Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Spiderwire stealth camo braid ma jun 01, 2009 8:01 pm
He allemaal,
Heeft er iemand ervaring van jullie met de Spiderwire stealth camo gevlochten lijn? Ben op zoek naar een gevlochten lijn nadat de PB gatorbraid me is tegengevallen kwa zinkcapaciteit. Nou heeft me vismaat Berckley Whipflash op zijn molens liggen en bevalt hem goed maar de groene kleur staat me tegen. Daarom is me oog gevallen op de Spiderwire camo versie met vooral donkere en gravelkleuren. Dus weet iemand hoe het zit met de zinkcapaciteit, trekkracht en schuurbestendigheid van de camoversie? Ik zit eraan te denken om hem te nemen in de 10,2 kilo ( 0.14mm) of de 16,5 kilo (0,17mm) versie.
Already cheers,
Mvg Melvin
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Spiderwire stealth camo braid ma jun 01, 2009 8:14 pm
Zover ik weet zijn Whiplash en Fireline van Berkley allebei drijvende lijnen (allebei gebruikt in 't verleden).
Geen idee van Spiderwire Camo lijn, nog nie gebruikt.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Spiderwire stealth camo braid di jun 02, 2009 6:18 am
ik wil niet afwijken van de gestelde vraag (van het product) maar waarom kijk je niet is naar deze lijn??
verkrijgbaar in 200m en 600m (de 15lb) is een enorme goeie lijn, die me nog nooit in de steek heeft gelaten, en die zinkt als een baksteen!!
of de nieuwe lijn (Next generation fast-sinking braid)
ook verkrijgbaar in 200m en 600m (de 15lb) is perfect ...
melvindeboer
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Spiderwire stealth camo braid di jun 02, 2009 8:37 am
He Tommy,
Bedankt voor de info. Ik had effe op de site van Gardner gekeken maar vind de lijn toch vrij dik voor 15lb 0,24mm. Je weet wel tenminste dat ie goed afzinkt, dat dan weer wel. Als er meerdere mensen zeggen dat de spiderwire niet goed afzinkt dan is de Gardner lijn zeker een goeie optie.
Mvg Melvin
Gast Gast
Onderwerp: Re: Spiderwire stealth camo braid di jun 02, 2009 8:46 am
Melvin makker, ik gebruik hem zelf ook en qua diameter is dit echt heel dun hoor en ik zeg het nog is, heb er nooit een probleem mee!!
het is maar een tip he, ik heb er 100% vertrouwe in ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Spiderwire stealth camo braid di jun 02, 2009 5:27 pm
Ik ben altijd zeer goed geweest met Nash Bullet Braid. Een snel zinkende, en tevens ook heel sterke braid!
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo jun 03, 2009 5:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Spiderwire stealth camo braid wo jun 03, 2009 4:42 pm
Die Gardner is echt supermateriaal. Sorry voor de off topic maar als ik me goe herinner hebben we u ooit kunnen overtuigen om techniums te kopen en daar zijde toch ook vree content van he
Grt
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Spiderwire stealth camo braid do jun 04, 2009 9:03 am
ja robby die nash bullet braid is super kvis er nu al een paar maanden voor mij geen andere braid meer zinkt vrree rap!!!!