Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: gemalen tijgernoten ma okt 13, 2008 6:00 pm
hey,
maken jullie der soms gebruik van?Zo ja,hoe te werk? zelfde methode als normale tijgers en na het koken gewoon nog crushen?
Hoe voeren jullie dit et beste?
Dank!
grtn
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 8:23 am
kleen schreef:
hey,
maken jullie der soms gebruik van?Zo ja,hoe te werk? zelfde methode als normale tijgers en na het koken gewoon nog crushen?
Hoe voeren jullie dit et beste?
Dank!
grtn
awel,ik gebruik da altijd,ik doe da in mijn voedermix,tesamen met awa geroosterd gemalen kemp,pellets ,kemp,tonijn,en exct..en da voer ik met de spod/bootje........kheb geen tijd(lees:kben te tam )om da gemalen toestanden zelf'te maken'..kga da gaan halen in ne zak van 5 kg,is wel redelijk kostelijk,maar kdoe daar toch lang mee,hier bij tbf in ninove,haal ik da...(prijs staat op hunne site) grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 8:27 am
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 9:05 am
Wanneer ik met tijgers vis gaat er ook altijd een deeltje gemalen noot het water in. De manier waarop het ik van ne grote meneer, maar is toch poepsimpel. Neem een handje tijgers; Leg ze in het midden van een handdoek; Plooi de handdoek dicht (smijt m zeker niet in de ring) tot je een bolletje vol met lekkers hebt. Neem een hamer; En slagen maar. Dit kan even makkelijk aan de waterkant zelf, maar zie dat je uwe vis nie afschrikt.
Gast Gast
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 10:37 am
Ik vraag me eigenlijk af waarom het altijd zo moeilijk moet zijn tijgers malen??? waarom niet gewoon een zakske kopen (klaar voor gebruik) veel minder geklooi en het werkt perfect ......
Gast Gast
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 3:13 pm
Blackwater schreef:
Ik vraag me eigenlijk af waarom het altijd zo moeilijk moet zijn tijgers malen??? waarom niet gewoon een zakske kopen (klaar voor gebruik) veel minder geklooi en het werkt perfect ......
Das veel duurder eh Tommy. En zoveel werk is het ok ni ze mej nen hamer.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 3:14 pm
Zo denk ik er ook over!!En hoe snel is zo een zakje niet op als je een beetje vist!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 3:16 pm
Tja tis duurder dat weet ik best maar ik begrijp nie waarom al die moeite, als ge het in een zakske kunt kopen. met zo ne zak doe ik een jaar, dus qua prijs valt da dan wel mee he
maar kvind €5 voor ne kilo niet echt veel
maar ieder zen manier natuurlijk he .......
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 5:13 pm
Zo fijn gemalen gebruik ik die meestal in een mix om bollen mee te draaien, dan opteer ik ook om die aan te kopen, is wat te tijdrovend om er voldoende te malen...
Wil ik er gebruiken om mijn haakaas wat ondersteuning te geven, dan gebruik ik een handig keukenhulpje...
Het is bijlange zo fijn niet gemalen, maar zo zal een karper het eerder aantreffen in het water...als een andere karper het al "uitgescheten" heeft! Een karper kan tijgernoten niet verteren, maar dat wisten jullie wel al hé...
Is zeer handig om bij te voeren met behulp van een voerboot... Ik gebruik dit hulpje ook om boilies en andere aasjes te hakken... Grtzzzzzzzzzz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 6:29 pm
Awel Zors,..ik gebruik hetzelfde "keukenhulpje" als u en werkt perfect !
(gebruik dit ook voor de boillies btw)
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten di okt 14, 2008 8:39 pm
@ wesley en zors : waar vind ge zo een maler ? ben er momenteel achter aant zoeken ma ik vind da ni :s alvast merci
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten wo okt 15, 2008 4:19 pm
kristof schreef:
@ wesley en zors : waar vind ge zo een maler ? ben er momenteel achter aant zoeken ma ik vind da ni :s alvast merci
Ik heb de mijne van den Hema (wijnegem shoppingcenter)... Als het mij goe voorstaat een dikke 5-10 euro.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten wo okt 15, 2008 4:20 pm
In elke winkel waar ze keukenatributen hebben zal je wel zoiets vinden hoor, ik heb het mijn gekocht in een doe-het-zelf zaak waar ze een keukenafdeling hebben...
Grtzzzzzzzzzzzzz
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten wo okt 15, 2008 5:54 pm
thx e gasten!!
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten wo okt 15, 2008 7:21 pm
owkeej ! merci e gaste !
Wesley Mast
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten wo nov 26, 2008 6:42 pm
Graag gedaan collega's !
Gast Gast
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten za dec 06, 2008 4:44 pm
Ik gebruik ook soms wat tijgernooten, hier een paar fotos, zegt meer dan woorden.
JEP !
Wesley Mast
Onderwerp: Re: gemalen tijgernoten za dec 06, 2008 7:25 pm