Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Bevindingen Zwolle 2009.

Ga naar beneden 
+8
david deman
Ivan De Ridder
Jimmy Mignolet
christoph segers
Giovanni Vanhooren
Kurt Glorie
Wesley Mast
Bart Debosschere
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

Bevindingen Zwolle 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimeza feb 07, 2009 7:57 pm

Jip gasten,
Voor de mensen die naar de beurs zijn geweest wat vonden jullie ervan??????????????????
Ik vond het niet veel verschillend of vorig jaar, maar het blijft wel een leuke beurs.
Hebben jullie iest gekocht???????????????????
Ik heb een bestelling geplaatst bij Sticky Baits, na positieve reacties op dit forum.
Ook nog eens goed gekeken bij aqua,man die gasten hebben schoon matriaal.
Tot slot ik vond het wel de moeite..............
greetz Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimeza feb 07, 2009 9:42 pm

Aqua MK2 met wrap, frame support en clear door (idem Bartje).
Ook nog een vierde RX (via foxie) en nog mainline-spul (syrup, dips, dumbells)

Wel veel fun gehad en toch wat bekende mensen gezien.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 9:24 am

hebben met paar man naar daar geweest en was niet echt iets nief.
voor de rest heel veel bolle bolleboeren op de beurs en bij matrix mooi spul maar wel duur vond ik.
heb alleen het boek van leon gekocht.

en voor volgendjaar zwolle ???

grts

jakke
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:31 am

Ik ben gisteren ook daar geweest , eerste keer in Zwolle , is zeker voor herhaling vatbaar !
Wat mij ook opviel is dat er heel veel bollie boeren daar waren en dat de prijzen van de bollies de pan uit swingen , 14€ voor een kilo is toch wel overdreven vind ik . Heb wat klein materiaal aangekocht en heb de beruchte piepers van Gardner mogen aanschouwen ! Fox was er natuurlijk ook , maar zij hadden hun nieuwe beepers niet bij ??? Ook de stand van de Eddy mocht er zijn , ben niet echt een fan van hem maar eerlijk is eerlijk , hij is aan een serieuze opmars bezig . Ben natuurlijk ook enkele carpsalooners tegengekomen en werkelijk droegen zij hun uithangbord van deze site cheers , denk dat de toekomst er heel goed gaat uitzien voor carpsaloon , ziet er een toffe bende uit , Tommy misschien volgend jaar een bus inlassen en er een fijne samenkomst van maken !
Grtzz
Benny
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:36 am

had ik ook al aan gedacht Benny, is mss wel iets om over na te denken (voor volgend jaar)
het doet me plezier dat de leden hun hoodie dragen Wink Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:38 am

Blackwater schreef:
had ik ook al aan gedacht Benny, is mss wel iets om over na te denken (voor volgend jaar)
het doet me plezier dat de leden hun hoodie dragen Wink Wink

Ja , en we kunnen erbij zeggen dat carpsaloon de enige site was die ik gezien heb !
Grtzz
Benny
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:45 am

nice en we zijn met zo veel he lol! lol!
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:53 am

Jip mannen...........
Da is een geflipt idee, of als we eens een half uur vroeger afspreken op een nutrale plaats.
En dan toekomen met een zwerm volk met allen onze trui aan?????????
Ieder doet dan daar zijn ding, maar we hebben een mooie entre gemaakt dacht ik.
greetz.....
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:57 am

exos schreef:
Jip mannen...........
Da is een geflipt idee, of als we eens een half uur vroeger afspreken op een nutrale plaats.
En dan toekomen met een zwerm volk met allen onze trui aan?????????
Ieder doet dan daar zijn ding, maar we hebben een mooie entre gemaakt dacht ik.
greetz.....

lol! lol! lol! cool idee .....
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 11:11 am

Samen met de rest van team EB naar zwolle afgezakt en toch een deel bekende tegengekomen en véél gezeverd Smile
Stonden idd veel aasfabrikanten (iets TE vond ik)...standen van Matrix en Aqua spraken mij persoonlijk het meeste aan.

Wat heb ik gekocht ;
- Aqua Products M3 (met " frame support " en " tension strap ")
- dvd/boek van de Sterckx (ben nu eenmaal een karper boek/dvd liefhebber Razz )
- gratis dvd van korda's "carp,tackle-tactics & tips" deel 2

Volgend jaar weer van de partij denk ik...is een welkom iets in het stil seizoen !
http://www.carpmovement.com
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimezo feb 08, 2009 11:40 am

Als eerste maal was het zeker de moeite waard maar om elk jaar te gaan?????
Enkele kleine dingen gekocht en enkele intressante contacten gelegd.
Maat van me , heeft die trakker arma dome gekocht en moet zeggen top tent.
Veel bekende gezichten en intressante dingen ontdekt maar ook veel , veel , veeel van dezelfde dingen, alleen ander kleurtje of merk.
Al bij al hebben we ons geammusseerd, maar zal volgend jaar England worden denk ik. Hoop ik alvast want dit jaar zal moeten wachten denk ik.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 10:38 am

Ik vond het weer super geslaagd. Veel bekende mensen gezien. Ook een paar in de vlucht zien voorbij komen met carpsaloon kledij, maar weet ni wie dat allemaal waren Embarassed

Twas idd weer veel hetzelfde materiaal, ma soit. Bijna niets gekocht, maar toch nog tijd te kort gekomen om overal en iedereen ff te spreken. Dit was de zoveelste keer dak geweest ben en het word met de jaren leuker. Jammer dat er niks van muddy was. Had graag een nieuw setje hangers gekocht.

grtz
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren

Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 12:32 pm

...
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 12:56 pm

Leuke beurs vond ik ,
de zondag heb ik gans de dag op de stand van thecompleatebroangler gestaan en voor het naarhuis gaan nog gauw de aqua m3 aangeschaft jocolor
http://www.thecompleatebroangler.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 4:33 pm

ENORM veel boilieboeren, TE veel naar mijn gedacht, aan deze heb ik dan ook gn aandacht gegeven omda ze er al staan te pronken met hun schoonste, zwaarste vissen... wat dan ook opviel was hoe eenvoudig de stand van CCM in elkaar zat, topproducten hoeven deze reclame dan ook niet!
@ Ivan was aangenaam kennis maken!

grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 6:54 pm

Inderdaad, leuke dag achter de rug. Aangename beurs met inderdaad een overdaad aan aasfirma's met uit de pan swingende prijzen...
Hier een Penn Sargus 7000 reeks aangekocht voor de meerval. Ben aangenaam verrast van deze molen, zal zich zeker thuis gaan voelen in de karper wereld. En een beetje klein spul.

Jammer toch dat de beurs overschaduwd word door de diefstal op vrijdag... er was toch best veel ontvreemd!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 7:04 pm

er is nogtans een bewakings firma aanwezig daar in de halle (ook nachtwaker).
maar deze firmas zijn verzekerd voor diefstal, dus die liggen daar niet wakker van!!
wel niet leuk voor de organizatie zelf natuurlijk .....
Jimmy Mignolet

Jimmy Mignolet

Man Aantal berichten : 108
Leeftijd : 50
Hobby’s : Carp Fishing & PC
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 7:25 pm

ben er dit jaar spijtig genoeg niet geraakt.
had wel wa nieuwe dingen willen zien en evt nog wat kleine aankopen willen doen.
maar m'n dochterje was ziek met bijna 40° koorts dus bleef ik maar thuis. volgend jaar hopelijk wel van de partij.
http://www.Jimesons.be
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimema feb 09, 2009 10:19 pm

Blackwater schreef:

maar deze firmas zijn verzekerd voor diefstal, dus die liggen daar niet wakker van!!

