Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Nutrabaits

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
melvindeboer

melvindeboer

Man Aantal berichten : 73
Leeftijd : 42
Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p
Registration date : 27-03-08

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimewo maa 04, 2009 5:34 pm

He allemaal,

Wie heeft er ervaring met Nutrabaits en vooral met de Trigga ( ice) of de BFM boilles?
Vis nu met Mainline en ben er zeer over te spreken maar steeds meer vissers stappen over op Mainline bij mij in de buurt en wil weer eens een ander merk proberen.
Heb veel goede dingen `gehoord`over de Trigga (ice) range maar de BFM boilies zagen er ook zeeer crunchy uit.
Wie kan me aan wat info helpen?

Mvg Melvin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimewo maa 04, 2009 6:07 pm

Over de trigga Ice kan ik niet veel vertellen!!
Maar de BFM (big fish mix) is een super aas/mix, heb daar in het verleden super op gevangen
heb er dan ook 4 jaar mee gevist en overal steen goed mee gevangen.

BFM en Cranberry (flavour) is super en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Nutrabaits is gewoon top (vroeger toen ik ermee viste) maar ook nu nogaltijd, denk dat er hier zijn die dit ook wel zullen zeggen (al zal de nieuwe sponsor het mss niet graag horen) .......
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimewo maa 04, 2009 9:26 pm

Ik heb in 't verleden vooral veel met de originele Trigga versie gevist.

Mijn indruk was toen dat het op het ene water echt héél goe werkte, maar op een ander water dan weer helemaal nie.

Heel opmerkelijk is ook de opmerking van Ken Townley, al jaaaaaren het boegbeeld van Nutrabaits, en al eventjes een goeie kennis van mij... Hij beweert dat de Trigga shelf lifes (ready mades dus) minstens even succesvol, zoniet betere resultaten geeft dan de diepvriesversie!
En die reactie heb ik destijds nog gehoord van de bekende Nutrabaits leden die een aantal jaren geleden héél succesvol waren op KK.

Ready made versie beter dan de freezers... op zijn minst héél opmerkelijk te noemen! Shocked
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimewo maa 04, 2009 10:47 pm

Op ribiere heeft een kennis van me zeer goed geweest met de trigga

Ik heb er nooit mee gevist

Enkel weet ik dat ik op carces de fusion van mainline met een eigen mix , die me aan inkoopprijs ook wel een cen,tje kost gewoon klakkeloos naar huis gevist heb

Ik had em nog zo gekocht het vergelijk te maken

Nb carces heeft een vidange gekregen (januari 2009), dus de 30kg vissen zijn ribedebie , voor diegenen dat ik 1150km voor niets wil besparen

Zeer opmerkelijk is dat het water alle 10 jaar zeer zware vissen voortbrengt , moest de vidange eens op een andere manier gebeuren is er van cassien dat in die regio ligt mischien veel minder sprake

greetz
melvindeboer

melvindeboer

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 6:30 pm

Heb me een aantal zakken trigga en trigga ice gehaald om ze te `testen`op me wateren.
Zal zonde zijn als ik meteen 15kilo laat rollen en ze dan niet `aanslaan`op me wateren.
Alleen jammer dat de BFM mix niet in readymades te verkrijgen is maar laat deze als de watertemperatuur omhoog gaat maar rollen. lol!
Proberen kan nooit kwaad. Wink

Mvg Melvin
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 6:36 pm

De BFM is wel in ready mades verkrijgbaar hoor Melvin.

In hengelsport Bever in Willebroek heb ik ze een 8-tal jaar geleden nog gekocht.
Ge had ze in 2 versies. Met een fruitige flavour, en met zalm flavour.
melvindeboer

melvindeboer

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 6:39 pm

Oh okee dan,

Zal eens effe checken. Bij mijn hengelsportzaak nog niet tenminste.Komt goed.

Cheers,

Mvg Melvin
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 6:50 pm

Al jaren en jaren verkrijbaar die boilies.

BFM met salmon, caviar en black pepper (versie 1) en BFM fruit special (versie 2). Wink
Gast
Gast

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:19 pm

BFM - Salmon, Caviar and Black Pepper, bevat Salmon Elite, Caviar UTCS, Black Pepper Oil, Nutramino, Green Lipped Mussel Extract and Betaine HC1. (de beste combo van de 2 trouwens)

maar als je de mix koopt en zelf gaat rollen, is deze combo mega goe

Big Fish Mix
15ml Salmon Oil
15ml Nutramino
4ml Cranberry Nutrafruit
2g GLM Extract

heb hier in den tijd enorm goed mee gescored (78 vissen in één jaar van het Waes meer)
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:21 pm

Toen was 't daar nog heel gemakkelijk hé Tommy... Cool

Grapje zene makker! Wink

Veel zever daar op Waesmeer nu trouwens, maar da doet hier nu niks terzake.
melvindeboer

melvindeboer

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:22 pm

Vooral versie 1 spreekt me aan voor in de zomer en versie 2 (meer zoete smaak) meer in de winter maar ze zullen allebei ongetwijfeld goed vangen.

Mvg Melvin
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:27 pm

Ik heb met beide versies goe gevangen.
Dat was mijn periode op het fort van Bornem. Heb daar toen alle topvissen gevangen. Vooral met BFM, in combo met gesoakte hookbaits in een self made dip met Multimino (ook Nutrabaits), Scopex (Nash) en Squid en Octopus (Solar).
Gast
Gast

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:27 pm

Robby Malfliet schreef:
Toen was 't daar nog heel gemakkelijk hé Tommy... Cool

Grapje zene makker! Wink

Veel zever daar op Waesmeer nu trouwens, maar da doet hier nu niks terzake.

voor mij was het er zeker gemakelijk, ik ving op somige dagen 6 tot 10 vissen per dag, terwijl andere blankte of 1 vis vingen.
ben er dan ook door de jaloezie van ander geband (omdat ze vanalle indiane verhalen gingen vertellen over mij) dikke bull shit allemaal.
maar das het verleden he, ik heb daar 9 prachtige jaren gevist en mij daar enorm goe geamuzeert bij het vissen en heel veel gevangen!!!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 7:31 pm

Fair play mate! Wink
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 8:14 pm

Het waesmeer sta daar al 7 jaar op de wachtlijst Wink !!!!Tzal zijn voor als ik in men kist lig denk ik!!! Cool
sorry voor het off topic gaan!!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimedo maa 05, 2009 8:20 pm

Al iemand met de 3D van Nutrabaits gevist trouwens?

Die 3D werd enkele jaren geleden gebombardeerd als de grote opvolger van Trigga en Trigga Ice, maar heel veel hoor ik hier nie meer over.
Gast
Gast

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimevr maa 06, 2009 8:26 am

bart polyn schreef:
Het waesmeer sta daar al 7 jaar op de wachtlijst Wink !!!!Tzal zijn voor als ik in men kist lig denk ik!!! Cool

7 jaar al affraid affraid amai
allemaal vriendjes politic daar Bart, verwacht niet te snel een plakske!!
toen ik er viste, mocht iedereen er nog vissen (nu met die pokke wachtlijst kom je er zomaar niet meer op, wat wel jammer is)
nu ik zou er niet meer willen vissen, er is te veel veranderd ....
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimevr maa 06, 2009 9:01 am

Blackwater schreef:
bart polyn schreef:

7 jaar al affraid affraid amai
allemaal vriendjes politic daar Bart, verwacht niet te snel een plakske!!
toen ik er viste, mocht iedereen er nog vissen (nu met die pokke wachtlijst kom je er zomaar niet meer op, wat wel jammer is)
nu ik zou er niet meer willen vissen, er is te veel veranderd ....
Inderdaad Tommy 7 jaar,volgens mij zijn ze mijn gegevens kwijtgeraakt Very Happy !!!
Gast
Gast

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimevr maa 06, 2009 9:06 am

Citaat :
volgens mij zijn ze mijn gegevens kwijtgeraakt

Dat zou best kunnen dat ze ze kwijtgeraakt zijn!!! scratch scratch
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimevr maa 06, 2009 5:25 pm

Ik heb vijf jaar met de produkten van nutrabaits gevist en trigga was gewoon de top!Dat is aas waar je veel van kan voeren dat je een water lam mee legt maar voor 250euro voor 25kg mag dat wel vind ik!En inderdaad de trigga ready's zijn nog beter dan de freezers ongelooflijk maar waar! Op 3d ook veel gevangen maar geef mij dan maar de trigga's!
http://www.triggerbaits.nl
melvindeboer

melvindeboer

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitimeza maa 07, 2009 9:52 am

Heb eens effe gerekend en denk toch dat ik voor de ready-mades ga. De BFM - caviar,black pepper etc dan wel teverstaan.
Als ik al de ingredienten die in de ready-mades zitten in me freezers zou willen verwerken dan kom ik ongeveer op €190 per 15 kilo uit en zou dan alleen de black pepper oil over hebben voor de volgende lading. Terwijl als ik ready mates zou kopen ik dan ongeveer €210 kwijt zou zijn voor 15 kilo.
Vind ready mades in mijn persoonlijke situatie toch fijner omdat ik niet de tijd heb om grote voercompagnes op te zetten door me werk bij defensie en meestal instant moet aan vissen of maar max 1 a 2 dagen kan voorvoeren.
Kost iets meer maar zoals al een paar hebben gezegd, de ready mades moeten nog beter instant werken.

Mvg Melvin
Gesponsorde inhoud

Nutrabaits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nutrabaits   Nutrabaits Icon_minitime

Nutrabaits
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: