Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 3:20 pm
Denk ja dat dit uitkomt?als hij ze in het buitenland verkoopt en hij wacht een tijdje om ze te verkopen gaat niemand dit spijtig genoeg weten..........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 3:23 pm
Dus niet verzekert , werk dan maar en kom dat dan tegen , het leven van een zelfstandige kan hard zijn ! Ze zullen wel aangeboden worden , maar waar ? Kan evengoed in Spanje zijn ! Grtzz Benny
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 3:43 pm
bart polyn schreef:
Denk ja dat dit uitkomt?als hij ze in het buitenland verkoopt en hij wacht een tijdje om ze te verkopen gaat niemand dit spijtig genoeg weten..........
Idd zal lang wachten en één per één verkopen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 4:29 pm
dit staat nt alleen bekend bij ons he?? er zitten hele speciale boten tss en zoals hij zelf zegt, er zullen genoeg berichten rond gestuurd worden! vroeg of laat loopt deze zeker tegn de lamp, als wacht em nog een jaar, en geeft ie ze een ander kleur!! is enkel een kwestie van tijd voor er ergens iemand zijne mond voorbij praat!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 4:51 pm
Heel raar dat er geen sporen van inbraak gevonden zijn. Dan wordt al rap de link gelegd naar het Security-personeel hé...
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 5:16 pm
Jip........... Als je het mij vraagt moeten die gasten zwaar gestraft worden,indien ze de daders vinden? Ik zeg altijd :als het het uwe niet is blijf er dan af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoiets moet toch uitkomen??? Als het vissers zijn toch,en indien niet dan moet men inderdaad een andere denkpiste volgen. greetz...........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 5:18 pm
Das een insight job, want tzijn niet van de minste items die gepikt zijn!!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 5:33 pm
Blackwater schreef:
Volgens mij ook. Gestolen op bestelling met hulp van binnenuit...
Aas en aasprodukten was er, ondanks het grote aantal "aasboeren", nie gestolen naar 't schijnt...
Tzal de moeite nie geweest zijn zeker...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 9:58 pm
Robby Malfliet schreef:
Blackwater schreef:
Aas en aasprodukten was er, ondanks het grote aantal "aasboeren", nie gestolen naar 't schijnt...
Tzal de moeite nie geweest zijn zeker...
HAha, men zou het zo stellen dan jah...
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. di feb 10, 2009 10:04 pm
dit kan niet anders dan het werk van een bende zijn. zo'n bende boten dat doe je niet alleen.
greets
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009. wo feb 11, 2009 11:59 am
hallo ik vond de beurs goed maar nu ook nie mega !!!
ik heb me wat rigmateriaal gekocht van rigmarole en nep mais + maden van nash!!!
ik vond de standen van nash,aqua,rigmarole en starbaits het best !!!!!