Heb vernomen dat niet alle gedupeerden verzekerd waren tegen diefstal... Neutral

Grtz

Ivan
http://www.ccmoore.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimedi feb 10, 2009 6:37 am

Ivan De Ridder schreef:
Blackwater schreef:

Heb vernomen dat niet alle gedupeerden verzekerd waren tegen diefstal... Neutral

Grtz

Ivan

Shit das wel heel dom he scratch scratch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimedi feb 10, 2009 9:30 am

Inderdaad. Schrijver was verzekerd, maar sommige hengelsportzaken niet. Vermoed ook niet dat de ksn verzekerd zal geweest zijn. Het enige wat men kon stelen op die stand hebben ze dan nog meegenomen ook. Hoorde van sommige mensen zeggen dat iedereen gewoon in en uit kon lopen tijdens het opstellen. 0,0 controle werd er uitgevoerd. Voor zo'n grote beurs zou dat niet mogen natuurlijk. Blijkbaar word er elk jaar gestolen, maar dit jaar was het wel enorm.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimedi feb 10, 2009 12:46 pm

Nja, nu het eens flink is misgelopen zullen ze er wel harder op gaan toezien zekers het komende jaar.
Het is echt jammer dat zulke taferelen moeten gebeuren...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimedi feb 10, 2009 1:15 pm

Blijkbaar doet bij iedereen de verzekering moeilijk omdat het gebouw zomaar voor iedereen toegankelijk was. Iedereen zal dus hoogstwaarschijnlijk zelf voor de kosten moeten opdraaien. Rampzalig voor sommige hengelsportzaken lijkt me zo.
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimedi feb 10, 2009 1:17 pm

Geachte lezers,
Jongstleden Vrijdag avond/nacht is er voor duizenden euro,s ontvreemd bij verschillende standhouders op CARP 2009.
Bij ons op de stand zijn in totaal 13 boten verdwenen met een gezamenlijke verkoopwaarde van € 29871,-.
Het gaat hier om 2 JP I boten, 10 BT V boten, en één Baitliner.
Het merendeel van deze boten waren uitgerust met alle mogelijke opties en zelfs een aantal special design modellen.
U begrijpt dat hier niet tegen te werken valt, temeer omdat het i.v.m. de ontbrekende braaksporen verzekeringstechnisch niet wordt gedekt.
Ik zal dan ook geen mogelijkheid onbenut laten om deze boten weer in mijn bescheiden scheepswerfje te laten doen terugkeren.
We zullen dan ook diegene die met de gouden tip komt, waardoor we onze handel weer boven water krijgen, belonen met een voerboot inclusief alle denkbare opties.
Ik ben niet in de omstandigheid om iedere dag het board te bezoeken, en vraag U hierbij reacties te sturen naar mijn E-mail adres (info@schrijvermodelbouw.nl), uiteraard worden deze met 100% discretie behandeld.
Verder wil ik ook namens mijn twee mede verkopers onze excuses aanbieden voor de nogal chaotische start van CARP 2009 op de Zaterdag morgen i.v.m. politie onderzoek en dergelijke, waardoor we wellicht sommige klanten niet op de juiste wijze te woord hebben kunnen staan.

Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,

Tonny Schrijver

(bron: carpboard.nl)

Zo erg zeg, moet een ramp zijn, voor 29871€ gestolen Evil or Very Mad
http://www.theboiliefactory.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitimedi feb 10, 2009 3:13 pm

welkne (sorry voor het woord) mongool doet er da nu? hoogstwaarschijnlijk is hij er toch de laatste eigenaar van!!
vroeg of laat komt da toch uit zo'n buit...

grtz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bevindingen Zwolle 2009.   Bevindingen Zwolle 2009. Icon_minitime

Bevindingen Zwolle 2009.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwolle 2011
» Zwolle carp 2012
» Korda Sinkers
» Zwolle 6-7 februari
» Free spirit 2011 Zwolle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum