Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 plastic

Ga naar beneden 
+13
Wim Van Overloop
Tino Musschoot
jos
Igor Van Waesberghe
angelo vervaeke
Steve Maes
De Poorter Kim
Robby Malfliet
bart polyn
Beelens Pascal
Bart Debosschere
Jurgen Perdaen
david deman
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers


Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Woonplaats : Diepenbeek
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 6:33 pm

kleen schreef:


Maar wa denken jullie hiervan?
Zo een uitgebalanceerde rig met enkel plastic dus...
Stel,bij lijnbreuk (dit heb ik dus meegemaakt tijdens mijn laatste sessie) de rig met plastic blijft bestaan als het ware he.Begrijp je?
Als de vis de rig kwijt speelt...zal deze zeker opnieuw worden opgenomen en aangezien het gaat over enkel de rig (laat ons spreken over een normale,goede loodmontage) denk ik dat er een grote kans is dat de haak echt wel diep in het lichaam komt te zitten van de vis..


grtn
Greg

Je hebt een punt!!!!!! Wat gebeurt er dan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
de pauw david

de pauw david


Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Woonplaats : merelbeke
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 02, 2009 8:09 am

kleen schreef:
gebruik nep producten ook graag,in combinatie met boilie of uitgebalanceerd..
De vraag die je stelt Tommy,van wat ze eigenlijk pakken,boilie of plastic...wel ik denk dat de vis vooral visueel geintresseerd is.Zoals reeds vermeld.

Maar wa denken jullie hiervan?
Zo een uitgebalanceerde rig met enkel plastic dus...
Stel,bij lijnbreuk (dit heb ik dus meegemaakt tijdens mijn laatste sessie) de rig met plastic blijft bestaan als het ware he.Begrijp je?
Als de vis de rig kwijt speelt...zal deze zeker opnieuw worden opgenomen en aangezien het gaat over enkel de rig (laat ons spreken over een normale,goede loodmontage) denk ik dat er een grote kans is dat de haak echt wel diep in het lichaam komt te zitten van de vis..


grtn
Greg
Hij zal zeker voor hij enigzins kan geprikt worden (want er is geen lood of weerstand meer ) het zaakje naar buiten spuwen. De vis kan met spiercontracties de haak zeker verwijderen moest hij dan al geprikt raken wat ik ten zeerste betwijfel. De vis zal trouwens het aasje in plastic beschouwen als niet eetbaar en niet verder naar binnenwerken, tenzij je het aasje gesoakt hebt dan is het een andere zaak. De haken en het onderlijn materiaal wat we doorgaans gebruiken zijn toch veel te opvallend (groot) en zullen dus zeker tijdig opgemerkt worden vooraleer de vis dit naar binnen werkt.

Leuk onderwerp dit hier Wink
grtzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreambaits.be
Gast
Gast




plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 02, 2009 8:27 am

volgens mij is het een vizueel aspect dat een belangrijke rol speelt, als je er singel of in combo met een boillie mee vist.
maar als je er mee vist over een groot bed van particels, is het een ander zaak.
voordeel van de nep stuff is (als je met perticles vist/voerd) dat ge langer kunt vissen met een nep maiske dan met een echt maiske, zonder het vertrouwe te verliezen (of het er nog wel aan hangt)
sinds vorig jaar heb ik 95% van mijn vissen op nep mais (sweet corn) gevangen, rond de 20 vissen nu al ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 02, 2009 11:58 am

Heb nog nooit zo gevist, zegt me wel iets.
Is deze rig niet makkelijker uit te spuwen omdat het aasje tot tegen de haak hangt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 02, 2009 12:29 pm

normaal niet, maar dat heeft met de rig macanics te maken.
kort onderlijn 10 a 12cm en een ferme brok lood, een vis die met vol vertrouwe aast (over een bed van particels) is zo verdiept in het azen (preoccupied toch mooier woord dan int nederlands) dat hij bij het nemen van het aas, niet veel aandacht besteed aan de gevolgen en het lood doet de rest, en jij grijgt een fluiter (kweet nie of ik dit goet uitleg) maar zo zie/ervaar ik het altans.
met een goeie prikende haak en een systeem dat perfect werkt, is er normaal geen probleem ...
Terug naar boven Ga naar beneden
geen lid meer

geen lid meer


Man Aantal berichten : 159
Leeftijd : 44
Woonplaats : f
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03, 2009 12:38 pm

Blackwater schreef:


plastic - Pagina 2 1-9

zeg Tommy?
wat gebruik je hier?
is dat plastic corn met een afgesneden pop-up?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03, 2009 12:45 pm

das een combo van een sinking nep mais/sweet corn (orange) en een stukje zig rig foam (in de vorm van een maiske geknipt om zo het zaakje perfect uit te balanceren

plastic - Pagina 2 Zig_Rig_Foam_Close_Up
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





plastic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic   plastic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
plastic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het gebruik van plastic
» Hooked on plastic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: