Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: breven bornem za mei 23, 2009 5:24 pm
de locals proberen toch elkaars voerstek te respecteren op breven.wie moeite doet mag beloont worden.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Breven Bornem zo mei 24, 2009 12:25 pm
het laatste wat ik wil is problemen , de vraag is natuurlijk als iedereen een vaste stek heeft kan je wel op de duur nooit meer vissen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Breven Bornem zo mei 24, 2009 4:25 pm
overal altijd dezelfde zever met dat stekken claimen ntd tis een openbaar water dus iedereen heeft het recht te vissen waar hij wil (vind ik persoonlijk)
daarom vis ik niet meer in belgié, het gedacht alleen al van gezever te krijgen!! heeft een domper op mijn visserij gezet hier in belgié ....
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Breven Bornem zo mei 24, 2009 4:31 pm
inderdaad tommy , moest iedereen zo redeneren kunnen we vissen waar we willen en onds ding doen op de juiste momment
bedoel dus toekomen en ter plekke kunnen beslissen waar je aan de slag kan gaan
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Breven Bornem za mei 30, 2009 5:23 pm
Ik ga de komende paar dagen na de opening ook wel ies naar Breeven. Het is een "open water", dus als ik er aan kom en er zit niemand dan ga ik mij zetten waar ik denk dat ik het meeste kans maak. Is dat dan toevallig op een aangevoerde stek buiten mijn weten dan is da spijtig. Sorry.
christoph segers
Onderwerp: Re: Breven Bornem di jun 12, 2012 5:33 pm
Nog iemand info ivm het water , vangsten van andere interesseert mij niet Meer of je plaats hebt om te vissen , of je auto veilig staat bv afgunst andere vissers
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Breven Bornem di jun 12, 2012 6:19 pm
gewoon gaan vissen Christoph (en nu rij ik misschien tegen een paar hun kar) maar is een openbaar water en iedereen heeft recht er te vissen ....
en afgunst is er overal makker (jammer genoeg!!!)
er zijn geen vaste stekken daar (er word gevoerd maar niet stek gebonden, wij toch niet)
christoph segers
Onderwerp: Re: Breven Bornem di jun 12, 2012 6:28 pm
Vaste stekken kijk ik niet naar , is openbaar water en het woord zegt het openbaar verraden als je er zit en beschadigde auto enz da bedoel ik
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Breven Bornem di jun 12, 2012 6:43 pm
christoph segers schreef:
verraden als je er zit en beschadigde auto enz da bedoel ik
nog niet gehad, maar het gebeurt er wel door locals daar ....!! (het verraden dan hé) ...
christoph segers
Onderwerp: Re: Breven Bornem di jun 12, 2012 7:44 pm
Risico nemen ja of nee.... Moeilijk als dat er in zit
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Breven Bornem di jun 12, 2012 8:33 pm
Risico nemen ja of nee.... Moeilijk als dat er in zit
das aan u hé .....
christoph segers
Onderwerp: Re: Breven Bornem di jun 12, 2012 8:40 pm
Idd , vroeger nog gedaan da wel , maar als ze u veraden en je bent u materiaal kwijt .... Maar bloed kruipt waar ....
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Breven Bornem wo jun 13, 2012 11:21 am
Idd , vroeger nog gedaan da wel , maar als ze u veraden en je bent u materiaal kwijt .... Maar bloed kruipt waar ....
meestal weet je vlug wie het was, en dan is er revenge hé en mijn materiaal pakken ze niet af (echt niet!! dan moeten ze mij ook mee pakken!!! echt wel!!) den eerste die dat probeert ga heel veel pijn hebben ...