Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

fishing at Boué , domaine le rousseau

Ga naar beneden 
+5
Tom Daelemans
Beelens Pascal
Igor Van Waesberghe
Robby Malfliet
pascal waltenier
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 20, 2010 7:41 pm

Idd Bart , ik ben echter wel de laatste die er gevist heeft en die vissen verzorgd , meer kunt ge niet doen

De nieuwe eigenaar vist in uk op een bekend water(zal de naam hier wel eens posten) , en kent de klappen van de zweep i v m fish care , dat gaat daar nog een stapje verder dan bij ons
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 20, 2010 8:06 pm

pascal waltenier schreef:
De nieuwe eigenaar vist in uk op een bekend water(zal de naam hier wel eens posten) , en kent de klappen van de zweep i v m fish care , dat gaat daar nog een stapje verder dan bij ons

Da klopt!
Als ze daar in de UK een grote vis gaan fotograferen, staan er in veel gevallen 2 keepers langs beide kanten van de man die op de foto gaat met de vis. Voor in 't geval de vis uit zijn handen zou schuiven.
Allé, om maar een voorbeeld te geven...
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 20, 2010 8:40 pm

Den Belly schreef:
Kan jullie daar allemaal geen ongelijk in geven , de toestand van sommige vissen waren echt slecht te noemen

Ge moet niet denken dat ik geen rare gezichten getrokken heb hoor als die vissen er zo uit kwamen , en Roy achteraf ook

Wat er in het verleden gebeurd is door anderen, kan je niks aan doen , wat je zelf in de toekomst zal doen , das wat anders

Je kan jezelf niet verantwoordelijk stellen voor daden van anderen
groot gelijk,pascal...
en dit is waarschijnlijk al op alle wateren al gebeurd,die 'beulery'... Evil or Very Mad
aan de andere kant,kan ik maar toejuichen,als men (nieuwe eigenaars/vissers) de toegetakelde vissen,verzorgd ,en blijft verzorgen.....en tis niet daarom,dat ge zo een water direct moet met de grond gelijk maken,hé, Evil or Very Mad .....dat is maar al te gemakelijk...het is en blijft wel zo,indien men iemand nog betrapt ,die zoiets nog durft(of toelaat),de dag van vandaag,zou die moeten levenslang verbannen moeten worden uit de vissery...
tenslotte,die arme beesten,zijn tenslotte het slachtoffer...wat moet men doen,deze alle vernietigen,om zo,een mooi beeld te behouden van een bepaald water?i don't think so No ...
grtzzzzzzz

Miljaar Belly, ge zijt vergeten dialect te spreken! Razz Wink lol!

Sry voor off-topic...

Grtz I
http://www.ccmoore.be
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 7:58 am

Citaat :

Miljaar Belly, ge zijt vergeten dialect te spreken! Razz Wink lol!

Sry voor off-topic...

Grtz I

hahahha lol! indeed,kem lessen gevolgd...!!
over diejen tekst emmek dan ook nen halven dag gedaun!
alé,back 2 topic..
aangezien dat het nie te ver is,zallek toch ne keer gaan piepen ginder,dan kuntge zelf ondervinden,hoedattet ginder is gesteld..
grtzz
http://www.multicatch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 8:14 am

Robby Malfliet schreef:

Da klopt!
Als ze daar in de UK een grote vis gaan fotograferen, staan er in veel gevallen 2 keepers langs beide kanten van de man die op de foto gaat met de vis. Voor in 't geval de vis uit zijn handen zou schuiven.
Allé, om maar een voorbeeld te geven...

dat is op piep piep lake ook zo, en is heel verstandig!!
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 10:38 am

Aan de pascal zijn klappen wil de nieuwe eigenaar het ook zo runnen ivm fishcare, gelijk pieppieplake... Kan dit alleen maar toejuichen want als ge sommige fransen uldere gang laat gaan... Die kleine wonden zullen wel helen, maar als een staart te ver afgescheurd is weet ik niet of da nog volledig terug groeit.

Ik ga daar ook eens een paar daagjes gaan kijken. Hier in de streek zijn er niveel echte winterwaters waar er een goede kans is op nen dikken, en voor die prijs ga ik het ni laten.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 1:04 pm

fishcare (welzijn van onze vissen) is h zo belangrijk, kan het niet genoeg zegen vind ik.
er zijn mensen die et niet al te nauw nemen op dit gebied en vind hun gedrag dan ook ronduit schandaig!!
en niet karpervisser waardig!!

kan mss weer hard overkomen (voor somige, kzeg het er meteen al bij) maar I dont give a F...
ik zou graag binnen 20 jaar nog karpers vangen, daarom dat ik dit zeg dat het belangrijk is ....
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 4:43 pm

als ge dan nog in leven zijt he tommy jocolor
grtz marco
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 5:33 pm

hahaha Marco die is goe, maar normaal gezien wel he (als er niets gebeurt) ben ik binnen 20 jaar, 60 dus ...
Marc Dhaene

