Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Brusselse forten in Dendermonde do apr 25, 2013 3:03 pm
Beste Salooners.
Ik ben op zoek naar een dagticket water met makkelijke bereikbaarheid voor een online feature voor een bekende Engelse tackle fabrikant. Ik ben dan wat op zoek gegaan naar waters in de regio Waasland/Aalst/Gent en botste op de Brusselse Forten in Dendermonde. Kan er iemand meer info geven over dit water? Bestand (grote vissen) is niet echt belangrijk, zolang er maar een visje te vangen valt. Het zou wel leuk zijn indien de stekken bereikbaar moesten zijn met de wagen, zodanig dat het film-materiaal niet te ver gedragen moet worden. Alle info is welkom, ook als er andere waters het juiste profiel moesten hebben!
Grtz, Robby.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Brusselse forten in Dendermonde do apr 25, 2013 6:05 pm
Niet alle stekken zijn bereikbaar met de auto. Je dagticket betaal je via de automaat vooraan. Voor de rest ben ik niet meer op de hoogte
Ronny Muylaert
Aantal berichten : 158 Leeftijd : 72 Woonplaats : Sint-Niklaas Hobby’s : Karpervissen-computer-multimedia Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Brusselse forten in Dendermonde wo mei 01, 2013 6:28 pm
Hoe lang moet dit filmgedoe duren Robby ? Anders weet ik wel een perfecte plaats daarvoor hoor.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Brusselse forten in Dendermonde do mei 02, 2013 7:51 pm
Zal 2 a 3 dagen duren waarschijnlijk Rony. Meer details weet ik nog niet. Binnen enkele weken moet ik 't Kanaal over, en dan weet ik meer.
Ronny Muylaert
Aantal berichten : 158 Leeftijd : 72 Woonplaats : Sint-Niklaas Hobby’s : Karpervissen-computer-multimedia Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Brusselse forten in Dendermonde do mei 02, 2013 8:56 pm
Indien je niks vind kan je dit eventueel wel bij mij komen doen hoor.