Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Domaine de la maveline. di mei 06, 2008 2:59 pm
Hooi,
Is er iemand al eens naar domaine de la maveline geweest? Ik ga er met 3 vrienden naar toe van 9augustus tot 16 augustus. Ik heb stek 6 en 9.
Gr Tim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. di mei 06, 2008 9:22 pm
Kheb erzelf nog niet gevist maar enkele gasten die ik ken hebben er gevist, en goed tot heel goed gevangen!!
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. wo mei 07, 2008 8:54 am
Hoi,
Tommy, bedankt voor de info.
Ik heb nog niet echt een super goed beeld bij het bestand vissen wat er rond zwemt..
Weet jij daar misschien iets meer over?
Gr Tim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. wo mei 07, 2008 9:14 am
Het zou volgens mijn bronnen, toch een leuk bestand hebben aan grotere vissen (tot +- 28kg) Maar redelijk veel vissen tussen de 10 en de 15kg. Dit is wel info die ikzelf heb gekregen van gasten die er hebben gevist he ........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. ma mei 26, 2008 2:00 pm
Heb 2weken terug enkele nachten gedaan daar.Is er zeer rustig,proper en een zeer vriendelijke uitbater(nen duitser die ewa vlaams probeert te praten)De vangsten vielen wel wat tegen.Met 3 man hadden we 12karpers ofzo en ne steur.Ik had zeker 10zeelten met een mooi gewicht.Is wel een leuke bijvangst als de rest ni bijt.Ik zat op stek 9 en de andere op stek 10.Al de vis kwam uit de kant.Voerboot of rubberboot is er zeker aan te raden.Elke morgen komt de eigenaar langs met brood,koeken en water wat ook weer handig meegenomen is.Ik ga er zeker nog eens terug.Volgens de eigenaar zouden er zeker 30 verschillende vissen de 20 + overschreiden.Moest je nog vragen hebben stel ze gerust...
Greatz borry
Tim Lomans
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. zo jul 13, 2008 9:32 am
Heren,
OVer 4 weken is het dan zover. We gaan naar domaine de la maveline. Heeft iemand nog recente informatie of adviezen? We hebben stek 6 en 9.
Gr Tim
Tim Lomans
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. do aug 07, 2008 5:33 pm
Heren,
Morgen avond is het eindelijk zover. We vertrekken naar het zuiden! Domaine de la maveline om precies te zijn. Na nog wat laatste voorbereidingen aan de auto, aanhangwagen en visspullen zijn we er klaar voor. We gaan met zijn 4en.
Ik zal geen live verslag uitbrengen,maar volgende week zaterdag wel een kort verslag, en hopelijk met mooie fotos, met dikke vissen:D
Veel succes bij de Cast inn-teach.
Gr Tim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. do aug 07, 2008 6:16 pm
Tim succes op maveline , vang ze daar maar
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. do aug 07, 2008 6:31 pm
succes tim En hopelijk dikke vissen e
Grtz Dario
Tim Lomans
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. do aug 07, 2008 6:32 pm
Dank U heren,
We gaan ons best doen.
Gr Tm
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. do aug 07, 2008 7:21 pm
Succes dare!!!
Grt
Tim Lomans
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. zo aug 17, 2008 4:07 pm
Heren,
Terug van Domaine de la Maveline.
Een prachtig meer, alleen de vissen vielen wat tegen, ofja beter gezegt het wier en de takken onder water. Ik heb er 3 gevangen 6 verspeeld DOnderdag ben ik gestopt met vissen. 26 pond 24 pond 19 pond
We waren met zijn 4en. Thijs had 2 runs, 1 gevangen 21 pond
Sjef had 6 runs, 3 gevangen en 1 zeelt en 2 gelost.
22 pond
34 pond
Joost had 10 runs, 6 gevangen, 2 zeelten, 2 gelost.
28 pond
18 pond
22 pond
23 pond
25 pond
Al met al wel een super vakantie gehad. En stuk voor stuk hele mooie vissen, al zijn ze niet zo heel zwaar..
Van de lente weer terug, dat is een ding wat zeker is!
Gr Tim
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. zo aug 17, 2008 5:37 pm
Idd mooie vissen...ze hoeven niet altijd zwaar te zijn hé, al is het soms wel leuker ... Grtzzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. zo aug 17, 2008 5:57 pm
nice Tim, proficiat voor jouen je vreinden je hebt gevangen en dat is wat telt, grote vissen vangen moet je geluk mee hebben!
toch een leuk resultaat
Tim Lomans
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. zo aug 17, 2008 6:35 pm
Dankje wel Zors en Tommy,
Ja, klopt. In de vorige jaren hadden we wel dikke vissen, maar ze waren niet egt bijzonder mooi. En ik moet zeggen dat er toch een paar hele mooie bij zitten.De 34er vind ik mooi, maar mijn 26er mag er ook zeker wezen.
En we hebben een top vakantie gehad. Al opnieuw geboekt voor volgend jaar, alleen dan de lente, dan is er geen wier, dus wie weet dan meer geluk. De mooie, dikkerts zitten er wel. Met eigen ogen een (22 kilo vis gezien en een 17 18 19 kilo vis was er ook gevangen).
We kennen het water nu een beetje en weten hoe je het een beetje moet aanpakken. (met nadruk op beetje:P, want je weet t nooit)
Gr Tim
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Domaine de la maveline. zo aug 17, 2008 8:05 pm
Mooie vissen tim !
Succes volgend jaar trouwens Misschien dan wat dikkere, maar die kleindere mogen er zeker ook wezen hoor...