross tackle)
cheers
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel za dec 04, 2010 11:48 pm
Bij ons komt er volgens Mark van Diem volgende week een grote nalevering binnen. Er staat héél veel in backorder. Het is een groot succes en dan krijg je grote backorders.
Wij nemen alles wat we op stock hebben mee naar het vbk volgende week.
Ik denk dat we 90% van diem besteld hebben.
Grtz
Kim
david deman
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel zo dec 05, 2010 8:14 am
OKé Kim toppie !!!
Wesley Mast
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 12:58 pm
Diem Footwear/Schoenen ...
ATB Boots ------------- Diem ATB Boot (All Terrain) With the ATB Boot we wanted a stylish boot, wearable on and off the bank, Waterproof and with a softer sole than a hiking style boot, for better tree climbing and comfort. The ATB is the answer, brushed waterproof leather, comfortable and with a 400g Thinsulate lining for warmth and perfect for everyday use angling or otherwise…
FEATURES - Waterproof leather - Anti leak tongue - 400g Thinsulate lining - Discreet Branding - Available in Brown COLOURS - Brown SIZES UK 7 EU 40.5 / UK 8 EU 42 / UK 9 EU 43 / UK 10 EU 44.5 / UK 11 EU 46 / UK 12 EU 47
TT Shoes ----------- Diem TT Shoe (Technical Trainer) After years of wearing skate style shoes while angling and getting wet feet on an early morning walk round the lake, we worked on the Diem TT shoe, a classic skate style with a water resistant coating, enough to keep your feet dry on a dewy morning, great for climbing trees, comfortable and stylish the TT is on point.
FEATURES - Classic skate style - Water resistant - Discreet branding
Available in Green/Camo SIZES UK 7 EU 40.5 / UK 8 EU 42 / UK 9 EU 43 / UK 10 EU 44.5 / UK 11 EU 46 / UK 12 EU 47
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 1:12 pm
De TT shoes zijn echt zalig en verkopen net als zoete broodjes...
Wesley Mast
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 1:13 pm
De Poorter Kim schreef:
De TT shoes zijn echt zalig en verkopen net als zoete broodjes...
Kwaliteit é makker!
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 1:14 pm
Ze zitten echt lekker!
Wel opletten op ijs want ze zijn nogal gladjes.... Ik kan het weten
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 1:45 pm
Jaja steek het dan maar op die schoenen...
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 2:23 pm
Kheb van diem ne joggink gekocht...de hoodie xxl ,das wree goe.,just gepast ... en de broek,xl...daar is een klein nadeel,vinnekik.. ...te brede 'pijpen' da trekt op nix feitelijk,precies nen pattattenzak,if ya know what i mean .... ..en het koordje vanveur om de broek op te houden,is awa te kort ...neje,kben nie te dik ....want zis feitleijk awa te groot,veude rest wree goe om thuis mee te zitten,wel nie aant water,of bij den eerste run,ligt mijn joggink op mijn enkels .......alster dan vrouwen in de buurt zijn,kunnen zer weer nie af blijven ..jawadde....stoefer....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 3:15 pm
Ik ben nie tevreden over de polo's en t-shirts. 3 gekocht vandezomer (1 polo en 2 t's). Die polo heb ik maar 2x kunnen aandoen en ik kon hem aan mijn zoontje geven. Gewassen op 40 graden maar trouwens. En 1 van de 2 t's was helemaal vervormd na het wassen. Mijn vrouwke wast altijd perfect, dus daar kan 't nie aan gelegen hebben.
Ben nog in twijfel of ik 2 Cargo joggers ga aanschaffen. Maar kijk eerst uit naar een ander alternatief.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 3:24 pm
Robby Malfliet schreef:
Ik ben nie tevreden over de polo's en t-shirts. 3 gekocht vandezomer (1 polo en 2 t's). Die polo heb ik maar 2x kunnen aandoen en ik kon hem aan mijn zoontje geven. Gewassen op 40 graden maar trouwens. En 1 van de 2 t's was helemaal vervormd na het wassen. Mijn vrouwke wast altijd perfect, dus daar kan 't nie aan gelegen hebben.
Ben nog in twijfel of ik 2 Cargo joggers ga aanschaffen. Maar kijk eerst uit naar een ander alternatief.
Heb dit nog gehoord, maar ikzelf heb geen klagen ... al verscheidene keren gewassen op 30° en er is geen verschil met toen ik ze aankocht. Zal wel een slechte reeks geweest zijn.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 7:11 pm
ben uk benieuwd,zijn nu 2x gewasken(no dryer ),eens zien morgen ofdat het nog past ,zou nie mogen ,want ast kwaliteit is,magget nie krimpen,en zuals den Robby al zei,ons vrouwkes weten hoe ze da moeten doe,;by the way,navenant de prijs,zout moeten gerief zijn if not,zullen ze het weten,en zalt de laatste keer zijn ander merk dan..
Laatst aangepast door Den Belly op wo dec 29, 2010 7:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel wo dec 29, 2010 7:13 pm
Dash gebruiken hé gasten....dat zou je toch moeten weten...
De Poorter Kim schreef:
Ze zitten echt lekker!
Wel opletten op ijs want ze zijn nogal gladjes.... Ik kan het weten
Heb je met de meeste "Skate-schoenen" hé, en ziet er toch verdacht zo'n schoentje uit, ben wel fan, mss dat ik ze ook wel eens aanschaf!
Grtzzzzzzzzzz
Wesley Mast
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 8:31 am
Robby...,heb nog nooit probs gehad mé de kledij makker ivm het wassen en doe de de was ook veel zelf (alst vrouwke is gaan werken ).
Pascal...,heb graag ne patattezak,draag bijna niets anders dan hiphop kledij (voel me daar goed in en luister enkle naar rap/hiphop dusja) en das allemaal 3xl,4xl en groter Beroepsmisvorming denk ik (b-ball) lol
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 8:33 am
Tja moet toch iets in de kwaliteit van de kledij geweest zijn want mijn vrouwke heeft anders nog nooit iets van mijn kledij om zeep geholpen. Of 't moet deze zomer geweest zijn uit frustratie dat ik zoveel weg was...
Nee maar ik vind het toch nie alles. En daarom kijk ik ook eerst uit naar joggers van andere merken.
Wesley Mast
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 8:34 am
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 8:46 am
Robby Malfliet schreef:
Tja moet toch iets in de kwaliteit van de kledij geweest zijn want mijn vrouwke heeft anders nog nooit iets van mijn kledij om zeep geholpen. Of 't moet deze zomer geweest zijn uit frustratie dat ik zoveel weg was...
Nee maar ik vind het toch nie alles. En daarom kijk ik ook eerst uit naar joggers van andere merken.
Over de kwaliteit van hun kledij ga ik, me niet uitspreken , want ik heb allen maar hun pet .... Waar ik dan wel ferm content van ben zijn de trackie's van Nash , je hebt ze in 2 soorten .... Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: DIEM angling apparel do dec 30, 2010 9:34 am