Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

kikkererwten...

Ga naar beneden 
+2
Dario Beerten
Gregory Depoutre
6 plaatsers
AuteurBericht
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 1:39 pm

hey,

voor mijn volgende france sessie wil ik gaan vissen met onder meer kikkererwten.
Heb dit nog nooit gedaan en daarmee had ik graag van jullie eventuele reacties(pro - contra)
verkregen,waarvoor dank!

De betere rig,hoe lang weken,...

als er nog zo van die boonachtige dingen zijn die kunnen "kraken" op een moeilijk water,just letme,us know!

Groeten!

greg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 2:17 pm

kikkererwten, zijn zowat de minste in de rij van particels vind ik persoonlijk!!
veel te vlug zuur!! echt één van de particels die ik nooit zal gebruiken.

min 20uur weken en 30min koken.
maar kzou het persoonlijk niet gebruiken.
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 2:30 pm

ok thx!

kweet et van Frank,van fighting dream complex Wink
schijnt daar vre goe te scoren...
aangezien ik er terug ga...

groet
Dario Beerten

Dario Beerten

Man Aantal berichten : 309
Leeftijd : 38
Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen...

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 2:31 pm

Ben er ook niet echt een fan van eigelijk.

Grtz
Dario
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 4:36 pm

Als je die info hebt gekregen, zeker meenemen.
Ik heb er nog veel gebruik van gemaakt en vooral in de zomer konden kikkererwten soms de rest naar huis vissen. Afhankelijk van de situatie vallen er mooie vangsten mee te doen.
Hopelijk voor jou zit er geen brasem anders heb je een probleem.
Antonie
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 5:30 pm

Is idd een witvis-lokker bij uitstek! Das ook de reden waarom ik ze zelden tot nooit ga gebruiken...
Ze zijn vreselijk zacht, en soms ben je niet zeker of ze wel nog aan de hair hangen of niet, zelfs als je de haak-erwten wat minder kookt blijven het behoorlijke zachte erwten. Wat dan wel een pluspunt is, is dat je er zeer makkelijk een smaak of geurtje kan inpompen, wat van andere particles niet altijd kan gezegd worden...

Grtzzzzzzzzzz
Gast
Gast

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 6:05 pm

Citaat :
Wat dan wel een pluspunt is, is dat je er zeer makkelijk een smaak of geurtje kan inpompen, wat van andere particles niet altijd kan gezegd worden...

even off topic (en tip voor de particel gebruiker) bij het koken van particels voeg is liquid mollasse toe!!
en wat ook enorm goed werkt zijn chilly lakes ......
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 6:16 pm

hey,

er zit gn witvis op dus das gn probleem!
tgene da Zorske zei van da ze zacht zijn baart me ook zorgen...
Ge zijt idd nooit zeker van uw stuk bij ingooien...
Nja,met de voerboot ist dan ook al opgelost,alhoewel...als ze heel zacht zijn...

I'll give it a shot ...

greetz
Gast
Gast

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimezo aug 17, 2008 6:30 pm

Al eens aan Maples gedacht clown
Steve Maes

Steve Maes

Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimedo aug 21, 2008 8:06 am

Kikkererwten zijn inderdaad witvisgevoelig en vrij zacht.... Ik doe ze wel al eens onder de particlemix. 'Red kidney Beans' zijn zeer zeker ook de moeite om te gebruiken, worden niet zo zacht en blijven eventueel op de haak zitten.

groet
Gast
Gast

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimedo aug 21, 2008 4:51 pm

Mischien net omdat de meesten deze erwt links laten liggen deze gaan gebruiken hé Wink ik heb het veel gebruikt vroeger en het kan soms een killer zijn. En als ik het zo hoor is het een vergeten ding hé !
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimedo aug 21, 2008 7:42 pm

Het kan inderdaad op verschillende waters een killer zijn omdat het tegenwoordig weinig gebruikt wordt net zoals sweetcorn kan dit zacht aas dressuurdoorbrekent zijn. Alleen heeft het als nadeel dat het een grote aantrekkings kracht heeft op witvis. Als er niet te veel witvis aanwezig is zou ik het zeker is een kans geven.
Gast
Gast

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitimevr aug 22, 2008 11:18 am

Ben ook van mening dat die kikkers snel zuur worden, en qwa vangsten op de wateren waar ik het geprobeerd heb, waren niet schitterend... (njet dus)... laatste plaats in mijn rij op gebied van particles
Gesponsorde inhoud

kikkererwten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kikkererwten...   kikkererwten... Icon_minitime

kikkererwten...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» maples en kikkererwten waar te verkrijgen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: