Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

etang de la vingne feuillete

Ga naar beneden 
AuteurBericht
angelo vervaeke

angelo vervaeke

Man Aantal berichten : 87
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen vissen vissen vissen
Registration date : 14-06-09

etang de la vingne feuillete Empty
BerichtOnderwerp: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimewo sep 23, 2009 2:05 pm

zijn er mensen die hier iets meer van weten?
opt net is er niet veel van terug te vinden mss wel de moeite greetz scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimewo sep 23, 2009 2:27 pm

volgens mij ligt dit water dicht bij Verberie in het dept 60 (kan verkeert zijn ze) maar verder ken ik het niet (of mss wel) maar dan niet bij naam!!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimewo sep 23, 2009 2:49 pm

is dit niet het water waar de speedcarp boys zo geslacht hebben???

etang de la vingne feuillete Pieppiep

één van dees moet het zijn volgens mij (kan verkeert zijn ook ze) ...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimewo sep 23, 2009 3:07 pm

dit water ligt net voor parijs en is bt water.
is klein waterke ,maar wel een kloot van een eigenaar.
zijn 13 stekken aan de put maar die vrouw zei toen stek 12 en 13 word niet meer gevist.
tot ik daar aan de water kant stond zaten 3 engelse op stek 11-12 en13.
had in januari 3 plaatsen geboekt en daar terplaatsen gaan betalen voor in april , stek 9-10 en 11 en bij aankost moesten we op stek 5-6 en 7 gaan vissen en anders maar terug naar huis gaan wand het was altijd het zelfde met die belgen.
tewijl de fout bij hun lag ze hadden gewoon stekken dobbel geboekt ,ziet niet graag belge komen liever engelse.

grts

jakke

Laatst aangepast door jakke op wo sep 23, 2009 3:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimewo sep 23, 2009 3:12 pm

welk Jakke, ik tel er wel 19 op de foto Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimewo sep 23, 2009 3:21 pm

marc en en peter hebben der wille vissen de week voor mij maar hadden props met dien eigenaar.
paul heeft der nog nooit gevist dat weet ik ook zekers.

tommy het is dat water links naast het grote kreeg de link der niet bij.

grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimewo sep 23, 2009 4:10 pm

Ja angelo.

Ik denk ook dat die mann van speedcarp u veel verder kunnen helpen met info? "denk ik hé".

Ik weet nu ook van horen zeggen ben er zelf nog nie geweest tis een kleinbakske je kan ze goed vangen met gewichten tot Boven de 30KG.
Ik zeg er wel direct bij dat ze nu ook nie van zelf in de schepnet komen zwemmen é!

GREQ
angelo vervaeke

angelo vervaeke

Man Aantal berichten : 87
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen vissen vissen vissen
Registration date : 14-06-09

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimedo sep 24, 2009 1:18 pm

de manne van speed carp zitte wel vele in fish paradise!!!!!
tzal wel daar zin ton looool

http://www.rpmfrenchcarpfishing.co.uk/index.html
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimedo sep 24, 2009 1:40 pm

carphunter schreef:
de manne van speed carp zitte wel vele in fish paradise!!!!!
tzal wel daar zin ton looool

http://www.rpmfrenchcarpfishing.co.uk/index.html

lol! lol! Wink Wink enkele bekende pics op de home page van die site Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimema sep 28, 2009 10:20 am

@ Jakke

Heb jij er goed gevangen dan want onrechtstreeks mag je blij zijn dat ge niet op 9 - 10 -11 zat want in mijn ogen kutstekken .Met 5 - 6 - 7 - had je echt topstekken.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitimema sep 28, 2009 11:45 am

geert had 5 vissen die sessie, maar de meeste vissen zaten achter aan de put voor de paai.
wij konden maar vissen tot net over de helft van het water aan de booikens.
op stek 1-2 en 3 zaten 3 france die hadden die week een pak vis die konden vrij dicht bij het paai gebied vissen.
de engelse die op stek 11-12 en 13 zaten hadden 2 vissen vrijdag dat ik naar huis vertrok.

grts

jakke
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: etang de la vingne feuillete   etang de la vingne feuillete Icon_minitime

etang de la vingne feuillete
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» etang les halbrans
» etang d,amaury
» etang de pierre
» Etang de Vivale

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-