Onderwerp: Textured Camo Coating Powder za jan 24, 2009 12:16 pm
Wel eens met het probleem gezeten, dat je lood niet de kleur heeft die je wenst??
wel dan is de como coating powder de oplossing De gemakkelijke manier om uw eigen camo aan te passen, aan gelijk welk bodem (en niet-toxisch). Crieërd een steenharde en duurzame, zand-geweven matte deklaag voor ultieme camouflage!
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder za jan 24, 2009 4:09 pm
Das goeie info, zal ik eens proberen want heb nog steeds geen goeie coating gevonden om m'n zelfgegoten loden te coaten...
Grtzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder za jan 24, 2009 6:13 pm
afgewerkte loden, zien er wel goed uit!! heb het zelf nog niet geprobeerd (geen oven) maar heb wel het spul in huis. de zand kleur (spreekt mij enorm aan) heel geschikt om op gravel/grind te vissen ....
welke vormen giet jij Jeffrey???
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder za jan 24, 2009 8:10 pm
Ook te gebruiken om de glans van bvb haken te camoufleren?
Ik durf het denken!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder ma jan 26, 2009 5:50 pm
Zou wel handig zijn om de blinkende haken te camoufleren, wel een nadeel, als je een haak zal verwarmen, en dit is wel nodig om dit spul te gebruiken, kan het zijn dat hij brozer zal worden, dus makkelijker kan breken.Verwarmen kan ook de haak sneller stomp maken, net zoals messen, een kok zal bv weinig zijn messen wassen in zeer heet water...heb ik toch nog gehoord van een kok... Is maar een gedachte natuurlijk...
Grtzzzzzzzzzz
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder ma jan 26, 2009 5:57 pm
Zors,
Ja , daar had ik nog niet aan gedacht. Mss toch niet zo'n goed idee...
Grtz
Ivan
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder ma jan 26, 2009 6:14 pm
@ Tommy Had uw vraag niet zien staan...
Ik giet verschillende vormen hoor, heb mallen liggen voor Grippa's, Long distance loden, Square loden... [img][/img]
Loden zijn hier nog niet afgewerkt, deze zijn pas gegoten...
De vierkante gebruik ik nog het liefst.
Grtzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder ma jan 26, 2009 7:09 pm
Square loden intresant makker gebruik ik heel veel ......
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder ma jan 26, 2009 7:59 pm
Zal er eens een homp meebrengen als we elkaar nog eens treffen maat...
Grtzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder di jan 27, 2009 6:32 am
thanks ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder wo jan 28, 2009 10:46 am
Hoe werkt dat dan om dat poeder rond je lood te doen ? Iemand een idee ? Zat namelijk eraan te denken om gewoon lood te kopen en ze zelfs te camoufleren !
Mvg waldo
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder wo jan 28, 2009 10:58 am
Vroeger heb ik ook nog van die poederkes gehad. Ge moest dan eerst uw lood opwarmen en als het heet was door de poeder rollen of het erover strooien, en dan smelte dat poeder erin en werd een gladde coating. Ik weet nie of dit op dezelfde manier werkt maar ik veronderstel van wel.
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder do jan 29, 2009 6:06 pm
Zou idd ook op die manier werken, zoals alle coatings eigenlijk....
Grtzzzzzzzzzz
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Textured Camo Coating Powder do jan 29, 2009 8:46 pm
dit kan mss leuk zijn voor sommige handige harry's