Onderwerp: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 10:01 am
Had graag jullie raad gehad ! Zou mij een oval willen kopen , maar moet een beetje betaalbaar blijven ! Wel moet het prijs kwaliteit goed zijn he !!! Laat maar komen !
Mvg waldo
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 11:50 am
Heb zelf een fox waldo en niet echt tevreden van zou zeggen koop je een aqua betaal je iets meer maar ga je zeker tevreden van zijn en jaren mee kunnen vissen
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 12:31 pm
Dat ligt eraan waarvoor je hem gaat gebruiken?? Indien je er enkel in de zomer een nachtje gaat doen en hier en daar een dagsessie in de regen dan kan ik je deze van elite aanbevelen. Staat snel, waterdicht, wordt geleverd met grondzeil en aanritsbare flap zodat je een plu/bivvy hebt! 129 euro betaald.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 12:43 pm
Spro "Romana" (+- 100 euro)
60' oval Trakker (+- 150 euro)
Free Spirit "the green house"
Nash "oval extreme"
greetz Wes (De Lange)
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 1:17 pm
foxken schreef:
Heb zelf een fox waldo en niet echt tevreden van zou zeggen koop je een aqua betaal je iets meer maar ga je zeker tevreden van zijn en jaren mee kunnen vissen
Aqua doen geen ovals niet meer
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 1:46 pm
Blackwater schreef:
foxken schreef:
Aqua doen geen ovals niet meer
Idd...zijn dermee gestopt,had er al achter geinformeerd. Snappen wie snappen kan
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 2:15 pm
die ovals gaan er op den duur toch allemaal vantussen!!
je bent dan beter met zoiet als De Aqua Lite (weegt minder dan een oval, met zen 3.5kg) en staat op een wip recht .... (kost wel rond de €300)
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 2:53 pm
voor kortere sessies heb ik de jrc defender brolly, zeer te vreden over, staat snel recht, neemt nt veel plaats in, grondzeil, heeft me 80 euro gekost en tot nu toe nog steeds waterdicht
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 3:28 pm
heb de nash ovall en moet eerlijk toegeven dat deze nieuwe versie van slechtere kwaliteit is dan deze van 10 jaar geleden. een maat van mij heeft de nash ovall extreme en vind het de moeite niet met die 2 kleine flapjes er bij (is een stukje duurder dan de gewone ovall)
al bij al heeft deze plu al wat stormpjes overwonnen maar ik moet wel regelmatig de plu behandelen tegen doorlekken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! ma dec 29, 2008 6:32 pm
Heb die van JRC (oval) in gedachten ! Weet niet of er iemand is die er ervaring mee heeft ? Aan degene die al gereageerd hebben allemaal bedankt he !
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di dec 30, 2008 4:48 pm
nu wil het luken (we waren er gisteren nog over bezig) maar nu krijg ik net, een email binnen van Aqua (had gisteren geinformeerd over de oval) die niet langer in hun gamma zat!! En Andy van bij Aqua kon me bevestigen dat er begin 2009 een nieuwe brolly op de markt komt.
in de lijn van het oude model (hier te zien op foto)
Wesley Mast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di dec 30, 2008 7:32 pm
Had er ook iets van opgevangen via Anthony (Johnson Ross tackle) dat Aqua met een nwe 'oval' op de markt zou komen,maar was nog niets concreets. Dus nog ff afw8en... Moet volgend jaar zowiezo een 60' oval hebben voor mijn kortere sessies (en voorkeur gaat uit naar de UK goodies )
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! wo dec 31, 2008 2:00 pm
De JRC oval is een mooie aanrader, degelijk spul. Zeker prijs/kwaliteit.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 10:16 am
Ik heb mijnen ouwe Nash Oval met side wings al ruim 10 jaar, en die gaat nog altijd goe mee. Ben nie zeker of ge ze nog wel kunt krijgen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 11:01 am
10 jaar oud, das de rede waarom je hem nog hebt (de shit die ze tegenwordig) op de markt gooien is van mindere kwaliteid ze!! ik heb ook een jaar of 8 een titan gehad, en ook nooit probs mee gehad tot het laatste jaar, dan begon hij ineens te lekken als een zeef blijkbaar te veel gebruikt (use and abuse).
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 11:15 am
100% gelijk Tommy.
Het materiaal dat pakweg een jaar of 10 geleden gemaakt werd is stukken beter dan nu! Vroeger hoorde je nooit iemand klagen over een Nash titan of een Hutchy dome. Maar de versies van de laatste paar jaren das een ander paar mouwen!
Ik heb op gebied van mijn tent op veilig gespeeld, en heb wa ponden extra neergeteld voor een Trakker Armadillo enkele jaren geleden. Geen brol uit Taiwan of Korea voor mij.
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 11:38 am
Citaat :
Ik heb op gebied van mijn tent op veilig gespeeld, en heb wa ponden extra neergeteld voor een Trakker Armadillo enkele jaren geleden. Geen brol uit Taiwan of Korea voor mij.
ik heb dat ook gedaan maar bij mij ist Aqua geworden
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 11:41 am
Zoveel geld heb ik nu ook weer nie zene Tommy...
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 11:52 am
ik vind €500 nu niet ect veel voor zo een bivvy
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 11:54 am
Nee da valt inderdaad nog mee, zeker voor nen Aqua! Ik denk dat ik voor mijnen Trakker 400eu betaald heb, maar da was wel met heavy duty grondzeil en extended winter skin inbegrepen. Ook gene slechten deal vind ik.
Gast Gast
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 1:06 pm
nee zeker geen slechte deal, ik heb er ook een heavy duty grondzeil bij en het frame suport system+ verzendings kosten (uit nederland)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: oval paraplu ! di jan 06, 2009 1:32 pm
Support system heb ik ook. Da kreeg ik er toen gratis bij. In 't begin gebruikte ik da nie (lui als ik ben ). Maar ik vis graag met de voorkant van de tent volledig open, dus was ik op den duur wel verplicht om het support system te gebruiken.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: oval paraplu ! do mei 27, 2010 7:28 pm