maar dat zal wel een beetje te ver zijn voor u denk ik
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube ma jul 27, 2009 8:15 pm
Bij de Watersportcentrale kun je ook online bestellen hé, zeer snelle leveringen trouwens, nog nooit hoeven te klagen...
Grtzzzzzz
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube ma jul 27, 2009 8:18 pm
sorry zors . was ik vergeten te vermelden .
Gast Gast
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube ma jul 27, 2009 8:30 pm
tube en silicone zijn 2 verschilende dingen
silicone is iets soepeler dan tube .....
Photo Chromic Anti-Tangle Tubing van Osprey angling hebben ze in clear (doorschijnend).
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube ma jul 27, 2009 9:25 pm
... @ Tommy :
De "Photo Chromic Anti-Tangle Tubing van Osprey angling" zou ik niet willen aanbevelen , omdat dit gewone harde doorzichtige -- moeilijk buigzame -- PVC-Tube is , ik heb het zelf besteld bij Tackle Box .
Ze zijn ook moeilijk tegen de bodem te houden , omdat er lucht in de harde tube achterblijft . En (volgens mij) o.w.v. het stugge materiaal dus ook zeer moeilijk de contouren van de bodem aanneemt .
Grtz , Sun.
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube ma jul 27, 2009 9:46 pm
Sunshine schreef:
... De "Photo Chromic Anti-Tangle Tubing van Osprey angling" zou ik niet willen aanbevelen , omdat dit gewone harde doorzichtige -- moeilijk buigzame -- PVC-Tube is , ik heb het zelf besteld bij Tackle Box .
Klopt, heb ik ook ervaren. Echter de doorzichtige Osprey leadclip en tailrubber vind ik super. Deze zou je kunnen combineren met een doorzichtige leader van bv Berkley of T(otal)F(ishing)G(ear). Te verkrijgen bij o.a. Sanders hengelsport.
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube ma jul 27, 2009 10:22 pm
... @ Robby :
Inderdaad , de leadclip en rubbers en rubber beads vind ik ook super en combineer ze nu met een clear silicone-tube uit het wit-vis gamma.
Grtz , Sun.
melvindeboer
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube di jul 28, 2009 5:29 am
Misschien is de Rig marole leader skin wat voor je. Ook doorzichtig en heel soepel.
Mvg Melvin
Gast Gast
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube di jul 28, 2009 6:24 am
Sun makker dat wist ik niet van die Osprey tube ...
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Doorzichtige tube di jul 28, 2009 8:02 pm
Heren,
Bedankt,
Ik heb vandaag van mad een leader gevonden (zelfde als de korda safzone kamo leader) alleen dan doorzichtig! Ziet er goed uit, alleen niet verzwaard met lood, maar hij is doorzichtig, en heb hem verzwaard met paar stukjes puty. ziet er goed uit zo, valt amper op!. Zie ik wel zitten. Ga het proberen.