Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jan 03, 2010 9:02 pm
heb die hengelopstelling prcies zien staan
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) za feb 27, 2010 10:09 pm
Enjoy
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo feb 28, 2010 7:44 am
eentje van de steengroeve op kanaal
Laatst aangepast door Blackwater op zo feb 28, 2010 12:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : afb was te groot dus verwijderd!!! hou er rek mee aub!!!)
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo feb 28, 2010 12:18 pm
ik weet het niet he maar volgens mij!! zijn er hier die niet goed kunnen lezen!! als we zeggen max afb van 640 op 480 (hou je er dan aan aub) anders gaan we je afb er gewoon afhalen .....
p.s. nog maar is een voorbeeld van hoe groot een afb mag zijn!!
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo feb 28, 2010 1:22 pm
Blackwater schreef:
ik weet het niet he maar volgens mij!! zijn er hier die niet goed kunnen lezen!! als we zeggen max afb van 640 op 480 (hou je er dan aan aub) anders gaan we je afb er gewoon afhalen .....
p.s. nog maar is een voorbeeld van hoe groot een afb mag zijn!! [/center]
Ge zou bang beginnen worden om hier nog fotos te posten. Leren lezen, leren schrijven... niemand is perfect.
grtn
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo feb 28, 2010 2:19 pm
ludo_vic schreef:
Blackwater schreef:
p.s. nog maar is een voorbeeld van hoe groot een afb mag zijn!! [/center]
Ge zou bang beginnen worden om hier nog fotos te posten. Leren lezen, leren schrijven... niemand is perfect.
grtn
Nee mja dit is nu toch wel al meermaals herhaald he!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo feb 28, 2010 5:03 pm
als ge nu gewoon die afm respecteerd is er toch geen probleem zo moeilijk kan da toch nie zijn he???
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo feb 28, 2010 5:59 pm
Hier een paar van mij...
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) wo maa 03, 2010 12:49 pm
hier ook een foto van mij van men laatste sessie!!!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) vr maa 05, 2010 7:02 pm
Hierzie nog eentje van dit weekend.....
Greetz
Laatst aangepast door exos op di jun 01, 2010 12:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 5:54 pm
hier nog enkele van een nachtje wat ik vrijdag deed...
grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 6:20 pm
Een proper set-upke.
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 7:13 pm
Robby Malfliet schreef:
Een proper set-upke.
thx robby maar dat zorgt niet voor vis hé lol beetje tackle tart
grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 7:35 pm
Tackle tart ofwa?
Da zit in mij nie in zene...
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 8:19 pm
Robby Malfliet schreef:
Tackle tart ofwa?
Da zit in mij nie in zene...
nice one heel proper zu! jammer dat enkel veel geld kost, mja daar gaan voor werken hé onderandere ps zijn dat daiwa pro's?
grtz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 8:31 pm
Idd, Emblem Pro's, met Outkast 50 hengels. Maar er zijn andere stokskes op komst zene...
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 8:48 pm
Robby Malfliet schreef:
Idd, Emblem Pro's, met Outkast 50 hengels. Maar er zijn andere stokskes op komst zene...
idd khad et gelezen dat zal nog wat anders zijn ge moet es fotokes posten hé dan kwas vrijdag nog in oude vbk mags aant kijken en wie zag ik robby lol
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo mei 30, 2010 8:52 pm
Ja da's mogelijk. Zal wel al een jaar of 10 (en bijna 20kg) geleden zijn denk ik.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 3:04 pm
Gisteren met mijn vrouwke en de kinderen en dagske naar de Vossemeren geweest. Meteen ook een kijkje gaan nemen naar de bungalow die we gehuurd hebben voor eind oktober. Ziet er heel goe uit! Mooi strandje vlak in de achtertuin, en de meest interessante plekken van het water zijn bereikbaar van daaruit. 't Is ook de meest comfortabele bivvy waaruit ik ooit zal gevist hebben!
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 3:10 pm
ik heb in da huisje ook eens een weekend gezeten. de max he daar heb je die plaat gevonden die ik u gezegt heb? gr
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 3:19 pm
Khad gene stok bij Swa, dus ik heb nie gepeild. En de zon scheen niet dus ik kon geen kleurverschil in 't water zien. Van daaruit kunt ge die plateau bereiken of wat Swa?
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 4:21 pm
ik had toen nog geen boot. om te werpen is het beetje ver denk ik.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 4:26 pm
Mijnen télé gaat sowieso mee, dus da's geen probleem. Alleen hopen dat er geen karperende buren zitten.
Gast Gast
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 5:32 pm
ben er reeds 4x geweest maar nog nooit gevist... vraag me af wat ze zouden zeggen als je met de zodiak erop zit???
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek) zo jun 20, 2010 5:43 pm
Zijn die foto's genomen aan de bungalow waar ge zelf zat Spiegel? Da zijn de nummers 274-280, dicht bij het zwembad. Da was ook mijn eerste keuze maar die waren allemaal al bezet. Ik ga da wel eens onderhoren ivm die zodiac. Maar ik kan mij inbeelden dat dat om veiligheidsredenen misschien niet gaat toegelaten zijn.
Ik heb er zelf nog maar 1x keer gevist (langs de andere kant van de houten brug), en ik vind niet dat ge ne zodiac nodig hebt. Ikzelf heb er nooit iets gevangen, maar mijne maat viste op 30m uit de kant op 3m diepte, en ving er regelmatig zijn viskes. 't Is er sowieso vrij diep, dus zover ik al gehoord heb is het vooral kantjeswerk.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: View from the swim (zicht vanop de stek)