Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma maa 09, 2009 2:32 pm
Citaat :
(heb eigenlijk nu zelfs spijt dat ik ze niet gekocht heb)
Ben je kunt ze altijd bestellen bij http://www.johnsonrosstackle.co.uk/ en die beurs is idd een leuke beurs (mss een goed idee om met enkele mensen van het forum, tot daar te gaan volgend jaar) ik ben er vorig jaar ook geweest en vond het een super dagje uit!! en was van zin om de om de 2 jaar te doen (dus volgend jaar ga ik zeker gaan) .....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma maa 09, 2009 6:23 pm
De Matrix producten zijn ondertussen al verkrijgbaar in een tiental winkels in Nederland ook. En heb vandeweek gehoord dat de Siervogel in Turnhout binnekort waarschijnlijk ook Matrix gaat verdelen.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di maa 17, 2009 9:34 am
Jip gasten, Heb me net een aantal spullen besteld bij de MATRIX-mannen via tommy,thanks voor de boodschap. Besteelling is als volgt: Multi-blok + Roller systeem Chains Ball-clip Dinky-heads:clear Sweeper-arms Bankstiks: 12" en 16" + 2 bankstick stabiliser in de dikke uitvoering Ben in blijde verwachting, laat maar komen die handel. Ga mij dan nog 2 bankstiks bestellen en de cross-bars.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma maa 30, 2009 6:38 am
Denk da ze mij vergeten zijn bij Matrix, heb nog niets binnen van mijn bestelling Tis nu toch al bijna 2 weken en nog niets , ben ongeduldig weet het maar met kindjes en nieuw speelgoed...
Bart Debosschere
Jipse gasten,... Vandaag mijn bestelling thuis gekregen van matrix, tis verdomme mooi matriaal. Heb wel vergeten de multi-blok te bestellen, ze zijn al gepost en ben deze ook binnenkort verwachtend. Had ze graag mee genomen op mijn 4 daagse vistrip beginnend van woensdag. Maar zal mijn oude hangers meenemen. In ieder geval, mooi en leuk matriaal en met dank aan Tommy die mijn bestelling heeft geregeld. Thank mate.... Voor de twijfelaars : zeker doen .... Greetz
Ook mijn materiaal is deze week toegekomen, zeer snel thuis geleverd. Deluxe hot head hangers, +de dinky head bodies en extra gewichtjes. Alle bodies in de blauwe versie. Ere wie ere toekomt, Tommy bedankt voor het regelen van mijn bestelling, overmaken van de betaling en de info via pm. Grtz Antonie
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di mei 12, 2009 5:06 pm
met veel plezier gedaan Antonie, geniet ervan
vandaag men nieuwe bestelling binnen gekregen The Cross bar (heel handig) geen rod pod meer vandoen, met dees 2
en erbij de ROCK SOLID SNAG BARS (2 rods) super stabiel en vakmanschap (oersterk).
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma jun 22, 2009 2:16 pm
mijn cheeky monkey´s zijn net thuis geleverd ze zien der supercool uit!!!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma jun 22, 2009 2:31 pm
heb me niet kunnen houden vandaag en ook nog iets bij besteld bij matrix
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma jun 22, 2009 4:36 pm
Blackwater schreef:
heb me niet kunnen houden vandaag en ook nog iets bij besteld bij matrix
Watte ??
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma jun 22, 2009 4:38 pm
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd do aug 13, 2009 9:09 pm
Jip gasten ,......... Ben wat aan het opkuisen in mijn gerief. Heb hier een nieuw set Matrix rock solid banksticks en buzzbars liggen, heb er nog niet mee gevist. Indien er mensen zijn die verdere info willen pm-en a.u.b. Greetz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
mijn cheeky monkey´s zijn net thuis geleverd ze zien der supercool uit!!!!!
hoe zijn ze eigenlijk want ben ook zinnens deze te bestellen ?
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd do feb 17, 2011 9:24 am
ben niet zeker maar deze hebben ze ook bij de poorter ...?? en omdat er nu weer zo een gedoe is om de van JAG, zet ik matrix ook nog maar is on top ... ook heel goed grief als ge het mij vraagt ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd do feb 17, 2011 12:07 pm
Welk gedoe?
Maar inderdaad, Matrix is ook degelijk spul, en betaalbaarder ook. Heb verschillende Matrix bars en sticks gehad en was er heel content van. Oerdegelijk maar het weegt als lood hé.