Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Banana-powder by Basicextract vr mei 29, 2009 10:15 am
Jip gasten, Na lang zoeken zijn we er eindelijk in geslaagd om een 100% puur BANANEN-POEDER te maken. Het heeft heel wat tijd , bloed , zweet en tranen gekost maar we zijn er eindelijk uit. Voor iedereen die graag fruitig vist is het wel een lekker goedje... Weer puur en vacum(zonder bewaarmiddelen). Een lekker geurtje en goed van smaak, .......... Greetz.......
Jurgen Egoego
Aantal berichten : 50 Leeftijd : 45 Woonplaats : harelbeke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 21-04-08
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract vr jun 05, 2009 4:27 pm
exoske ie is voe jun vingers van af te lekken kerel , lekker goedje ze maat , grtzz
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract za jun 06, 2009 5:28 pm
Ja kweet het makker, lekker e. Heb er lang genoeg moeten op zoeken om hem zo te krijgen,....... Greetz
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract wo jun 10, 2009 8:53 pm
Jip gasten , Dit weekend draai ik een nieuwe test. Ga eens probreren om peatch-powder te maken........ Ik hou jullie op de hoogte. Greetz
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract wo jun 17, 2009 2:43 pm
En exos , uwe peach gelukt ? Vind de smaak van een bol belangrijker dan dat hij ruikt . Dus heb wel intresse in uw materiaal ( uw extracten he ) Spijtig dat ge zo ver woont want had eens graag komen kijken naar die ingredienten . Komt ge mss af en toe in de Kempen ? Grt
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract wo jun 17, 2009 6:43 pm
Jip makker,... De peach staat klaar maar geen tijd meer gehad om volledig af te werken, maar komt in orde mijn gedacht. Stuur me u adres via pm en ik bezorg je volgende week wat staaljes via de post.( 50 gr elk). Alles wat ik nog in stock heb kan ik u zo vacum bezorgen. Heb niet alles meer aangezien ik altijd vers en op bestelling werk. Zo heb je al een idee van onze stuff, .... Er zijn er vandaag aangenaam verrast geweest, is het niet kurt ??? Ik kom niet veel in de kempen maar via taxie-post lukt alles man. greetz
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract wo jun 17, 2009 6:51 pm
'Tzal nog nie. Ik hou je op de hoogte. En dan bespreken we wel verder.
Grtz
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract wo jun 17, 2009 6:54 pm
Ben razend enthousiast over uw leverpoeder Exos, zo te horen zal ik uw fruitpoeders ook eens moeten testen geloof ik. Heb graag dat het gene waarmee ik vis, er ook daadwerkelijk naar smaakt...als je begrijpt wat ik bedoel... Goe bezig!!
Grtzzzzzzzzzzz
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract wo jun 17, 2009 7:06 pm
Ja Zors Er zijn er al enkele van hier op het forum die de banaan hebben gezien en geproeft en ze blijven er van eten..... Het ruikt gewoon,maar de smaak vindt ik super, hij is lichtjes gekaramelizeerd( je kan het vergelijken met licht gele birdfood). Ook bij de lever hebben we nu een nieuwe bewerking, hij spoort nu veel meer als ik er draai kan je er niet inblijven van het stof. Man wat een geur......... Blij da ge kontent zijt Vang ze kerel.......... Greetz
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Banana-powder by Basicextract vr jun 19, 2009 1:37 pm
Wat kosten die poeders eigenlijk , daar ik over het algemeen een visfanaat ben , zoet of kruiden
Wil ik altijd wel eens een aastestje doen met iets nieuws , altijd verder proberen kijken dan uw neus lang is zeker