Marc Dhaene

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 7:02 pm

yep tommy ,en ik 64en dan kunnen we samen met onze wandelstok een potje vissen,hahaha,of ik in ne rolstoel en gij duwen he geek
de marco
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 7:08 pm

of andersom he makker LOL
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 7:10 pm

Tegen dan valt gij al lang uit mekaar zene Marco! lol!
Marc Dhaene

Marc Dhaene

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 21, 2010 7:23 pm

hahaha,das goe robby,kan gemakkelijk zijn tegen dan,als alles zo verder blijft roesten aan mijn lijf..... king
grtz marco
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 22, 2010 5:42 am

Voor de geïntresserden , geef aub uw datum door op 0472/10.17.05 of pascal.waltenier@telenet.be

gr

pascal
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 22, 2010 10:11 am

marco schreef:
hahaha,das goe robby,kan gemakkelijk zijn tegen dan,als alles zo verder blijft roesten aan mijn lijf..... king
grtz marco

Ik hoop uit de grond van mijn hart van nie zene Marco. Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 22, 2010 11:26 am

jakke schreef:
daar zeg je wat bernissart.
water mogen ze van mij toe smijten en appartements blok op zetten voor marocane.
heb her 1 keer gevist en dat was dus 1 keer teveel algoe dat het gratis was zo ander zonde geweest zijn van die eurotjes.
die visse zien der niet uit zekers pfff manman.
maar daar is het gewoon te doen om het geld.

grts

jakke

wilde je net vragen of je nog een weekendje wilde gaan jan tongue
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24, 2010 11:10 am

wow.;. toch efkes slikken bij die 4vissen... er zwemmene r zo overal wel een of enkele rond maar op Boué toch precies iets teveel.

@tommy : je kan piep piep lake toch niet gaan vergelijken met dit runswater... komaan... hoe kunnen die vissen op piep piep lake nu papegaaibekken hebben als ze er maar heel af en toe de mat zien.... ?

Leek me wel intressant boue voor een weekendje ofzo maar mijn goesting is toch over nu.

grtz

Tim
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24, 2010 12:56 pm

ok ge kunt het niet vergelijken, maar op een runs water mogen vissen er dan zo uitzien of hoe moet ik dat dan zien??
dan vis ik liever op een water waar k maar een handvol vissen per jaar vang maar dan één voor één plaatjes.
en geen gedrochtes met de parot en quasimodo syndroom.

sorry maar het welzijn van een gevangen vis staat bij mij wel hoog aangeschreven.
en vang dan ook graag vissen die er goed uitzien (gelijk waar ik vis)

als ik dit zie (wat je op de 4 pics zag) haak ik af, en dan hoefd het voor mij niet meer ..
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24, 2010 2:34 pm

We zullen binnen een jaar eens klappen eh tommy en zien hoe het dan de vissen vergaat

We kunnen niet instaan voor de fouten van anderen uit het verleden , maar het is een water met potentieel

Het is ook maar eenmalig dat ik de mogelijkheid laat om belgen er te laten vissen , vanaf volgend jaar moet Roy zen boekingen maar zelf doen want heb hier al werk genoeg voor de moment

En kdenk volgend jaar deze tijd zal er zoals op piep piep al veel minder run aan zijn , de viskes zullen rapper terughoudender zijn dan je denkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24, 2010 2:48 pm

moet zeggen dat de vissen er na 12 jaar intensieve vissen (door goeie regels) nog super goed uit zien!!
jaja je leest het goed, het bestaad al 12 jaar (en er zijn veel vissen van die tijd nog altijd aanwezig) de toekomst ziet er goed uit denk ik.
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24, 2010 3:14 pm

Zo zijn we het eens Tommy wat de desastreuze gevolgen kunnen zijn van slecht beheer van een (betaal) water

Kan het u dan echt niks zeggen dat het water uit handen is van die Franse beenhouwers en een deftig beleid zal gevoerd worden nu

Moeten we dan die vissen ne klop op hunne kop geven en ze in ne put steken omdat ze door de hengelaars slecht behandeld geweest zijn?

Op gebied vfan fish care doen ze dan ook goed hun Job op skylake , en zo moet het ook

Ben ook al een week komen vissen op sky en andy en Rob hebben geen commentaar gegeven op de manier dat ik de vissen die ik gevangen behandeld heb
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 24, 2010 4:29 pm

nee tommy ze horen er zeker zo niet uit te zien maa roe meer opt kant oe meer kans op dergelijke dingen. Hoe meer een vis gehaakt wordt hoe meer die bek afziet en soms vergroeid door allerlei dingen. kijk eens naar de bekjes van de karpers op die putten waar ze met de vaste stok vissen... sommige ebben zelf geen lippen meer... commercie... jammer maar tis zo
Een groot deel ligt bij de vissers qua materiaalkeuze ed maar het zal nooit vermeden kunnen worden.

grtz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: fishing at Boué , domaine le rousseau   fishing at Boué , domaine le rousseau - Pagina 2 Icon_minitime

fishing at Boué , domaine le rousseau
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» domaine de la tour
» domaine coelacanthe
» Domaine de la Maveline
» domaine lancosme

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-