Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing za jul 23, 2011 6:42 am
Vanavond ook nog eens een poging doen , hoewel het voor de moment geen meter loopt , kan ik het niet laten . Greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing zo jul 24, 2011 1:49 pm
Straks boeltje klaarzetten, vroeg in bed en om 2u vannacht er terug uit voor een paar dagen Engeland.
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing za aug 06, 2011 10:58 am
straks een keer terugkeren naar den damse, lekker lang geleden en ben eens benieuwd hoeveel er deze maal gaan komen zeiken over de collega's. ik heb er zin in.
greets
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 10, 2011 4:38 pm
Allez voorhuid....dit weekend eens het dunne laagje stof van mijn hengels blazen. We zullen op de fish-inn VBK regio Westhoek, op de Oasis, aanwezig zijn...
Allen daarheen! Iedereen welkom! Al is het maar om een pint(Duvel) te komen drinken...
Grtzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 10, 2011 5:44 pm
Spijtig genoeg moet ik passen Zors. Kvertrek vannacht naar Engeland voor "buzienes" tot vrijdagavond laat, en dit weekend hebben we een feestje in de familie. Schrijverke zal mijn deel wel komen consumeren zeker?
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 12, 2011 10:14 am
foxken schreef:
Robby Malfliet schreef:
Ge denkt allemaal weer verkeerd van mij hé...
Maisbollen:)
hahaha heel grapig
ik ben er sebiet ook mee weg ze tot .... (weet nog niet tot wanneer)
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 12, 2011 10:17 am
Robby Malfliet schreef:
Helemaal nie! Misschien gaan er binnekort mensen naar Sky, en die mogen toch weten dat boilies plotseling ook werken daar?
Later in de week ga ik nog eens een nachtje doen, en maandag en dinsdag 2 nachten in Engeland. Er mag nog eens een viske op de kant komen zene,'t is al dik 2 weken geleden!
Een emmerke of 2 goei bollen per dag en hopen dat de ander met dat veredeld kiekeneten daar vissen zet den boel daar wel op stelten
Zijt maar gerust
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 12, 2011 12:16 pm
ik ga ne keer wa zeggen é!!!!!
voor de insiders, ik zal straks ook weer van de partij zijn op de oasis.
zorske, de kemp is gekookt jong.
greets
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing vr aug 12, 2011 8:55 pm
steven meirlaen schreef:
ik ga ne keer wa zeggen é!!!!!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gone Fishing ma aug 15, 2011 8:02 pm
Het was weer vet in orde op de Oasis...goe geamuseerd, pintje links, Duvelke rechts. Goe gezelschap. En nog een visje kunnen strikken. Meer moet dat niet zijn hé...
Grtzz
steven meirlaen
Onderwerp: Re: Gone Fishing di aug 16, 2011 5:51 am
als je het maar weet, den deze is nog niet volledig gerecupereerd. eerste nacht super geslapen maar den tweede nacht was iets teveel van het goeie. rond 5u in mijn nest gesukkeld en rond 6u30 gewekt door ne visser die me wist te vertellen dat hij ne 16.4kg spiegel heeft gevangen. tegen dat het een beetje door had zat ik onder de shelter met twee zwaare mannen te genieten van een vroeg onbijtje onder de vorm van een jupiler.
zorske, nog ne keer proficiat met je " wippertje "
greets
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing di aug 16, 2011 9:45 am
Dju toch hé... Ik wist dak had moeten afmelden voor da familiefeestje!
kevin vanderstraeten
Aantal berichten : 35 Leeftijd : 44 Woonplaats : oudenaarde Hobby’s : vissen Registration date : 26-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing di aug 16, 2011 10:26 am
Zors schreef:
Het was weer vet in orde op de Oasis...goe geamuseerd, pintje links, Duvelke rechts. Goe gezelschap. En nog een visje kunnen strikken. Meer moet dat niet zijn hé...
Grtzz
Just spijtig van wat er is gebeurd met de 2 overige vissers die nog zijn blijven zitten
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing di aug 16, 2011 10:54 am
Wat is er wel gebeurd??
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Gone Fishing di aug 16, 2011 8:17 pm
Awel, ik ken de ene kant van het verhaal...nu zou ik ook graag eens de andere kant horen...
Grtzz
kevin vanderstraeten
Aantal berichten : 35 Leeftijd : 44 Woonplaats : oudenaarde Hobby’s : vissen Registration date : 26-06-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 5:47 am
Zors schreef:
Awel, ik ken de ene kant van het verhaal...nu zou ik ook graag eens de andere kant horen...
Grtzz
Zors je hebt PB
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 8:36 am
Mag het nie geweten zijn wat er gebeurd is?
kevin vanderstraeten
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 9:10 am
Robby Malfliet schreef:
Mag het nie geweten zijn wat er gebeurd is?
jawel hoor maar probeer dit eerst op een corecte manier te zeggen ipv van alles direct op het forum te smijten de betrokken personen zullen zich er wel van bewust zijn
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 9:20 am
Ik ken nu ondertussen ook al 1 kant van het verhaal. Ik kan maar één ding zeggen, en dat is dat die 2 "blijven zitters" toffe gasten en heel degelijke vissers zijn! Over de andere betrokkenen ga ik geen commentaar geven want ik ken die mensen niet.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo aug 17, 2011 10:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
kevin vanderstraeten
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 9:29 am
Robby Malfliet schreef:
Ik ken nu ondertussen ook al 1 kant van het verhaal. Ik kan maar één ding zeggen, en dat is dat die 2 "blijven zitters" toffe gasten en heel degelijke vissers zijn! Over de andere betrokkenen ga ik geen commentaar geven.
Wie heeft het hier over toffe gasten en degelijke vissers? daar oordeel ik niet over want ken ze niet Maar hetgeen wat er gebeurd is vindt ik de naam "visser" onwaardig Moet zijn dat je mss niet alles weet van het verhaal want als jij dit normaal vind sorry hoor dan hebben jullie een rare mentaliteit (Moest dit gebeuren op u thuiswater dan zullen we eens klappen)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 9:51 am
Rustig rustig Kevin... Ik heb alleen gezegd dat die 2 gasten ken als toffe mensen, en heel degelijke vissers. Over het voorval zelf heb ik geen mening omdat ik er zelf nie bij was. Ik was benieuwd naar wat er gebeurd was omdat ik dacht dat het over een zat voorval ging of zo, zoals we ginder vorig jaar ook hebben meegemaakt. Maar blijkbaar was het helemaal iets anders...
En over "visser onwaardig" zeg ik maar 1 ding... Ge zijt altijd met 2 als ge zever hebt. Het ene is altijd het gevolg van iets anders, als ge begrijpt wat ik bedoel.
kevin vanderstraeten
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 10:02 am
Robby Malfliet schreef:
Rustig rustig Kevin... Ik heb alleen gezegd dat die 2 gasten ken als toffe mensen, en heel degelijke vissers. Over het voorval zelf heb ik geen mening omdat ik er zelf nie bij was. Ik was benieuwd naar wat er gebeurd was omdat ik dacht dat het over een zat voorval ging of zo, zoals we ginder vorig jaar ook hebben meegemaakt. Maar blijkbaar was het helemaal iets anders...
En over "visser onwaardig" zeg ik maar 1 ding... Ge zijt altijd met 2 als ge zever hebt. Het ene is altijd het gevolg van iets anders, als ge begrijpt wat ik bedoel.
kweet hetwas niks te maken met een zat voorval Maar voor er zever komt gebeuren er dingen en da ligt enkel aan die 2 overgebleven vissers moesten ze dit niet gedaan hebben kwam er geen zever van. Voor mij is het gewoon dat uitdagen dat niet door de beugel kon
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 10:12 am
Tja... actie - reactie hé...
Kga het aan de mensen in kwestie overlaten om het hier verder uit te praten/vechten.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 11:43 am
Oeie oei geen ambras maken mensen. Kalmte kan je redden
Laatst aangepast door david_deman op wo aug 17, 2011 8:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: Gone Fishing wo aug 17, 2011 5:40 pm
Seffens vertrekken voor een nachtje, en gelijk mijn nieuwe bedchair ('nash indulgence) is uittesten . Hoop op een visje..