Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT

Ga naar beneden 
+2
Kurt Glorie
Dennis de Wilde
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 15, 2008 2:13 pm

goed gelezen,tommy
freesers zijn toegelaten,en zoals ge zegt zal er druk worden
een 2 de maison de lac bleu zij daar maar zeker van
alleen al de nieuwe naam zegt genoeg,wat het zal worden in de toekomst
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 15, 2008 2:21 pm

Gigantica, het bekt wel mooi vind ik.

Denk dat het in de toekomst, maison zal overstijgen!!
en daar hoor ik veel negatieve berichten over (qua service, niet vriendelijk etz etz).
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 15, 2008 2:25 pm

Klopt freezers zijn toegelaten en je kan er desnoods van Mainline ook nog kopen daar. Particels had ik mss verkeerd begrepen. Staat dat ze dit zelfs aanmoedigen omdat het een goed dieet is voor de karper. Dus je mag er mee vissen zolang ze maar bij hun zijn klaargemaakt. Dus vermoed dat je ze zelf wel mag meebrengen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 15, 2008 2:35 pm

op gebiet van die particels, vind ik dat geen slechte zaak!!
want niet iedereen (weet hoe ze moeten klaargemaakt worden) mat alle gevolgen vandien.
is allemaal in het belang van het wel zijn van de vis, en dat kan ik alleen maar goedkeuren.
en als er veel met particels gevist word, zal er ook veel vis op gevangen worden
en dan heeft iedereen ookeven veel kans op vis, en das de bedoeling dat de klanten terug komen .....
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 15, 2008 3:17 pm

die mensen weten waar ze mee bezig zijn en dat vind ik vree positief!!! Van de freezers en partikels vind ik ook goed want met readymades breng je de vissen alleen maar schade toe en als partikels niet goed bereid zijn komt er misére van en dat kan gewoonweg niet! Het enige waar ik vraagtekens bij heb zal hun prijs zijn als er zoveel stekken minder zijn maar betaal toch liever wat meer als ik meer ruimte heb om te vissen anders kan je even goed gaan forellen!
http://www.triggerbaits.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 15, 2008 3:21 pm

Ja de prijs, maar mss valt het nog wel mee (wie zal het zeggen)
Ze weten perfect hoe je best een water beheerd, en dat komt de vis ten goede!!
en dat kun je alt karpervriend alleen maar toejuigen cheers cheers

maar ik vrees dat het lotje treken zal worden om er te kunnen vissen in de toekomst.
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 15, 2008 4:54 pm

Goed om te horen dat de meningen over het algemeen positief zijn. Dan geeft aan dat de prijs inderdaad zal stijgen, maar niet enorm.
Let inderdaad maar op waar het water over zeg 5 jaar zal zijn. Ik voorspel ook een topwater, zo niet hèt topwater in Frankrijk. De Korda boys weten zeer zeker wat ze doen, geloof me. Ik zal volgend jaar zeker een keertje langsgaan.
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 6:40 pm

zijn terug van een weeksken visken op st-christophe.....
nen dikke blank!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
zelf genen bliep gehad, No No
enige troost was ,daknie aleen was No
we waren in totaal met 7 of 8 vissers,in totaal 3 vissen (door 2 vissers)op een ganse week...
was echt kut Evil or Very Mad
maja,da weetge op voorhand,is een zwaar dresuurwater Suspect ,dus blanken is geen surprise...vissen totaal geen zin in azen,over'fedded' naar mijn gedacht...werkelijk alles geprobeerd,maar geen 'avans'
wel goeien bailif...
twater zelf viel klein uit,volgens mij.....,zal in de toekomst naar tschijnt beter worden,mindere stekken...
grtzzzz..
http://www.multicatch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 7:15 pm

Das pech hebben Pascal, volgende keer meer chance he ...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT   SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitime

SAINT CHRISTOPHE IS VERKOCHT
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» little Christophe
» Rainbow Lake verkocht?
» waesmeer temse verkocht?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-
Ga naar: