Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Hypocriten

Ga naar beneden 
+6
Jerry Van Opstal
De Poorter David
Tim Lomans
Dario Beerten
Peter Bleyaert
Jeffrey Benoot
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

Hypocriten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hypocriten   Hypocriten - Pagina 2 Icon_minitimema jun 23, 2008 10:45 pm

Die Jonge gaste zijn ok, maar er zijn er veel (te veel) vooral op het net/web.
Die denken dat ze het zijn, en daar kan ik niet mee om (call me old).
Daarom dat we ook beslist hebben om hier op het forum geen snotneuzen toe te laten.
Kan mss arogant klinken, maar door de jaren op fora rond te hangen (heb ik men buik vol) van hun zever.
Niet slecht bedoeld, want ik help ook graag andere ook kids, maar na veel (uitscheld partijen en bedrijgingen via pm en email) van idd jonge gasten (van niet ouder dan 15, 16 jaar.
Ik weet ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar ge moet ergens een lijn trekken.

Daarom dat we dit forum zijn gestart, ik was het beu in de kleutertuin.
sorry voor mijn uitleg, maar bedrijgingen door snotneuzen hoef ik niet te pikken.
Ook al meen ik het altijd goed, is er niet altijd respect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hypocriten   Hypocriten - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 24, 2008 11:07 am

Blackwater schreef:
Die Jonge gaste zijn ok, maar er zijn er veel (te veel) vooral op het net/web.
Die denken dat ze het zijn, en daar kan ik niet mee om (call me old).
Daarom dat we ook beslist hebben om hier op het forum geen snotneuzen toe te laten.
Kan mss arogant klinken, maar door de jaren op fora rond te hangen (heb ik men buik vol) van hun zever.
Niet slecht bedoeld, want ik help ook graag andere ook kids, maar na veel (uitscheld partijen en bedrijgingen via pm en email) van idd jonge gasten (van niet ouder dan 15, 16 jaar.
Ik weet ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar ge moet ergens een lijn trekken.

Daarom dat we dit forum zijn gestart, ik was het beu in de kleutertuin.
sorry voor mijn uitleg, maar bedrijgingen door snotneuzen hoef ik niet te pikken.
Ook al meen ik het altijd goed, is er niet altijd respect.

Dat is de nagel op zijn kop , ge ziet de laatste tijd zoveel onzin op bepaalde forum's dat ge er misselijk van wordt , geef
ge raad zien ze het nog steeds beter pff , zeg ge dat ge heel weinig lossers hebt , trekken zij het in het belachelijke !
En dan praten ze over ervaring , ze halen de 20jr nog niet maar ze hebben hun fotoalbum . Ik heb geen fotoalbum maar ze mogen
altijd bij me komen zitten en dan zullen we wel zien wie , wie naar huis vist .
Maar als ze dat eenmaal doorhebben dan komen ze op uw schoot zitten bij wijze van spreken en moogt ge de rust vaarwel zeggen .
Goed dat er ook uitzonderingen zijn bij de jeugd , men mag niet iedereen over dezelfde kam scheren !
Grtzz
Benny
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Hypocriten   Hypocriten - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 09, 2008 8:37 pm

Eigenlijk hebben jullie ook gelijk.

Op openbare wateren en het internet , Ze zijn meestal een brok aan het been , zeker arrogant en veel te mondig .
Maar als ze bij mij aan het water komen babbelen ( Atoom en omstreken ) , misschien is het een beetje uit respect omdat ik daar een oogje in het zeil houd , of om bij mij op een goede voet te staan ? , ik probeer dan toch zoveel mogelijk om er het beste van te maken .
Meestal leidt het gesprek in de richting van zelf boillies en rigs maken , en zo probeer ik hen te overtuigen van iets goedkopere merken ten opzichte van de dure , bv. esp , pb , .... zonder die duurdere slecht te maken , alles in functie van hun budget ( zakgeld ).
Ook alternatieve flavours komen aan bod : oxo , melasse , boulion , zelf het vocht van sardienen en tonijn uit blik invriezen , schalen van scampies drogen en malen , honig , .....

Grtz , Sun.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hypocriten   Hypocriten - Pagina 2 Icon_minitime

Hypocriten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: