Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Dynamite en Rod Hutchinson

Ga naar beneden 
+5
Beelens Pascal
Arnaud Castel
Robby Malfliet
Jeffrey Benoot
Dennis de Wilde
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

Dynamite en Rod Hutchinson - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dynamite en Rod Hutchinson   Dynamite en Rod Hutchinson - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 07, 2009 5:32 pm

idd Robby,
Soms is het gewoon niet of moeilijk uit te leggen, zeker te ver om hier over op in te gaan.
RW Tutti's zijn qua prijs idd over the top, voor wat het is, maaaaaaar hoeveel mensen zweren erbij in de winter en wordt het dus verkocht..
Over het algemeen kun je wel zeggen dat kwaliteit zeker betaalt moet worden.
Er is natuurlijk ook wel een verschil of het bij iemand thuis wordt verkocht, of dat het uit UK moet komen, een groothandel ertussen plus nog eens een winkelier.
Vreemd is wel dat er wordt geklaagd over een kilo boilies, maar niemand vragen stelt bij een potje pop ups, wat slechts een hadje vol boilies is in een potje.... voor de prijs van een kilo bollen!!!

Ok genoeg hiervan, back on topic:
De nieuwe range zal vanaf december verkrijgbaar zijn, echter momenteel zijn er problemen bij Ultimate, welke Dynamite voor Benelux verdeeld........ Hoe dit zal opgelost worden, is nog onduidelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Dynamite en Rod Hutchinson   Dynamite en Rod Hutchinson - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 07, 2009 5:41 pm

Over die pop-ups hebt ge zeker gelijk Dennis, maar da potje zullen we maar gesloten houden zeker... Laughing
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Dynamite en Rod Hutchinson   Dynamite en Rod Hutchinson - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 07, 2009 6:07 pm

Jip Gasten,....
In idergeval kan ik éénieder in zijn optie volgen,....
Wat voor de één duur is is voor de ander minder duur, elk leeft naar zijn portomonee.
Hetgeen ik er bij wil zeggen is dat er veel is gelegen aan de consument zelf en zijn denkwijze....
Bij velen moet het duur zijn om kwalitatief te zijn ??????
Voorbeeld bij het opstarten van mijn eigen natuurlijke producktengamma, was ik in bespreking met enkele aasfirmas, toen ik mijn verkoopprijzen kenbaar maakte bij deze kreeg ik volgende opmerking van verschillende aas-firmas....
"veel te goedkoop de consument zal denken dat het brol is" scratch
Laten we eerlijk zijn en hier ga ik wel enkele ruiten insmijten, kan me dan ook geen bal schelen.
Wij als eindconsumend betalen op alles de prijs maal 3, en dit is zo.
Dus een zak bollen van 12euro kost maar voor de producent 4 euro, en op de rest van het matriaal is dit ook zo.....
greetz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Dynamite en Rod Hutchinson   Dynamite en Rod Hutchinson - Pagina 3 Icon_minitime

Dynamite en Rod Hutchinson
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rod hutchinson flavour
» Dynamite stickmix
» Dynamite Baits overgenomen
» Dynamite Baits voortaan in zee met Spro

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-