Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: etang de pierre zo feb 14, 2010 4:46 pm
heeft er iemand enig idee of ik hier via een Belgische /NLse of franse org terecht kan ? Of enkel via een UK org ? Ben wel wat curieus, maar is maar karig met info op de WWW.
Gast Gast
Onderwerp: Re: etang de pierre zo feb 14, 2010 4:57 pm
hey peter
ja heb hier nog iets van pierremont weet niet of dat over het zelfde water gaat.
De gratis ultima dvd "the power of carp", recent te verkrijgen, is op dat water gefilmd. Ook de free spirit dvd "The spirit Of Carp fishing – Summer Haze" werd er gefilmd.
Zelf heb ik er geen info over. Grtz
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: etang de pierre zo feb 14, 2010 5:36 pm
Hallo,
Heb zelf geprobeerd te boeken maar dit is niet gelukt. Op mijn e-mail kreeg ik een standaard reactie waarin stond dat ik binnen 3 weken een dvd zou ontvangen met de nodige info. Deze dvd heb ik nooit ontvangen Op de vraag of ik op een bepaalde datum kon boeken kreeg ik geen antwoord. Misschien heeft men liever alleen engelse klanten. Schijnt ook voor te komen. Maar je zou verwachten dat, vooral nu ze met Free Spirit samenwerken, ze hun horizon toch willen verbreden.
Have a nice day,Ed.
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: etang de pierre zo feb 14, 2010 5:40 pm
Wel Edje, dat was nu net mijn vrees, dat het via the UK bijna onmogelijk zal zijn om er te kunnen vissen als niet UKer. Geen erg hoor, water zat
Gast Gast
Onderwerp: Re: etang de pierre ma maa 01, 2010 4:48 pm
Klopt wat antonie zegt...dreambreaks only. heb daar vorig jaar voor gebeld... enkel engelse klanten! Misschien als je de eigenaar zelf te pakken krijgt maar daar heb ik geen details van gevonden.Miss eens via een engels forum proberen?
succes peter!
grtz
Tim
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: etang de pierre ma maa 01, 2010 9:07 pm
Veel info over Pierre La Treche op verschillende engelse fora inderdaad.
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: etang de pierre ma maa 15, 2010 9:00 pm
Hallo,
Kreeg net een mailtje(spam) dat er een nieuwe site online is. Dreambreaks gaat nu verder als Dream Fishing holidays. Op de site van Free Spirit staat het volgende te lezen; "Free Spirit Fishing has now joined forces with DreamBreaks and will soon be re-launched as Dream Fishing Holidays. Dreambreaks already has a number of prestigeious venues with a cross section of appeal, from those suiting the pioneering angler, to the classic English style of fishing, to the family holiday with facilities to match.The aim of Dream Fishing Holidays is to bring these lesser known but equally appealing venues to a wider audience and to add new and challenging waters, some of which have only been available to a very selective audience or have never been fished.To celebrate the launch, Dream Fishing Holidays are offering excting opportunities to enjoy their venues at heavily discounted rates." Zoals ik al eerder aangaf, neem ik aan dat nu men met Free Spirit samenwerkt toch ook visser van het continent toelaat op de betaalwateren. Wellicht is Etang de Pierre dus toch te bevissen. http://www.dreamfishingholidays.co.uk/etang-de-pierre. Heb meteen een mailtje gestuurd en gevraagd of er plek is in Mei. Ben benieuwd of er nu wel een reactie komt.
Met vriendelijke groet,Ed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: etang de pierre di maa 16, 2010 9:57 am
heel intresant (alle dream fishing waters) mss ook is de moeite om heen te gaan als een goep met het forum (in de toekomst) ...
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: etang de pierre di maa 16, 2010 11:23 am
Heb da (spam)mailtje ook aangekregen... Zitten zeer zeker interssante waters tussen. Bij sommige is de prijs wel berekend inclusief de overzet met P&O !
Gast Gast
Onderwerp: Re: etang de pierre di maa 16, 2010 12:00 pm
als alle spam mail zulke info bevat wil ik elke dag spam krijgen!!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: etang de pierre di maa 16, 2010 8:18 pm
Heb dat mailtje ook ontvangen...enkele leuke plasjes bij hé...
Grtzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: etang de pierre wo maa 17, 2010 4:29 pm
Ziet er mij alleszins een leuk waterke uit.
Gast Gast
Onderwerp: Re: etang de pierre wo maa 17, 2010 4:42 pm