Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Les Teillats

Ga naar beneden 
+14
Johan Frans
Anton Larou
Bart Debosschere
angelo vervaeke
Igor Van Waesberghe
Geert De Vooght
Tino Musschoot
Arnaud Castel
Jeffrey Benoot
Giovanni Vanhooren
ben vermoesen
Ivan De Ridder
jurgen lievens
Robby Malfliet
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Geert De Vooght

Geert De Vooght

Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 50
Hobby’s : vissen
Registration date : 21-10-09

Les Teillats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 7:34 am

Bij Bray liggen idd veel putten, dat er vis overgezet zal zijn moet je bijna niet aan twijfelen! Weet uit goede bron en toevallig in die streek wat een bekende karpervisser daar al heeft uitgespookt om een engels water te vullen met biggen. De gouden tijden op Seine zijn niet toevallig op dat stuk voorbij.
Ooit es op een betaalwater gevist (la poiteviniere 1998) en dat was het. Die Engelsen zijn zot en maken veel kapot! das mijn gedacht.
Dat je op uw gemak wil zitten kan ik perfect inkomen, zeker wil zijn van vis, was en plas ..... maar op een putje van 15 hec. meerdere mega biggen??????
Boekjesvisserij noem ik dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren

Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 8:46 am

Eventueel gestolen vissen zijn een van de weinige redenen waarom betaalwaters niet mijn ding zijn (op sommige syndicaten zitten ze ook). Om nog maar van de geforceerde omgeving en drukte waarin je zit te vissen te zwijgen. Ik heb ook vrij weinig tijd, maar verkies nog altijd mijn geluk elders... Iedereen zei 10-15 jaar geleden dat hij het nooit zou doen, velen zijn al op hun stappen teruggekeerd. Vanaf dat een paar grote namen het deden, was het voor de massa precies ok. Als schaapjes in een kudde. What's next? Enduro's waar we in de jaren '90 allen o zo tegen waren?

Maar we dwalen af... No offence tegen wie wel op betaalwater vist zunne, 't is puur persoonlijk.
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 10:09 am

ja schoon bestand das wel een feit, ma kwa prijs ja wadde, das toch de moeite ze amai. ma ge ziet ze mogen vragen wat ze willen
er zijn altijd mensen genoeg die het er voor over hebben aangezien 2010 al vol zit. zo een dingen werkt natuurlijk het verhuis van vissen in de hand. ma das met alles zo waar geld mee gemoeid is. tblijft nog altijd je eigen visserij en een persoonlijke keuze waar de lijnen in het water gaan.

greets igor
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 10:24 am

geert schreef:
Ooit es op een betaalwater gevist (la poiteviniere 1998) en dat was het. Die Engelsen zijn zot en maken veel kapot!

Ik ben er ook geweest in 1999 en 2001, en kan nie zeggen dat ik daar ooit iets miszien heb van de engelsen.
Het was er toen zelfs helemaal nie druk, en dat in de maanden april en mei.

Maar pas op, ik ga de engelsen zeker nie verdedigen, want ze hebben al 't een en 't ander uitgestoken in 't verleden aan de franse waters zene...
De 2 bekende Kevin's op kop... Rolling Eyes
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 11:02 am

ben er ook geweest(pointeviniere) een jaar of vijf geleden, alles was toen ook in orde, heb er een leuke tijd gehad en de engelse die er toen zaten waren toffe mensen. de meeste engelse die ik al tegen gekomen ben waren telkens goe te pruimen.

greets
angelo vervaeke

angelo vervaeke

Man Aantal berichten : 87
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen vissen vissen vissen
Registration date : 14-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 4:09 pm

die engelsen maken er een gewoonte van om een betaalwater te huren of te kopen met veel waters rondom
en zo alles af te vissen enop hun putje te steken en vele eurotjes te verdienen ze maken alles na de kloten volgens mij
en mogen gerust op hun eiland blijven voor mij!!! geen betaalwaters meer heb genoeg gezien.
en zolang mede karpervissers blijven gaan naar zulke waters zullen deze praktijken blijven bestaan
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 6:18 pm

carphunter schreef:
die engelsen maken er een gewoonte van om een betaalwater te huren of te kopen met veel waters rondom
en zo alles af te vissen enop hun putje te steken en vele eurotjes te verdienen ze maken alles na de kloten volgens mij
en mogen gerust op hun eiland blijven voor mij!!! geen betaalwaters meer heb genoeg gezien.
en zolang mede karpervissers blijven gaan naar zulke waters zullen deze praktijken blijven bestaan

Shocked
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 28, 2010 9:35 pm

Zoals ik eerder al zei, de veralgemening is soms wel wa overdreven... Wink

Laatst aangepast door Robby Malfliet op za feb 20, 2010 8:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 20, 2010 12:08 pm

Een feit is dat de beheerders van les teillats enkel full package doen, waar uw vervoer en al in zit.

maw... als belg wordt ge verplicht naar het Uk te gaan naar een oppikplaats om vandaar dan trg over te steken richting frankrijk met het busje om dan naar het water te rijden.
na je weekje visssen idem dito.

Ik weet van meerdere belgen die dit als antwoord kregen...je kan er niet zelff heen rijden ook al betaal je bv full package....

geurtje aan.....

Mooi vissen maar veel te duur.

grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 20, 2010 12:31 pm

das toch straf zulle!!! eerst nor england en dan terug nor france
wordt nogmaals duidelijk gemaakt dat het op die aquariums ene grote commerce is !!!
nog gezwegen over het bestand van vissen dat er meestal zwemt...
dan nog zulke regels over verplichte specifieke reddingsvesten , markers etc te gebruiken
enkel ter plaatse gekochte partikels of dergelijke te gebruiken!!
maar geen probleem alles kan er gehuurd worden???

aan ieder zen eigen keuze natuurlijk maar mij niet gezien op dergelijke wateren,ook al zwemmen er biggies in overvloed!!
geef mij er maar ene vanop openbaar water, zal mss niet zo simpel zijn er ene te vange maar die geven pas voldoening.
het is toch nog de opdracht vissen te verschalken en niet vissen te bestellen!! als het vanzelf moet gaan blijf ik thuis bij het vrouwke.

see you
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 20, 2010 1:31 pm

carphunter schreef:

scratch scratch
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 20, 2010 8:06 pm

TimV schreef:
Een feit is dat de beheerders van les teillats enkel full package doen, waar uw vervoer en al in zit.

maw... als belg wordt ge verplicht naar het Uk te gaan naar een oppikplaats om vandaar dan trg over te steken richting frankrijk met het busje om dan naar het water te rijden.
na je weekje visssen idem dito.

Ik weet van meerdere belgen die dit als antwoord kregen...je kan er niet zelff heen rijden ook al betaal je bv full package....

geurtje aan.....

Mooi vissen maar veel te duur.

grtz

Tim, hebt ge al eens ne mail gestuurd naar de firma die de reizen arrangeren?
Of naar de eigenaars van da water?

Ik heb zelf al ondervonden dat da een verschil kan maken in uwe portemonnee. Wink
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 21, 2010 5:59 pm

Blackwater schreef:
carphunter schreef:

scratch scratch

inderdaad tommy Question Question scratch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 21, 2010 7:20 pm

Smirny schreef:
Blackwater schreef:
carphunter schreef:

scratch scratch

inderdaad tommy Question Question scratch
we begrijpen elkaar he Wink Wink
Anton Larou

Anton Larou

Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 40
Hobby’s : Karpers en fietsen
Registration date : 29-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 3:30 pm

Ik zie dat er nogal verbaast gereageerd wordt op de post van Carphunter..
Willen we niet naief doen aub?!! Ik zeg niet dat alle betaalwater zo wordt gerunt
maar dit is toch wel dikwijls zo zoals carphunter beschrijft! Er zijn tal van betaalwaters waar in de omliggende omgeving geen openbaar water meer is waar er nog iets degelijks rondzwemt!!
Daarmee wil ik niet gezegt hebben dat die engelsen nu op "hun eiland" moeten blijven!
Er zijn ook voorbeelden van goed beheerde betaalwaters...
Grtz
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 3:56 pm

smokey MC pot schreef:
Ik zie dat er nogal verbaast gereageerd wordt op de post van Carphunter..
Willen we niet naief doen aub?!! Ik zeg niet dat alle betaalwater zo wordt gerunt
maar dit is toch wel dikwijls zo zoals carphunter beschrijft! Er zijn tal van betaalwaters waar in de omliggende omgeving geen openbaar water meer is waar er nog iets degelijks rondzwemt!!
Daarmee wil ik niet gezegt hebben dat die engelsen nu op "hun eiland" moeten blijven!
Er zijn ook voorbeelden van goed beheerde betaalwaters...
Grtz

smokey, das nie de reden waarom dat ik dat daar gezet heb zoals jij aangeeft.
was verbaasd omdat hij vorig jaar 3 sessie heeft gedraaid op sky( waar hij tussen de lijnen naar refereerd), toevallig was ik er ook tijdens zijn eerste daar . heeft er de tweede, een sessie of a lifetime gedraaid.... daarom dat ik het nie snap dat hij dat dan post.
meer zit er nie achter...

greets igor
angelo vervaeke

angelo vervaeke

Man Aantal berichten : 87
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen vissen vissen vissen
Registration date : 14-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 4:15 pm

tis niet omdat je ergens een life time sessie draait dan ook alles positief is!!
of dat je dan moet doen of er niets aan de hand is, zoals anderen wel doen uit eigen belangen dan!!
nu noem jij sky, ik hag geen namen genoemd! maar blijkbaar weten de mensen direct over wat ik spreek scratch
en ik ben niet al1 maar wel de enige die er over spreekt en niet doet alsof mijn neus bloed greetz you hate it or you love it affraid
en ik heb niets tegen de engelse visser maar wel tegen de uitbaters van bepaalde waters !!
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 4:29 pm

carphunter schreef:
tis niet omdat je ergens een life time sessie draait dan ook alles positief is!!
of dat je dan moet doen of er niets aan de hand is, zoals anderen wel doen uit eigen belangen dan!!
nu noem jij sky, ik hag geen namen genoemd! maar blijkbaar weten de mensen direct over wat ik spreek scratch
en ik ben niet al1 maar wel de enige die er over spreekt en niet doet alsof mijn neus bloed greetz you hate it or you love it affraid
en ik heb niets tegen de engelse visser maar wel tegen de uitbaters van bepaalde waters !!

kga er het mijne van pijzen van wat ge juist poste en er nie op antwoorden, da zalt beste zijn....
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 4:32 pm

Smirny schreef:
carphunter schreef:

kga er het mijne van pijzen van wat ge juist poste en er nie op antwoorden, da zalt beste zijn....
Amen cheers cheers
Johan Frans

Johan Frans

Man Aantal berichten : 84
Leeftijd : 64
Hobby’s : vissen ,pc
Registration date : 09-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 4:37 pm

Tino schreef:
Catteeuw Geert schreef:
Aan de echtscheidingen alleen al kunt ge zien hoe rap een mens van gedacht kan veranderen. Laughing

lol geert! Very Happy

hij gaat der op en den over onze geert
tis ne kerel
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 6:55 pm

Voor die prijzen draai ik wel 20 sessies, op openbaar water, met een vakantiekaart !! Shocked Shocked

Trouwens, de gewichten waarvan sprake, zijn die niet met de nodige korrel zout te nemen ?
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24, 2010 5:50 pm

Ja Robby vorig jaar ne keer naar geinformeerd en da was het antw....

Maddocks zie ook liever geen belgen ze.... tis ook maar ne goeiendag van verre mijn gedacht.

Sommige waters zien ze liever enkel engelsen..... geen probleem mee... waters genoeg.

grtz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25, 2010 8:39 pm

Tja, een paar engelse vrienden hebben kan altijd helpen natuurlijk, da's 100% een feit.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25, 2010 9:52 pm

of gewoon niet mee doen aan zulke commercie lol bounce
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 26, 2010 11:07 am

den bruinen schreef:
of gewoon niet mee doen aan zulke commercie lol bounce
denk je dat die engelse daar van waker liggen dat wij (belgen) daar niet aan mee doen!!
90% van hun klanten zijn engels (en die kijken niet op nen euro meer of minder) om op een leuk water te vissen.
tis maar hoe ge het bekijkt he, maar dat ze belgen/nederlanders niet graag zien komen (kheb aan de lijven ondervonden) weet ik waarom!!
heb vorig jaar met engelse aant water gezeten en gevist (geen probleem) en ook met belgen en nederlanders aant water gezeten en gevist (en bij 65% van hen, was er wel iets waarover gezaagd moest worden!!) nu geld is geld, en als ge als eigenaar van een water gerust kunt zijn (voor een jaar) zonder gezever van die belgen of nederlanders, dan is een keuze snel gemaakt.
ik zou ook zo zijn ....

is geen aanval op iemand, gewoon mijn persoonlijke zicht hierop (dont hate me for it) ...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Les Teillats   Les Teillats - Pagina 2 Icon_minitime

Les Teillats
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-
Ga naar: