Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Live System V Dairy Cream

Ga naar beneden 
+3
Steve Maes
jean-claude francois
Marc Dhaene
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimeza maa 07, 2009 2:09 pm

Nu heb ik deze middag wat aant prullen geweest Wink
en tijdens mijn geprul, is me iets opgevallen aan mijn aas (Solar Dairy Cream en CC Moore Live System ready mades) en dat was het verschil, qua structuur van het aas!!

Nu weet ik dat de Dairy Cream heel goed is!!
maar na het te vergelijken, gaat mijn vertrouwe in live system sterk de hoogte is
vergeleken met de solars, zit er gewoon veel meer in live system .....

Live System V Dairy Cream CCmoorelivesystem10mmcopy

deze schreeuwen gewoon eet me, tis lekker en goed voor je!!

Live System V Dairy Cream Solardairycreamcopy

deze daarintegen, is maar een klef bolleke (zal wel goed zijn) maar, de andere geeft mij 100% meer vertrouwe om mee aan de slag te gaan .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dhaene

Marc Dhaene


Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Woonplaats : lebbeke
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimeza maa 07, 2009 3:56 pm

zij maar zeker tommy dat er in de live system veeeel meer in zit,wat niet wil zeggen dat de solar bollen niks waard zijn he !!
marco Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ccmoore.be
jean-claude francois

jean-claude francois


Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 44
Woonplaats : melle
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 01-06-08

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimeza maa 07, 2009 4:48 pm

hey ik heb er ook al een paar keer met gevist met die van ccmoore.
echt een topper.
vang je overal vis op.(ook brasem.die lusten ze ook graag).
maar tis een boilie die soms bij mij het verschil heeft gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimeza maa 07, 2009 4:58 pm

marco schreef:
zij maar zeker tommy dat er in de live system veeeel meer in zit,wat niet wil zeggen dat de solar bollen niks waard zijn he !!
marco Very Happy

Dat zeg ik niet Marco, maar de CC moore geeft mij gewoon een veel beter gevoel
ook bij het proeven zelf (smaak is geweldig goed)
jaja ik proef zelf aan mijn aas Wink Wink

ik ben echt, lang niet meer zo onder de indruk geweest van een bol.
kijk er echt naar uit om hem te gaan bebruiken in de praktijk ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimeza maa 07, 2009 5:27 pm

Echt een top bol die live system Smile! Heb deze in het najaar ook enkele keren gebruikt en kmoet zeggen mijn vangsten gingen er niet op achteruit, integendeel Very Happy..
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve Maes

Steve Maes


Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Woonplaats : Antwerpen
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 9:40 am

Ik heb van de week drie nachtjes gedaan int zuiden van het land, met de CCM Live System. Al de bovenstande commentaren zijn niet overdreven...tis een zeer goei bolleke.
In totaal vier vissen op geland, waarvan drie van woensdag op donderdagnacht (-3°C), alles bevroren (wieltje beetverkklikkers, schepzak vast aan de grond, tiret weegzak...) en wit. De hoofdprijs was een 17 kg schub om 05:50 uur Very Happy .
Die Fransen en Walen zweren daar enkel bij aarbei of bananenbollies, in combinatie met hun allomgekende 'gespod'. Eén van die gasten vertelde me dat hij 's ochtend 4 kilo bollen voerde, 's avonds heb ik hem in de verte hetzelfde nog eens zien overdoen Shocked . Ik heb net geen twee killookes Live System gebruikt op vier dagen, met vier stokken lol!
Uit ondervinding : Live System verkruimeld in pvakousje met wat mais en gebroken tijgertjes, wa gemalen kemp, overgoten met een sausje van CSL van CCM en wa rijstolie, een ware knaller.....
Tis ni goedkoop (9E/kg), maar de kwaliteit wijst zichzelf uit...het vertrouwen volgt vanzelf !
Steve
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 9:41 am

Op 't zicht kunt ge moeilijk een vergelijking maken hé.
Da kunt ge slechts doen vanaf ge van beide boilies de lijst van ingredienten kunt bekijken (al is de kans klein dat da zal gebeuren).

Ik heb zowel met Solar als CCM boilies al fantastische resultaten gehaald. Ik zou helemaal nie durven zeggen dat de ene beter is dan de andere.
De meeste tijd van 't jaar ben ik aan de slag met CCM, maar in de winter schakel ik altijd over naar Top Banana van Solar of Tutti Frutti freezers van Richworth. En daar zal CCM nie veel aan kunnen veranderen denk ik. Da's een vertrouwenszaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 10:08 am

Nu, ik ben naar de Bever geweest speciaal voor wat voorjaarsaas in kleine diameters (15mm en kleiner).
Maar toen ik het standje van cc moore zag, wist ik snel dat dit een veel betere keuze is dan de solars.

Bovendien is de samenstelling van de live-mix toch een beetje afwijkend met de traditionele mixen...
Als je de bol ziet, ruikt en proeft... dan merk je dit ook meteen.

Btw Tommy, Jij hebt die van jou via Alijn, dus bent tenminste zeker dat ze vers zijn...
Maar bij de bever liggen die volgens mij al 1 of 2 jaar, dat zegt ook al veel.

Maar zoals Robby zegt, vertrouwen is de belangrijkste factor... net het punt van BW z'n post.

Ik zal tot mei zeker mee het live system vissen, dan schakel ik over naar ML Active 8.
Voor het grote voerwerk de vertrouwde plukkersbollen... (nectar ice & combin caramel).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 10:18 am

Nice resultaat Steve!!

kijk ik wil geen van bijde afbreken, maar ik zie/proef een verschil tussen de 2
de Dairy Creams (smaken, vooral de nasmaak is wat chemish bitter!!) en dat proef ik niet bij de live system en als ik dat proef, zal die karper dat zeker proeven/waarnemen.

Live System V Dairy Cream IMG_0766copy

Live System V Dairy Cream IMG_0763

Live System V Dairy Cream IMG_0768copy

Live System V Dairy Cream IMG_0769

visueel zie ik gewoon dat er in de live system veel meer inzit .....
Terug naar boven Ga naar beneden
david deman

david deman


Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Woonplaats : Menen
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 11:11 am

En ik zie daar dan weer weinig verschil in eerlijk gezegd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.theboiliefactory.be
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 12:09 pm

david_deman schreef:
En ik zie daar dan weer weinig verschil in eerlijk gezegd Smile

amai jij hebt een bril nodig geloof ik Wink Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 1:36 pm

Het zou kunnen dat die van cc moore beter zijn hé,maar ik vind ook dat op het zicht het moeilijk te zeggen is.Trouwens is het toch niet aan de structuur te zien of een bol beter is of niet?!Ofwel dan?T'is niet omdat ik bv in bol A iets meer zie zitten dan in bol B dat hij daardoor meer vangt hé!!Mijn bescheiding mening toch(daarvoor niet de juist Cool )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 2:03 pm

Live System V Dairy Cream Live-System-Base-Mix_th_LRG

zijn de variatie aan de ingredienten die erin zitten dat het verschil maken (mss zie je het nu wel met de foto)

Met een basis van melkeiwitten, plataardige eiwitten, zaden, eivoer en andere goed verteerbare ingrediënten, is deze mix het hele jaar door inzetbaar. Alhoewel hij met een zacht romig aroma en een typische ondertoon afkomstig van Corn Steep Liquor Powder, opmerkelijk resultaten liet optekenen in de herfst en wintermaanden. Naast de opmerkelijke vangkracht van deze mix, zorgen een scala aan additieven zoals Lactose Concentrate B+, Enzyme Treated Yeast e.d. voor een waardig alternatief naast alle vismeel mixen. Een bijkomend en belangrijk voordeel van deze mix, is dat hij door de aanwezigheid van alle benodigde voedingstoffen en attractanten, geen bijkomende additieven nodig heeft. (bron van de info is van de CC Moore website)
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal waltenier

pascal waltenier


Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 43
Woonplaats : welle
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 2:08 pm

Blackwater schreef:
david_deman schreef:
En ik zie daar dan weer weinig verschil in eerlijk gezegd Smile

amai jij hebt een bril nodig geloof ik Wink Wink

Denk wel dak weet wat tommy bedoeld , spijtig dat we geen functie op de pc hebben voor geur en smaakoverdracht
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 2:17 pm

pascal waltenier schreef:
Blackwater schreef:
david_deman schreef:
En ik zie daar dan weer weinig verschil in eerlijk gezegd Smile

amai jij hebt een bril nodig geloof ik Wink Wink

Denk wel dak weet wat tommy bedoeld , spijtig dat we geen functie op de pc hebben voor geur en smaakoverdracht

Inderdaad zou wel super zijn!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 5:48 pm

Ik blijf erbij. Het zicht zegt niks.

En beter smaken voor ons wil nie zeggen beter smaken voor de vis hé. Ge kunt de smaakeigenschappen van ne mens toch nie vergelijken met die van ne vis hé?
Allé ja, das mijn mening zene.

Ik vind Monster Crab bijvoorbeeld nu nie echt smakelijk, maar de karpers wel blijkbaar, om maar een voorbeeld te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 6:32 pm

die chemish nasmaak van veel readys gaan ze wel smaken, veronderstel ik!!
maar ieder zijn gedacht, maar ik weet wel het één en ander wat karpers goed vinden.
kga hier niet te veel meer zeggen, maar kweet één ding dat ik 100% vertrouwe in het aas dak ga gebruiken .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimezo maa 08, 2009 6:43 pm

Ik ook zene Tommy... we zitten op 't zelfde aas hé! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimedi apr 07, 2009 3:59 pm

Ik vis tegewoordig met bijna niets anders dan ccmoore niet meer.
Hun gamma is zo uitgebreid dak mijn goesting altijd wel vind.
En ik vang gewoon vele meer sinds dak hun producten gebruik.
Maar persoonlijk vind ik de live system niet zo goed dan de rest.
Madas wrs omdak meer vertrouwen heb in ne voedselrijkeren bol.
Maar tommy de shelflives van CCM zijn niet echt readymades.
Maar ze blijven wel veel langer goed dan freezers maar niet zo lang als readymades.
Maar ik denk dat dit de kwaliteit en zeker smaak wel ten goede komt.
Zelf vis ik meestal met freezers dus ik weet er ook niet echt het fijne van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitimedi apr 07, 2009 4:30 pm

Ik gebruik al meer dan een jaar de Meteor shelf lifes. En ik kan nie echt zeggen dak er geen goeie resultaten mee haal... Wink

Eén van dees dagen bij Gunther mijn bestelling 10 en 18mm Live Systems gaan halen. Komt er maar nie van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Live System V Dairy Cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live System V Dairy Cream   Live System V Dairy Cream Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Live System V Dairy Cream
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cream flavour's
» Aqua
» Fox rapide load pva bag system....
» fox fx brolly system /nash titan brolly

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: