Aantal berichten : 50 Leeftijd : 45 Woonplaats : harelbeke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 21-04-08
Onderwerp: pont-audemer za feb 07, 2009 3:43 pm
heb enkele jaren terug naar dit staatwater geweest, pont-audemer mijn eerste frankrijk trip en raad et zeker en vast aan, mag ook genacht worden maar denk nie et ganse jaar door enjoy
da was op een schiereiland op de vijver waar we het eerst zaten
dat wa gans onze linkse kant vanaf et schiereiland nu de rechtse kant, let ook even op al et wier.
beter eerst even goed peilen daar zou ik zeggen hihidas al nie dicht bij de kant da mijn maat staat en dan et grote water waar we naar verkast zijn voor de laatste 3 dagen.
en de avonden zijn altijd zalig
zou zeggen inpakken en wegwezen
grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: pont-audemer za feb 07, 2009 4:20 pm
zien er toffe waters uit heb je daar ook iets gevangen???
Jurgen Egoego
Aantal berichten : 50 Leeftijd : 45 Woonplaats : harelbeke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 21-04-08
Onderwerp: Re: pont-audemer za feb 07, 2009 11:32 pm
Blackwater schreef:
zien er toffe waters uit heb je daar ook iets gevangen???
ja we hadden er geloof ik 34 met 2 man de gewichten viellen wat tegen , enkel een 12 en 14kg voor de rest al tussen de 5 en 8 kg maar weet da er op elk water wel een paar 15kg + zwemmen al is dit al 4jaar geleden dus weet ik niet in hoeverre de vissen er groeien , maar ge ebt allessins keuze genoeg om er uw slag te slaan als ge via google earth naar pt-audemer vliegt kund ge schoon zien oeveel vijvers er zijn grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: pont-audemer zo feb 08, 2009 9:15 am
Ben idd is gaan vliegen met google earth, en tis idd intresant daar zien er leuke waters uit!!