Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Visolie...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Visolie...   Visolie... Icon_minitimedo apr 23, 2009 4:39 pm

Je hoort het wel regelmatig, vissers die visolie in hun boilies verwerken, of die er hun haakaas in dippen...
Wat mag ik daar nu onder verstaan, bestaat er een visolie die zuiver uit echte vis is onttrokken en bestaan er dan ook verschillende soorten? Of is het weer een olie die op chemische basis is gemaakt...?
En last but not least...waar kan ik die verkrijgen? Wil daar wel eens mee aan de slag gaan deze zomer... Wink

Alvast bedankt voor de reactie's!

Grtzzzzzzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitimedo apr 23, 2009 5:53 pm

ge kunt de pure visolie krijgen via een vis rokerij.Aan de kust zult ge wel ene vinden.Der is ook een bekende maar kan nie meer op de naam komen.

De visolie is vooral goe in de periode van de paai...nu dus ongeveer...

grtn
Filip Van Herreweghe

Filip Van Herreweghe

Man Aantal berichten : 138
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen
Registration date : 14-09-08

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitimedo apr 23, 2009 7:11 pm

Ik herinner me een zeer zuivere visolie die mijn vader meebracht, en die ik in mijn vorig leven als specimen-palinghunter met redelijk veel succes gebruikte om aasvissen mee te injecteren.

Ik denk dat het om kabeljauwolie ging, en die kwam uit een (diepvries?)viswinkel nabij de Oostendse vismijn.
Niet onbelangrijk ook: zeer goedkoop, met zijn €1/l. Ik spreek hier wel van zeker 10jaar terug.
Maar ik vermoed dat je iets dergelijks daar in de buurt nog steeds moet kunnen op de kop tikken.

Veel succes in elk geval!
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 48
Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitimedo apr 23, 2009 7:40 pm

Ik doe het er soms bij, m'n bollen rollen er makkelijker door. Op etiket staat zuivere sardienolie, het is een dikke bruine stroop. Ik kocht het altijd bij Megafish in Ledeberg, stond destijds op de toonbank. Of ze het nu nog verkopen, weet ik niet.
Gast
Gast

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitimevr apr 24, 2009 4:20 am

Levertraan, is dit ook geen visolie? Kun je kopen in elke apotheker.
Gast
Gast

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitimevr apr 24, 2009 6:38 am

Jeffery denk dat ge dingske is moet contacteren van Basic Extract denk wel dat hij je kan helpen
bij de juiste visolie ...
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitimezo apr 26, 2009 4:03 pm

Bedankt voor de reacties mannen... Wink

Grtzzzzzzzzzz
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitimedi apr 28, 2009 5:34 pm

Santa Cruz schreef:
Ik doe het er soms bij, m'n bollen rollen er makkelijker door. Op etiket staat zuivere sardienolie, het is een dikke bruine stroop. Ik kocht het altijd bij Megafish in Ledeberg, stond destijds op de toonbank. Of ze het nu nog verkopen, weet ik niet.
Is nog te verkrijgen daar......
grtzzzzz Bart
Gesponsorde inhoud

Visolie... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Visolie...   Visolie... Icon_minitime

Visolie...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-