Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di jun 17, 2008 2:21 pm
Ik zit daar niet mee in hoor zenne, en bij Matrix ook niet!! Anthony zij net in zen email, let the orders come dus voor hen is het goed voor de £££££££££
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di jun 17, 2008 2:22 pm
Blackwater schreef:
Ik zit daar niet mee in hoor zenne, en bij Matrix ook niet!! Anthony zij net in zen email, let the orders come dus voor hen is het goed voor de £££££££££
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di jun 17, 2008 2:25 pm
Dus mensen als er zijn die intresse hebben, tis de moment (ik bestel vandaag of morgen) men grief!!
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di jun 17, 2008 4:47 pm
Blackwater schreef:
Dus mensen als er zijn die intresse hebben, tis de moment (ik bestel vandaag of morgen) men grief!!
Bestel je voor mij drie heads bij Tommy? Rood / geel / groen ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di jun 17, 2008 4:50 pm
Ok mate is genoteerd
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd di jun 17, 2008 7:17 pm
Kun je voor mij de extra gewichtjes bijbestellen aub.
Mvg Kurt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd do jun 19, 2008 9:31 am
De Betaling is just de deur uit, Kurt, Tom en Stephan jullie kunnen eind volgende week of begin de volgende je bestelling verwachten ......
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd do jun 19, 2008 9:47 am
Blackwater schreef:
De Betaling is just de deur uit, Kurt, Tom en Stephan jullie kunnen eind volgende week of begin de volgende je bestelling verwachten ......
Perfect Tommy, thx
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd do jun 19, 2008 3:21 pm
Den deze is nog steeds aant w8en op zenne UK shit ben is benwd! Hopelijk morgen (vrijdag)
greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd do jun 19, 2008 8:27 pm
Matrix is geen 24u service makker!!!
"Hi Tommy I am sending the 3 x Blue deluxe hot heads to Wesely today, he should get them in a few days"
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd vr jun 20, 2008 9:34 am
Blackwater schreef:
Matrix is geen 24u service makker!!!
"Hi Tommy I am sending the 3 x Blue deluxe hot heads to Wesely today, he should get them in a few days"
Was wederom ni slecht bedoeld zenne maatje,is geen probleem Dan zal het dit weekend free lining worden (mk2 swingers zijn al verkocht)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd vr jun 20, 2008 9:43 am
Tja maat, ik kan er ook niet veel aan doen zenne! Zij sturen de spullen op (zodra ze het geld hebben) en dat duurt soms even .. Sorry he
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd vr jun 20, 2008 10:16 am
Blackwater schreef:
Tja maat, ik kan er ook niet veel aan doen zenne! Zij sturen de spullen op (zodra ze het geld hebben) en dat duurt soms even .. Sorry he
Tis in orde,postbode heeft ze bij en is z'n ronde nog aant doen,mag ze gaan ophalen opt postkantoor tegen sluitingstijd... Stak een papiertje in de brievenbus.
greetz Wes (lange)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd vr jun 20, 2008 10:22 am
Nice, das wel heel snel!! Anthony stuurde gisteren, een mail dat hij ze gepost had (en je hebt ze nu al) Halleluja!
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd vr jun 20, 2008 10:30 am
Blackwater schreef:
Nice, das wel heel snel!! Anthony stuurde gisteren, een mail dat hij ze gepost had (en je hebt ze nu al) Halleluja!
ahh,hij heeft ze gisteren pas opgestuurd !? d8 dinsdag al ofzo,damn...da's wel héél snel idd Zoveel te beter é,bedank hem maar in mijn naam
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd vr jun 20, 2008 10:32 am
Ach wat maakt het uit, je hebt ze deze avond (voor het vissen)
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd vr jun 20, 2008 10:35 am
Blackwater schreef:
Ach wat maakt het uit, je hebt ze deze avond (voor het vissen)
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd za jun 21, 2008 12:04 pm
Naar het postkantoor geweest,het waren de Matrix rock solid banksticks die al waren toegekomen !! na amper 1 dag,snelle service ginder zenne... Zien der sexy uit moet ik zeggen
Wss in de loop van volgende week m'n hangers,nu dus ff ne maat z'n swingers lenen voor komend weekend.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd za jun 21, 2008 3:04 pm
Ze zijn idd enorm sexy
Tom Daelemans
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma jun 30, 2008 8:16 am
Nu enkele weken verder ben ik toch wel nog steeds uitermate tevreden over deze hangers hoor!! Ik zou ze al ni meer kunnen missen
alsook de nieuwe CROSSBARS enorm simpel idee om van goal post setup een stabile rodpod te maken door gebruik van deze crossbars .....
Tzal wel zijn!! Volgende week terug eerste nachtje vissen en ze gebruiken se :-)
Grt
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma maa 09, 2009 10:48 am
Dit weekend op de Carpin'on beurs in de UK de stand van MATRIX gezien en moet toegeven zowel de heavy duty banksticks, als de crossbars om van een goalpost setup een rodpod te maken, als de verschillende waker/swinger/springer systemen zien er SUPER strak en OERDEGELIJK uit.
Geen overbodige vijsjes en andere onnnodige toeters ... gewoonweg SUPERspul .... 2 maten die mee waren hebben 3 hangertjes gekocht met kettingkjes en extra gewichtjes twee per hangertje en dit voor de prijs van € 44,00 per volledig setje ... geen geld voor die kwaliteit en die looks.
Mocht ik behoefte gehad hebben aan nieuwe swingers/springers ... ik had ze ook gekocht (heb eigenlijk nu zelfs spijt dat ik ze niet gekocht heb)
Heb me dan maar een Free Spirit landingsnet "E" serie 46" aangekoct voor £89 of omgereked approx € 100,00 ... mooi afgewerkt en degelijk materiaal dat van Free Spirit.
Kortom Carpin'on is kleiner dan Zwolle maar verdomme veel en veel intressanter en dan spreek ik nog niet over de gelaarzde volschubs die er rond zwommen ... grrrr ... tijgers ....
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Matrix Innovations Ltd ma maa 09, 2009 2:13 pm
Ben van de Linde schreef:
Kortom Carpin'on is kleiner dan Zwolle maar verdomme veel en veel intressanter en dan spreek ik nog niet over de gelaarzde volschubs die er rond zwommen ... grrrr ... tijgers ....
Grrrr... volgend jaar toch ook eens afzakken naar daar!