Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: bait tech ma apr 20, 2009 10:57 am
Hey salooners,
ben dus dringend !! op zoek naar enkele potten van Bait tech (aniseed hemp, partymix, growlers) voor een weeksessie France as zaterdag. Momenteel zijn ze niet op voorraad bij den Bever, dus zoek een alternatief waar ze ZEKER in t schap liggen (liefst ni aan de zee want das wa ver zenne).
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: bait tech ma apr 20, 2009 11:42 am
hmmmm,peter....hier zejje nix mee of course...kheb er(bait tech) juist besteld(en toegekregen,online via carpstore)...hm m....online op 4 dagen,da zal nie lukken denk ik...als 'alternatief' da bestaat uk bij cc moore/dynimate baits....enda hemmek al gezien bij karpercenter /aalst(altijd eerst ijs bellen,veu de zekerheid)....alsook bij exclusive baits in moorsel(indertijd toch van ccmoore).... grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: bait tech ma apr 20, 2009 1:03 pm
hey peter
bij robby fish hebben ze bait tech als ik het goed voor heb.
grts
jakke
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: bait tech ma apr 20, 2009 2:19 pm
jakke schreef:
hey peter
bij robby fish hebben ze bait tech als ik het goed voor heb.
grts
jakke
Maar toen wij der waren (opening) was er bitterweinig van BT é makker..mss da ze nu al wa meer in stock hebben.
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: bait tech ma apr 20, 2009 2:43 pm
Den Belly schreef:
alsook bij exclusive baits in moorsel(indertijd toch van ccmoore).... grtzzz
Die tijd is voorbij, de samenwerking is tot een einde gekomen.
Grtz
Ivan
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: bait tech ma apr 20, 2009 8:00 pm
ruddy duck in diepenbeek !! maarjah dat zal wel te ver zijn voor u zkr ?