Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 5:53 pm
heb er reeds in verschillende huisjes gezeten maar de interessantste plek dak al gezien had puur vooroordeel denk ik is de achterkant van't eiland...
kzou er graag eens een lijntje gaan nat maken
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 7:20 pm
er zwemmen (zwommen) zeer mooie vissen rond.
fotos zijn van 6 a 7 jaar terug meen ik...
70% van de vangsten waar rijenkarpers nie normaal idd...
toen werd er gevist op de uitlopers van het eiland, maar nu zie ik die stekken nie zo direct meer opleveren, toch niet frequent.
aan de pedalos zie je meestal een groepje zwemmen van enkele vissen : 2 rijens, oranje koi en witte koi en schub heb ik zo enkele jaren achtereen gespot.
zodiac geen probleem gewoon doen, heb er nooit last mee gehad. wel oppassen om je materiaal onbewaakt te laten, tzou kunnen handvaten krijgen... heb nog ergens een foto staan van een 20kg plus (niet van mij) van daar maar vind hem niet direct terug.
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 7:23 pm
view from the swim dit voorjaar ergens in het buitenland
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 7:27 pm
Kheb er mijne maat inderdaad enkele perfecte rijens zien vangen!
En die witte koi heb ik er 2 jaar geleden ook zien zwemmen, maar die zwom toen wel alleen. Da was wel aan de pedalo's inderdaad.
Mijn materiaal laat ik sowieso NOOIT alleen, daarvoor is het gerief wa te duur.
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 7:45 pm
hey ludo eerst en vooral merci om dit te delen! en mooie vissen man!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 7:48 pm
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 8:03 pm
robby als mod kan je eventueel die posts overplaatsen dan kunnen we in het juiste topic verder... boeit me wel lols
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 8:08 pm
Zover ik weet kunt ge afzonderlijke posts nie verplaatsen. Alleen volledige onderwerpen samenvoegen. Tenzij den Tommy mij tegenspreekt?
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 10:05 pm
ludo_vic schreef:
view from the swim dit voorjaar ergens in het buitenland
Prachtige foto Ludovic, die 'asemt' gewoonweg de perfecte sfeer!
Grtz I.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 6:18 am
dat is idd een pracht foto!!
@Robby, je kunt geen afzonderlijke postings verplaatsen (sorry, er zijn ook beperkingen aan het forum)
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 9:42 am
ludo_vic schreef:
En maar lachen met mijn hemdjes!
jurgen lievens
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 47 Woonplaats : markegem Hobby’s : vissen Registration date : 07-01-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 9:48 am
pas toch mooi bij zijn mutske
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 10:59 am
Das slim gezien zo een hemdje, den boswachter denkt das ne pool dus die komt zen kaart nog ineens vragen, das toch gemakkelijk geen gezever meer
Ludovic Hollevoet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 6:04 pm
ej mannekes tzal gaan zekers...
Gio hou u maar koest want kheb hier ook nog 't een en 't ander bezwarends staan
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 6:28 pm
ludo_vic schreef:
ej mannekes tzal gaan zekers...
Gio hou u maar koest want kheb hier ook nog 't een en 't ander bezwarends staan
Tonen die handel !!!!!! heel benieuwd ernaar.........
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 7:06 pm
Komaan Ludo-vic , we wachten
Aanvoeren die handel
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 7:40 pm
Aha! Als we den Gio er eens kunnen "doortrekken" dan wil ik erbij zijn!
Grapje ze makker!
Ludovic Hollevoet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 8:11 pm
ik spaar het voor een groter publiek --> enizagam kbv
rustig blijven
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma jun 21, 2010 8:39 pm
allee allee ludovic
De Gio zou u ook niet sparen zelle
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) di jun 22, 2010 8:17 am
Robby Malfliet schreef:
Zijn die foto's genomen aan de bungalow waar ge zelf zat Spiegel? Da zijn de nummers 274-280, dicht bij het zwembad. Da was ook mijn eerste keuze maar die waren allemaal al bezet. Ik ga da wel eens onderhoren ivm die zodiac. Maar ik kan mij inbeelden dat dat om veiligheidsredenen misschien niet gaat toegelaten zijn.
Ik heb er zelf nog maar 1x keer gevist (langs de andere kant van de houten brug), en ik vind niet dat ge ne zodiac nodig hebt. Ikzelf heb er nooit iets gevangen, maar mijne maat viste op 30m uit de kant op 3m diepte, en ving er regelmatig zijn viskes. 't Is er sowieso vrij diep, dus zover ik al gehoord heb is het vooral kantjeswerk.
Een jaar of 3 geleden ben ik er ook geweest , geen zodiacs toen en ook niet nachten . Dus stokken in het water en onder de bomen ... Niet vergeten om een kaart te kopen aan de inkom om te mogen vissen . Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) di jun 22, 2010 3:48 pm
Wel raar. Mijnen engelse maat gaat al 4 jaar na mekaar naar Vossemeren, en die doet daar niks anders dan nachten vissen. En nog nooit problemen gehad.
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) di jun 22, 2010 8:22 pm
ik heb daar ook s"nachts gevist. en geen kaart gekocht.das daar geen controle op het vissen.(allee ik heb het toch nooit gezien)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) vr nov 05, 2010 6:30 pm
Fotoke dat Waldo mij gevraagd heeft om efkes te plaatsen.
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma nov 08, 2010 2:01 am
... Enkele van mijn swims , die ik nogsteeds zeer regelmatig een bezoekje breng :
[img][/img]
Grtz , Sun.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) ma nov 08, 2010 6:03 pm
sjieke waterkes sun
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek)