Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

popup mais

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 4:33 pm

hallo, aangezien ik hier niet echt iets kon over vinden op het forum zit ik met volgende vraag. Als je popup mais in een dip laat soaken neemt deze dan een deel van de dip op of gaat deze dan sterk naar deze dip ruiken of neemt deze plastic popup mais helemaal niks op?

grtz sander
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 4:41 pm

Geduld en hij neemt toch wel iets op !
Ge kunt er ook al krijgen met geuren en smaken .
Grtzz
Benny
Jimmy Mignolet

Jimmy Mignolet

Man Aantal berichten : 108
Leeftijd : 50
Hobby’s : Carp Fishing & PC
Registration date : 19-08-08

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 4:56 pm

idd zoals Benny zegt, er zijn voor-geflavourde namaak mais tekoop.
maar als je ze een tijdje in een dip laat zitten zullen ze zeker wat van de flavour opnemen. en dan kan je de geur/smaak zelf bepalen en aanpassen aan je grondvoer
http://www.Jimesons.be
Gast
Gast

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 5:01 pm

die van Enterprise tackle (hebben een range popup sweetcorn) met flavour idd ...
maar als ge ze lang genoeg in je dip laat steken pakt ook de plastic de geur aan (duurt wel even).
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

Man Aantal berichten : 183
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 31-03-08

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 5:28 pm

en ook solar heeft dit in het gamma dacht ik , in varierende kleuren zelfs , fluo groen en roze etc ...

mvg Kris
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 5:53 pm

Mijn pop up mais is van Partridge, en zit al een jaar of 3 in een potje Activ-8 van Mainline.
Die mais ruikt dus helemaal naar die dip hé. Zelfs na uren en uren onder water gelegen te hebben.
Meer nog. Eén van mijn hengels was vorige week nog beaasd met een nep maiske van mijn laatste sessie in 2008 (ergens begin december), en da maiske rook nog altijd puur naar Activ-8.
Zoals hierboven al gezegd, na een tijdje nemen die maiskes de geur wel op.
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 6:11 pm

Ik heb voor m'n aankomende trip naar Marroc, zelf een hoopje pop-up mais gemaakt. Heb zo'n fluo pop-up mixen van CC-Moore liggen, en gewoon neutrale witte pop-up mix. Was wel een monniken-werk, maar na een tijdje had ik het kneepje vast, om in een wip de vorm van een mais te kneden...dat je daar gemakkelijk kan bepalen hoe ze ruiken/smaken, hoef ik er niet bij te vertellen hé...

Je kan het deeg een geurtje meegeven, maar zo'n fluo pop-upjes kan je ook perfect na-flavouren. Wat dan weer handiger is, want als je bv één ei mengt met de pop-up mix, heb je daar een bal deeg van zo goot als een gebalde vuist, je kan al raden hoeveel mais je daar mee kan maken hé. Heb dus kleinere hoeveelheden ei genomen, verschillende kleuren gemaakt, en ik kan ze nu laten ruiken/smaken hoe ik wil, en ik denk dat dit nog beter een smaakje zal opnemen dan een stukje plastic hé... Wink

Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 6:14 pm

Het grote voordeel van die plastic mais is dat ge die kunt blijven en blijven gebruiken.
Ik heb mijn 6 maiskorrels nu al 3 jaar, en heb daar al tientallen vissen mee gevangen, en nog nooit eentje verloren.

Noem mij maar ne gierigaard... Laughing
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 6:20 pm

Das idd een groot voordeel Robby, ik heb ook plastic mais liggen hoor, en zolang je niets tegenkomt in de vorm van lijnbreuk, kan je idd jaaaaaaaaaaaaaaaaaren vissen met die plastic aasjes...

Maar ik ben in m'n visserij een "prutsertje", ik ga niet vlug moeite uit de weg, heb bv uren werk gehad aan die zelf gemaakte mais, maar ik heb dat er graag voo over, heeft me ook ergens wat meer vertrouwen ook, en zeg nu zelf, een vis vangen op een eigen gemaakt aasje, en nu in dit geval een pruts pop-upje, zal me toch meer voldoening geven... Cool

En met die hoop mais heb ik al maten een plezier gedaan ook, ik heb er toch te veel... lol!

Grtzzzzzzzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 6:23 pm

Zors schreef:
Maar ik ben in m'n visserij een "prutsertje", ik ga niet vlug moeite uit de weg, heb bv uren werk gehad aan die zelf gemaakte mais, maar ik heb dat er graag voo over, heeft me ook ergens wat meer vertrouwen ook, en zeg nu zelf, een vis vangen op een eigen gemaakt aasje, en nu in dit geval een pruts pop-upje, zal me toch meer voldoening geven... Cool

Awel Zors, dan moogt ge mij buiten ne gierigaard ook gerust ne luierik noemen! Laughing
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitimedi maa 24, 2009 6:27 pm

Das waarschijnlijk ook maar éénmalig hoor dat ik zoveel mais gemaakt heb...ben voor bepaalde zaken in m'n visserij, ook wel een luiaard te noemen lol!

Maar als het gevoel er is dat het extra vis kan opleveren...dan doe ik dat graag!!

Grtzzzzzzzzz
Gesponsorde inhoud

popup mais Empty
BerichtOnderwerp: Re: popup mais   popup mais Icon_minitime

popup mais
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: