Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 dressuur doorbrekend ?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
filip de meulder
Moderator
filip de meulder


Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Woonplaats : ekeren
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

dressuur doorbrekend ? Empty
BerichtOnderwerp: dressuur doorbrekend ?   dressuur doorbrekend ? Icon_minitimezo nov 04, 2012 9:05 pm

Beste salooners,

Kwas aan het denken hoe je een water kan benaderen zonder uw aanwezigheid te verraden.
Kdacht aan een voerboot en ook aan verspreid voeren, weinig.
Particles mssch en echt wel anders. Bv. met pva zakjes, her en der verspreid...
Rig zal ook wel belangrijk zijn. Onopvallend, en snowman bv. met mais.
Is voor dressuur water.
Kheb weleens de fout gemaakt van te kappen en dan waren men kansen al vergooit voor ik begon te vissen.
Een single aaspresentatie bracht dan wel vis op (op een andere stek).

Elk water verreist een andere tactiek.

Graag uw bevindingen op dressuur water en tips graag (geen waters vemelden aub).
Je hebt klein ondiep afgesloten water, diep afgesloten water, vaarten, kanalen, enz...

Met dank. Filip


Terug naar boven Ga naar beneden
pascal waltenier

pascal waltenier


Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 43
Woonplaats : welle
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

dressuur doorbrekend ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dressuur doorbrekend ?   dressuur doorbrekend ? Icon_minitimezo nov 04, 2012 10:59 pm

Vooral uw gevoel volgen Filip en doen wat de anderen niet doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve Maes

Steve Maes


Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Woonplaats : Antwerpen
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

dressuur doorbrekend ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dressuur doorbrekend ?   dressuur doorbrekend ? Icon_minitimema nov 05, 2012 6:49 am

Stek bevissen vanuit een totaal andere hoek waar niemand anders zit, dus je lijnen lopen vanuit een hoek dat de karper het niet verwacht. Een voerboot is wel handig dan, vaak zijn het stekken met overhangende bomen waar je niet kan gooien.
Of int kantje vissen...
Ziggen...
Voeren met kemp en pellets...
Boilies kappen doe ik al lang ni meer ! Hangt natuurlijk af van water tot water, de laatste tijd vis ik amper 1.5 kilo op per dagsessie met twee stokken. Ik zit daar wel op de vis, bij aanvang half kilooke verspreid voeren en dan aanvullen naargelang het beetverloop.
Terug naar boven Ga naar beneden
filip de meulder
Moderator
filip de meulder


Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Woonplaats : ekeren
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

dressuur doorbrekend ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dressuur doorbrekend ?   dressuur doorbrekend ? Icon_minitimewo nov 07, 2012 10:05 pm

Kheb al veel meegemaakt ivm vissen op karper, maar hoe het de laatste jaren is veranderd ivm dressuur dat is wel bangelijk. Karpers zijn argwanend geworden en zeker op dressuur water is het niet makkelijk op een normale manier te vangen. Met een drijvende korst op de juiste plaats en juist tijdstip kan je ze makkelijk(er) vangen. Raar maar waar. Geldt niet voor elk water. Vertrouwen is een ding. Maar ik heb de laatste jaren niet veel kunnen vissen en op waters waar ik 15 jaar geleden veel ving is het het nu echt moeilijk geworden. Het karpervirus laat me niet los, ben er ook nog altijd mee bezig.
Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

dressuur doorbrekend ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dressuur doorbrekend ?   dressuur doorbrekend ? Icon_minitimedo nov 08, 2012 5:49 am

Pinda's (met gezond verstand gebruikt!) is voor mij al meer dan 10 jaar mijn joker als de resultaten met boilies verminderen of uitblijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin Richez

Kevin Richez


Man Aantal berichten : 202
Leeftijd : 41
Woonplaats : wervik
Hobby’s : vissen en vogelen
Registration date : 13-05-08

dressuur doorbrekend ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dressuur doorbrekend ?   dressuur doorbrekend ? Icon_minitimema nov 12, 2012 11:35 am

@ robby : pinda's met versdtand gebruiken. bedoel je dan goed koken (wanneer vind jij je pinda's goed gekookt?) of niet al te veel voeren?

grts kevin. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.karp.be/v5/
Gesponsorde inhoud





dressuur doorbrekend ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: dressuur doorbrekend ?   dressuur doorbrekend ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dressuur doorbrekend ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: