Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Funegriek ??? vr feb 27, 2009 7:31 pm
heeft iemand hier ervaring mee? heb ik al veel goeds over gehoord.zou een sterk effect hebben op de karper. nog nooit in mijn boilies gedraaid. kan je die voor stickmix of voor bij uw partickels ook gebruiken of is dat te straf?? kheb echt geen idee over dit product
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Funegriek ??? za feb 28, 2009 4:28 pm
Fenegriek ruikt naar venkel. Ik heb het ooit ns gebruikt in bollies, zeker niet slecht. Gekocht op de markt in zo'n kruidenkraam, ergens anders heb ik het nog niet gezien. Wordt dus ook niet veel gebruikt ! Ik zou het toevoegen aan je weekwater van de partikels, in een stickmix niet mee overdrijven zoals met alle kruiden. steve
Gast Gast
Onderwerp: Re: Funegriek ??? wo apr 08, 2009 3:11 pm
Ik heb hier ook eens mee gevist en was zeker geen slecht product. Ik vond het vroeger zelfs super met een peachflavourke op. Maar zoals steve al zei met kruiden gewoon niet overdrijven.
grtzzzz
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Funegriek ??? do apr 09, 2009 10:55 am
funergiek zou een natuurlijke eetlust opwekker zijn (voor de mens altans), zou dit effect op karper hebben en zal het daarom misschien de vangsten bevorderen na een voer campange? ik heb het ooit gekocht in een zak van wielco, maar heb er verder nog niet mee geëxpirimenteerd. sucses ermee.